Huhtikuun höpinät

Mallura

Asioista perillä oleva
Joulukuun äidit 2019
Niin se kuukausi vaihtui, eli tehdääs huhtikuulle omansa.

Muistakaahan varoa ettei kukaan höynäytä tänään kun aprillipäivä :grin
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on tänään eka ultra ja mies ei pääse sinne töiden takia, niin pakko varmaan sanoa, että kaks sydänääntä näky. :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: dea
Suoranaisesti veetuttaa nää päivät kun ehdi yhtään mitään tekemään kun poikaa syliteltävå aamusta iltaan. :shifty:
Toivoa sopii että aika allergiapolille tulis suht nopsaan.
 
Suoranaisesti veetuttaa nää päivät kun ehdi yhtään mitään tekemään kun poikaa syliteltävå aamusta iltaan. :shifty:
Toivoa sopii että aika allergiapolille tulis suht nopsaan.
Mitä allergiaepäilyjä teillä on? Meillä on molemmat lapset maitoallergikkoja, mut esikoinen (3.5v) sietää jo maitoa aika hyvin. :)
 
Mitä allergiaepäilyjä teillä on? Meillä on molemmat lapset maitoallergikkoja, mut esikoinen (3.5v) sietää jo maitoa aika hyvin. :)

Maitoallergia.

Kiinteät aloiteltiin ja bataatin jälkeen huus 10 päivää putkeen.

Poika oireilee suolistoperäisesti.. Joskin nivuset&kaulan/leuanalus auki aina vaikka mitä tekee.

Kunhan salaiselle puolelle pääsen, niin voin kertoa enämpi meidän alkutaipaleesta.

Hienoa että siellä toisella jo helpottanut :happy:
 
Maitoallergia.

Kiinteät aloiteltiin ja bataatin jälkeen huus 10 päivää putkeen.

Poika oireilee suolistoperäisesti.. Joskin nivuset&kaulan/leuanalus auki aina vaikka mitä tekee.

Kunhan salaiselle puolelle pääsen, niin voin kertoa enämpi meidän alkutaipaleesta.

Hienoa että siellä toisella jo helpottanut :happy:
Joo, voidaan salaisella puolella jutella lisää. Toivottavasti saatte pian helpotusta asiaan. :Heartred
 
Ärsyttävää kun en osaa enää alkuyöstä nukkua yhtään. Sit päivällä kyllä väsyttäis... Tää alko ihan nyt vasta raskauden myötä..
 
Pahoinvointi vaan jatkuu. Lääkkeellä saa jonkin verran helpotusta muutamaksi tunniksi.

Hieman otti päähän työpaikan suhtautuminen.. Sieltä viesti oli lähinnä että takaisin töihin vain "voi täälläkin oksentaa". Jos kyse olisikin pelkästä oksentamisesta niin sitä nyt voisikin tehä melkein missä vaan mut ei vaikuttanut jotenkin ymmärtävän kuinka alas se yleiskunnon vetää kun oksentaa useita, jopa kymmeniä kertoja päivässä. Olo on välillä sellainen et hyvä kun jaksaa sinne vessaan kävellä tai hakea lasia vettä..
No, ei ehkä esimieheltä ihan loppuun ajateltu kommentti.. Huomenna pitäis töitä mennä kokeilemaan.
 
Ärsyttävää kun en osaa enää alkuyöstä nukkua yhtään. Sit päivällä kyllä väsyttäis... Tää alko ihan nyt vasta raskauden myötä..
Mulla kan ollu nukkumisen kans ny vähä ongelmaa. Viimeyön sain pitkästä aikaa kunnolla nukuttua.
 
Pahoinvointi vaan jatkuu. Lääkkeellä saa jonkin verran helpotusta muutamaksi tunniksi.

Hieman otti päähän työpaikan suhtautuminen.. Sieltä viesti oli lähinnä että takaisin töihin vain "voi täälläkin oksentaa". Jos kyse olisikin pelkästä oksentamisesta niin sitä nyt voisikin tehä melkein missä vaan mut ei vaikuttanut jotenkin ymmärtävän kuinka alas se yleiskunnon vetää kun oksentaa useita, jopa kymmeniä kertoja päivässä. Olo on välillä sellainen et hyvä kun jaksaa sinne vessaan kävellä tai hakea lasia vettä..
No, ei ehkä esimieheltä ihan loppuun ajateltu kommentti.. Huomenna pitäis töitä mennä kokeilemaan.

