Huhtikuiset 2019 ♡

Mulla iski paniikki tossa viime viikon lopulla ja olin ihan varma, että nyt on asiat huonosti, ku en ollu enää oksentanu. Olin eilen yhteydes neuvolaan ja varasin jo sitä ennen yksityiseltä ultra-ajan tälle päivälle, mutta se neuvolan terkkari lupas mut ultrata heti. Käytiin siellä eilen päivällä, niin kaikki oli kunnossa ja vahva syke kuulu ja löi varmaan kahtasataa. Nyt mä pystyn ehkä odottamaan pari viikkoa sitä ekaa neuvolaa. On kyllä helpottunut olo, kun sen sykkeen kuulin. Tänään 7+1.
 
Kirjoittelin jo aiemmin mut tais hävitä avaruuteen.. Varhaisultrasta juuri tultiin...pussi oli oikeassa paikassa ja pienen pientä siellä näkyi. Kuukautisista laskettuna viikot olisi 6+4, sitä ei kyllä vastannut. Olisiko hedelmöittyminen tapahtunut sitten myöhemmin epäili lääkärikin...
Mitään vuotoa tai kipua mulla ei ole, raskausoireet vahvoja. Nyt tää on vain korkeamman kädessä, odottelua kasvaako ja kehittyykö. Positiivisin mielin olen ja toivon, että onni jatkuu :Heartred
 
Kirjoittelin jo aiemmin mut tais hävitä avaruuteen.. Varhaisultrasta juuri tultiin...pussi oli oikeassa paikassa ja pienen pientä siellä näkyi. Kuukautisista laskettuna viikot olisi 6+4, sitä ei kyllä vastannut. Olisiko hedelmöittyminen tapahtunut sitten myöhemmin epäili lääkärikin...
Mitään vuotoa tai kipua mulla ei ole, raskausoireet vahvoja. Nyt tää on vain korkeamman kädessä, odottelua kasvaako ja kehittyykö. Positiivisin mielin olen ja toivon, että onni jatkuu :Heartred
Minkä mittaisia kiertoja sulla on ollut? Monilla ei vastaa sitä, mitä viikot olisi kuukautisista laskettuna. Esim. mulla kierto on ollut keväällä vaihdellut 31-37 päivän välillä, joten ei mikään ihmekään, että meidän pikkunen vastasi ultrassa noin viikkoa pienempää kuin olisi ollut sen 28 päivän kierron mukaisten menkkojen mukaan. Jos raskausoireet on vahvat niin kaikki on todennäköisesti hyvin:)
 
Mulla heitti kieron sekasin e-pillerikokeilusta. Päätettiin miehen kanssa, että kokeilen pillereitä ja jos ne eivät sovi niin jätetään ehkäisy pois. Mullehan ei ole koskaan hormonaalinen ehkäisy sopinut, tulee järjetön migreeni (estolääkkeenkin sain) ja aika ajoin kasvojen puutumista yhdistettynä sekaviin puheisiin! No ei käynyt tälläkään kerralla ja jätin pillerit. Eka kierto oli 21pvää, sitten seuraavasta raskauduin 29pvää kierto. Epäilen milloin mulla on ollut ovulaatio, voi olla heittänyt härän pyllyä.... ikäkin tekee sitä, 41v.
 
Huomenta!
Onko muita,joiden raskausoireet on yhtäkkiä kadonnut? :nailbiting:
Tuntuu että nyt on varmaan mennyt kesken kun oireetkin hävinnyt :sad001

7+5
 
Huomenta!
Onko muita,joiden raskausoireet on yhtäkkiä kadonnut? :nailbiting:
Tuntuu että nyt on varmaan mennyt kesken kun oireetkin hävinnyt :sad001

7+5
Mulla oli lähes oireeton koko 8+ viikko vaikka sitä ennen oli aika kökkö olo. Eilen 8+6 alkoi taas huonot olot pikkuisen palailla ja jotenkin ollut aika luottavainen olo kokoajan. Muistin et esikoisesta oli sama että aika nopeeta oli ne huonot olot kärsitty.
Tänään pitäs tulla doppleri postiin, halusin nyt kuitenkin tilata sen niin ei tarvii mihinkään paniikkiultriin sännätä jos alkaa huolestuttaa.
 
Mullakin tämä 8+ viikko ollut vaan ihan lievää etovaa oloa. Tätä ennen oli huomattavasti pahempaa. Ehkä se vaan voi vaihdella viikosta tai päivästä toiseen.
 
