Heinäkuun keskustelut

basura puol 12 aikaan on iso tulitus kun nesterallien 60 juhlavuosi. Näin olen ymmärtänyt. No sie asustatkin aika lähellä kun mie asustelen tässä kuokkalanpellolla. [:)] Mihis päin jyppilää muutat? Vois vaikka sitten viimeistään mammalomalla treffata? [:)]

Joo määki haaveilen että jos taloudellinen tilanne antaa myöten niin ois ihanaa olla vuosi kotona tai jopa enemmän. Mutta pitää kattoa mitä tapahtuu. Pitää neuvolasta ottaa selvää noista isyysloma ja -raha jutuista ja vanhempain raha jutuista. Saavat kanssa rautalangasta vääntää [:D]
 
Meikä tilasi tänään häihin juhlamekon netistä, merkkiä Missy Mom. Oli ihan hyvännäköistä vaatetta, sekä äitiys- että imetysvaatteita. Tosin ei todellakaan mitään halpaa, mutta vaatteet tehdään tilauksen jälkeen pienompelimoissa kotimaassa eli ei ole myöskään mitään halpatuotantoa. Nyt jänskätään muutama viikko, minkälainen kolttu sieltä tulee ja sattuuko oikea koko!! Tärkeintä, että se häämekko sopii.

Koriin tipahti myös ulkoiluhousut ja yksi äitiyspaita (ALE), kun hoksasin että jos ilmat alkaa viilentyä niin eipä mennäkään enää lenkille äitiys-capreissa, ja ne housut kelpaa sitten talvemmallakin päälle ulkoillessa. (vaikka juuri pari viestiä sitten täällä väitin, että en uskalla netistä mitään housuja tilailla [8|] )

Ja sattuipa vielä heinäkuun tarjous, -20 % koko tilauksesta ja yli 100€ tilaukseen mukaan kaupan päälle ilmainen äitiys- tai imetystoppi!

Osoite oli http://missymom.shop.wosbee.com/PublishedService?&frontpage=true

Muoks: Ja koko kaupan etusivu siis http://missymom.net, jos joku kiinnostui
 
Bofink enhän mä jaksanut niin myöhään valvoa..kunnes sydän pomppasi kurkkuun kun tytöt vähän alko haukkumaan ja sit alko kunnon pauke! Olin unohtanu koko jutun jo siinä vaiheessa ja ajattelin että nyt se 3. maailmansota sit alko. [:D] Varmaan jonkun 20 min seinät helis kun vähän ammuskelivat! Toinen koira oli sängyn alla ja vinku kuin päätä leikattaisi ja toinen oli rauhallinen vaan kun sai olla kainalossa silitin sitä ja se sai nuolla mun kättä kokoajan (?) en tajua mikä refleksi sekin oli..kai se yritti lohdutella mua [:)] Tälle sängynalus kaverille tais olla eka ilotulitus kun on pentu mutta tää toinen on venäjän flikka alunperin niin en tiiä missä katu pommituksissa se on ollut kun niin stressaantu..itse silmät ristissä yritin olla hereillä kun aina jos torkahdin niin alko hirmunen haukunta. Koirat opettaa mamma hyvin yövalvomisiin [:D] Mutta kuulosti ainakin siltä että ihan kiitettävästi verorahoja taivaalle lennätettiin [:D] en päässyt edes ikkunaan asti koiran takia mutta valot vaan vilkku.

Onko meillä bofink sit sama neuvolakin? tai varmaan eri täti mutta sama osote? Onpa hassua [:)] Ja vois joo törmätä sitten viimestään lomilla. Nyt ollaan halssilasta käyty kattomassa asuntoja kun täällä kuokkalassa ois kiva olla kun porukatkin täällä asuu mutta tuntuu olevan aika hintavaa aluetta..vaikkakin nää jva:n asuntojen pihapiiri ei todellakaan vaikuta rikkaitten alueelta, että millon on naapuri tullut puukolla grillikatokseen riehuu, toinen käy kännissä ukkoni kimppuun kun kiukku viinaa juo ja poliisiauto joka toinen päivä käy jossain näissä kylässä...Mutta ehkä nää kaupungin asunnot on aina vähän tälläsiä..ite kyllä alkaa olee aika kurkkua myöten täynnä tätä touhua vaikka oikeestaan ikäni näillä kulmilla asunut..
 
Takaisin
Top