Kyllä minä noin heikossa kunnossa hakisin sairaslomaa lisää. On siinä olossa ihan tarpeeksi kärsimistä kotonakin, saati töissä! Typerästi kommentoitu työpaikalta. Tsemppiä.
 
Mulla ei oo oikein mitään oireita. Vähän jo huolettaa että onkohan siellä sittenkään ketään...
 
Mulla ei oo oikein mitään oireita. Vähän jo huolettaa että onkohan siellä sittenkään ketään...

Mulla on kanssa nyt muutama päivä ollut paljon helpompaa. Nyt 8+4 ultran mukaan, 9+3 menkoista. Voisiko liittyä siihen, että viikkoja jo vähän enemmän? Vai paljonko sulla?
 
Voihan raskaushormonit ja sosekokeilut.

Kyl tää loppuu nyt tähän ennen kuin ollaan asioissa eteenpäin päästy.

Eilinen millin nokare porkkanasosetta ja huutopäivä nro2 menossa.. Näpyt sentään laskeutui.

Kuinkahan tästä rumbasta ikinä selviää hengissä sitten mikäli tää raskaus loppuun asti etenee ja on vauva vielä tämän mahaongelmaisen lisäksi :sad010
 
Täällä pidelty vähän hiljaiseloa, kun työt kutsui loman jälkeen. Ehtihän sitä viikon olla ja sitten alkaakin lomautus. Yleinen tilanne näyttää siltä, että ei hyvältä näytä. Noh.. eipä ehdi huolehtia mahan tilasta, kun talous painaa nyt päällimmäisenä mieltä. Ensimmäinen ultra KOSKAAN olisi tasan viikon päästä torstaina. Odotan sekä innolla että kauhulla, kun ei tiedä mitä siellä näkyy ja pahin tietysti, jos ei näy mitään.

Muutoin päivät vaan rullailee eteenpäin niinkuin varmaan monessa muussakin taloudessa :bored:
 
Täällä pidelty vähän hiljaiseloa, kun työt kutsui loman jälkeen. Ehtihän sitä viikon olla ja sitten alkaakin lomautus. Yleinen tilanne näyttää siltä, että ei hyvältä näytä. Noh.. eipä ehdi huolehtia mahan tilasta, kun talous painaa nyt päällimmäisenä mieltä. Ensimmäinen ultra KOSKAAN olisi tasan viikon päästä torstaina. Odotan sekä innolla että kauhulla, kun ei tiedä mitä siellä näkyy ja pahin tietysti, jos ei näy mitään.

Muutoin päivät vaan rullailee eteenpäin niinkuin varmaan monessa muussakin taloudessa :bored:


Tunnen sun tuskan lomautuksen suhteen ❤️ meillä ollaa löyhässö hirressä niin sanotusti, eilen oli neuvottelu ja pomo ilmoitti että hänellä hu9-10 palveri neuvotteluja koskien ja päätöksiä ja infoaa sitten meille. Vahva tunne että tulee lomautus. Mulla on intuituio aika usein oikeassa. Pelkään vaan enemmä sitä kuinka pitkä pätkä tulee kun miehen ura alussa ja sen tienestit on kii urakka työstä niin tulee oleen tiukkaa. Liitosta kun kun saa rahaa joskus, ehkä ens vuoden puolella tällä menolla :sad001 tää korona on iha pe**eestä :finger:
 
Ärsyttävää kun en osaa enää alkuyöstä nukkua yhtään. Sit päivällä kyllä väsyttäis... Tää alko ihan nyt vasta raskauden myötä..
Mulla oli viime raskaudessa unettomuutta tosi paljon ja se oli niin ärsyttävää. Ei toki kyllä juurikaan väsyttänytkään, mutta päivät kävi pitkiksi ja raskaiksi nukkumattomuuden vuoksi.
Tällä kertaa ei oo ihan noin pahaksi mennyt, mutta nyt ei uni enää oikein jatku alkuillan unien jälkeen ja viimeistään kuudelta on nukkumiset nukuttu. Tällä kertaa myös kyllä väsyttäisi kauheesti. :meh:
Toivottavasti nukkuminen sujuisi alkukolmanneksen jälkeen paremmin!
 
Takaisin
Top