Mulla myös välillä oireet helpottaa ja sitten on taas huonompia päiviä. Ensimmäisestä raskaudesta muistan että oireet (lähinnä pahaolo) hävisi muutamaksi päiväksi ja olin varma että kaikki ei ole hyvin. Pahaolo kuitenkin palasi ja jatkui n. rv 20 saakka. Ja kaikki meni siis hyvin siinä raskaudessa :)
 
Mulla ei 6+ viikolla ollut juuri mitään oiretta, pientä huonoa oloa välillä. Nyt 7+ taas vähän enemmän huono olo ja rintoja särkee välillä.

7+5
 
Täällä ois yks myöhäinen plussaaja :) plussasin siis toissapäivänä, mutta aika varma olin jo vajaa viikko sitten. Neuvolan mukaan nyt olis ilmeisesti 5+5 eli laskettu aika tais olla 27.4. Yksi lapsi on siis helmikuinen 2016 :)
Mulla on ollu pientä ällötystä jo muutamia päiviä ja nyt tullu ihan järjetön väsymys kaveriks :wacky:
 
Onnea plussanneille ja kiva kun tulee lisää porukkaa :happy: Mulla on tänään eka neuvola. Oon niin innoissani :rolleyes: dopplerkin on tullut postiin, josko senkin ehtisi tänään hakea. Nyt rv 8+4, jokohan sitä uskaltais alkaa kuuntelemaan :angelic:
 
Minäki ilmottaudun mukkaan(: täällä ois viikkoja nyt 8+2 ja LA sijoittus 10.4 jos ei ultrassa sitten muutu. Meille niin toivottu pieni:Heartred kaks lasta on ennestään 4 ja kohta 3vuotias. Yks myöhäinen kkm koettu viime keväänä melkein rv20. Nyt ollut pelot tosi kovat että onko siellä etes mitään ja että meneekö kaikki hyvin:dontknow
 
Onnea plussanneille ja kiva kun tulee lisää porukkaa :happy: Mulla on tänään eka neuvola. Oon niin innoissani :rolleyes: dopplerkin on tullut postiin, josko senkin ehtisi tänään hakea. Nyt rv 8+4, jokohan sitä uskaltais alkaa kuuntelemaan :angelic:
Mistä tilasit?
 
Vähän ihmetyttää, kun neuvolan vaaka näytti yli 3 kg enemmän kuin mitä kotona punnitsin. Vähän järkytyin neuvolassa, että miten jo nyt olisi painoa tullut yli 4 kg kuin mitä oli ennen raskautta. Kotona olevasta vaa’asta on juuri vaihdettu paristokin. Kumpaankohan lukemaan tässä sit pitäisi luottaa. Turvotusta on kyllä, mutta vaikea uskoa noin suureen painonnousuun, kun en ole pahoinvoinnin vuoksi edes voinut viime viikkoina syödä kovin paljon. :D
 
Vähän ihmetyttää, kun neuvolan vaaka näytti yli 3 kg enemmän kuin mitä kotona punnitsin. Vähän järkytyin neuvolassa, että miten jo nyt olisi painoa tullut yli 4 kg kuin mitä oli ennen raskautta. Kotona olevasta vaa’asta on juuri vaihdettu paristokin. Kumpaankohan lukemaan tässä sit pitäisi luottaa. Turvotusta on kyllä, mutta vaikea uskoa noin suureen painonnousuun, kun en ole pahoinvoinnin vuoksi edes voinut viime viikkoina syödä kovin paljon. :D

Vaaoissa on tosi paljon eroja, pitäis aina käydä vaan samalla vaa'alla niin voi paremmin luottaa lukemiin! Että hyvinkin voi vaan olla noin iso ero sun ja neuvolan vehkeellä. Seuraa kotona omalla vaa'alla painoas ja anna neuvolan seurata omallaan :D
Mä ainakin käyn kotona aina ilman vaatteita vaa'alla ja neuvolassa on kaikki rytkyt päällä, niistäkin tulee helposti painoa lisää!
 
Meillä edellisessä raskaudessa kävin aina kotona aamulla vaa’alla kun ei se neuvolan vaaka mitään kerro, terkkari siis ehdotti itse tätä :) Kyllähän jo se, että juo litran ja laittaa vaatteet päälle, tuo lisää pari kiloa.
 
Takaisin
Top