Huhtikuiset 2019 ♡

Mulla viikkoja tänään 6+2 ja eilen aamulla iloisesti oksensin ekan kerran. Tänään söin mandariinin heti kun heräsin, niin ei tarvinnut onneksi oksentaa, mutta istualtaan meikkailin ja puhaltelin ennen töihin lähtöä. Mulla on kauhee pelko ollut, että on tuulimuna tmv., mutta kai tuo voimakas pahoinvointi kertoo siitä, että raskaus etenee normaalisti. Toivottavasti.
 
Mä oon kuvitellut et mulla ei ees turvota mahaa mut täälläkin bongattu eilen 7+5 mahan vilkuilija:wideyed:
 
Ihan hirvittävä turvotus. Lähdössä just ratsastustunnille, kiitos joustavien housujeni mutta sais olla kaksi kokoa isommat. Jos tätä tahtia turpoaa voin jättää välistä seuraavat kerrat, kun suunnittelin vielä tämän lisäksi 3viikkoa käyväni, jos kunto kestää.
 
On turvotusta, tai selaimen ikävä tunne alavatsalla jos housut kiristää niin suosiolla kaivoin kaapista mammahousut ja aaaaah sitä helpotusta kun ei purista! Mulla onneksi yleensä käytössä miesten mallia hupparit kun akkojen mallit kiristää hartioista, niin noihin mahtuu sit pömppömahaakin piiloon melko pitkään :)
 
Pömppis turvonnut aina iltaisin kaksinkertaiseksi! Mulla tuntuu sellasta muljahteluakin iltaisin, eihän ne liikkeitä voi olla mutta jotain kummaa on meneillään :D kipuilua ja jomotustakin on ollut. Tilasin tänään ajan varhaisultraan ensi viikolle.
 
Pömppis turvonnut aina iltaisin kaksinkertaiseksi! Mulla tuntuu sellasta muljahteluakin iltaisin, eihän ne liikkeitä voi olla mutta jotain kummaa on meneillään :D kipuilua ja jomotustakin on ollut. Tilasin tänään ajan varhaisultraan ensi viikolle.

Mullakin ihmeellistä muljahtelua mutta järki sanoo että ei ne liikkeitä vielä voi olla :) niitä oikeita enkelin potkuja odotellessa :Heartred
 
Nämä työpäivät on kyllä yhtä selviytymistä. Keskittyminen aivan älyttömän vaikeaa, kun etova olo vie vallan ajatuksista.. Miten te muut selviätte? :sad001 Koetan vaan ajatella jatkuvasti, että mistä pahaolo johtuu ja sille on hyvä syy jne...
 
Mulla oli ennen testiä usein kuvottava ja tosi huono olo iltaisin. Nyt tuntuu, että sitä on yhä harvemmin. Toisinaan hiipii pelko, että onko täällä vatsassa kukaan kasvamassa....
Mieli kuitenkin positiivinen ja nautin jokaisesta hetkestä ja haaveillaan kuulevamme ne pikkuruiset sydämen lyönnit ensi viikolla ultrassa [emoji173]
 
Mulla myös kova turvotus etenkin iltaisin, saas nähdä kauan pystyn normifarkuissa kulkemaan.. Ens maanantainen ultra jännittää kovasti ja aika tuntuu matelevan. Edellisen kerran varhaisultrassa selvisi ettei kaikki ehkä ole hyvin ja jouduttiin odottamaan viikko seuraavaa ultraa jossa todettiin keskeytynyt keskenmeno.
Yritän ajatella positiivisesti, mutta väkisinkin viime kerran kokemukset on aika mielenpäällä..
 
Nämä työpäivät on kyllä yhtä selviytymistä. Keskittyminen aivan älyttömän vaikeaa, kun etova olo vie vallan ajatuksista.. Miten te muut selviätte? :sad001 Koetan vaan ajatella jatkuvasti, että mistä pahaolo johtuu ja sille on hyvä syy jne...

Mä en oikeasti tiedä miten kauan pystyn vielä olemaan töissä tämän oksentelun ja pahan olon kanssa. Tuntuu että koko päivässä on korkeintaan pari tuntia ns. normaalia aikaa jolloin kykenee saamaan jotain aikaan...

Mä osasin kyllä odottaa pahoinvointia mutta en ymmärtänyt silti että se on näin lamaavaa ja oksentelua lähes jokaisen ruuan jälkeen :sad001 Mä toivon että tätä oloa ei kestä kun eka kolmannes koska en todella haluaisi olla töistä pois :depressed:
 
Mä olin esikoista odottaessa töissä ja jouduin kuudeksi viikoksi saikulle kun ei pysynyt mikään sisällä ja pystyisin vaan makaamaan ja ryömimään vessaan oksentamaan... Pahinta kesti parisen viikkoa, sit sai pysymään mehua sisällä ja hyvällä tuurilla jukurttia. Muiden kohdalla oon ollut kotona alkuraskauden, samoilla linjoilla mennyt pahoinvoinnin kanssa, paitsi kolmannen raskauden oksensin päivittäin alusta loppuun ka sillon vaan piti miettiä, että mitähän olis sit helpoin oksentaa kun oksennus kuitenkin tuli useamman kerran päivässä :sad001 Tsemppiä töihin, kyl se oikeesti kannattaa hakea saikkua jos ei jaksa, se saattaa nimittäin kummasti helpottaa kun saa levätä ja voi pahoinvointi olla sillä sit selvä. Tai sit ei :D Mutta joidenkin kohdalla toimii pieni breikki arjesta ja olo on paljon parempi
 
Tänään ensimmäinen päivä viikkoon, kun ei ole vielä ollut paha olo ollenkaan..siivosin jopa ROSKISKAAPIN tossa aamullao_O
Ehkä pitäisi vaan iloita tästä energiabuustista ja paremmasta olosta..mutta väkisinkin takaraivossa kolkuttaa, että ehkä kaikki ei olekaan nyt hyvin:sorry: huah..tää eka kolmannes on kyllä aika perseestä :hilarious::grumpy::wacky::rolleyes:

Turvotus on kyllä aika järkyttävää mullakin, ei pysty yhtään vetään vatsaa sisään! Ja tissit on kovat, isommat ja kipeet! Silmissä näkyy tähtiä, jos taapero vähänkin huitasee tai möyrii sylissä :D
 
Juu, tää turvotus on parina päivänä ollut nyt ihan kamalaa, aamulla vielä suht normaali olo, mutta nopeesti päivän edetessä tuntuu, että maha vaan paisuu, eikä sitä tosiaan saa ees vedettyä sisään... :D
 
Ootteko uskaltanu harrastaa normaalisti seksiä? Mulla eilisen session jälkee tuli hirvee huono olo ja särki alamahaa. Miehellä on semmonen kunnon vehe joka tuntuu muutenkin tulevan navan kohdalta läpi.:D:D Muistin myös et esikoisesta tuli alussa aivan punasta vertakin ja sit en suostunu petipuuhiin ennenku käytiin rv12 ultrassa. :D
 
Turvotusta on täälläkin niin että löysemmät housut on pitäny ottaa kehiin. Helpottaa kun ei purista koko ajan.
 
Takaisin
Top