Heinäkuun höpinät

Henuli, mun muistaakseni paljussa ja uimassa voi käydä raskauden aikana niin kauan kuin kohdunsuu ei ole auennut tai se limatulppa lähtenyt. :happy:
 
Hilu91 itsehän en hoksannut moista edes kyseenalaistaa, mutta aina löytyy joku kukkahattutäti... :D Mä oon tainnu tälläkin viikolla saunoa joka päivä. Se on parasta! Kiitos Panda-da!
 
Hilu91 itsehän en hoksannut moista edes kyseenalaistaa, mutta aina löytyy joku kukkahattutäti... :D Mä oon tainnu tälläkin viikolla saunoa joka päivä. Se on parasta! Kiitos Panda-da!

Kyllähä sitä varmaan herää kaikkia epäilyksiä ettei mtn tee väärin. :D Mut ei muuta ku nauttiin saunasta ja paljusta :)
 
Muistaa vaan huolehtia nestetasapainosta kun saunoo ja paljuilee. Tärkeetä varsinkin raskaana ollessa :)
 
Mulla huomenna varhaisultra vissiin. Tai siis terkka+lääkäri niin kai se ultraa jos osaa. Olen olettanu ainakin ja kauhee pettymys jos ei onnistukaan. Haluisin vaan tietää onko tuolla mitään elävää. Onneks aika heti aamusta.
 
Lara88, oon kuullut että neuvolan laitteet ei oo kovin tarkkoja, mutta kai niillä jo näillä viikoilla pitäis jotain näkyä. Toivotaan parasta :happy:
 
Voin kertoa, että ei ollu paljussa yhtään niin kivaa kuin ennen, eikä kyllä saunassakaan jaksanut nauttia ihan yhtä pitkään. Vatsassa tuntui jännältä, varsinkin siellä vedessä. Ei siis mitenkään pahalta, mutta erilaiselta.
 
Todella hami juttu sailamaria, kovasti voimia menetyksestä selviämiseen :Heartred
 
Pahoittelut sailamaria! Minulla sama juttu. Eilen alkoi vuotaa ja pääsin ultraan tarkistamaan tilanteen. Ei voi mitään. Paljon voimia sinulle! :Heartred
 
Eilen oli pönttö veressä, en tiedä menikö kesken.. soitin Tk ja sieltä käskettiin soittamaan päivystykseen. Sanoivat vain että jos tulee kovat vatsakipua tai jatkuvaa Vuotoa niin päivystykseen. Että voi mennä yksityiselle jos haluaa ultran tai odottaa vko 12 ultraa.. nyt menossa 8+0..
Maanantaille olin aikoja sitten varannut gynen ja jos tarkastaisi tilanteen.
Eilisen jälkeen on ollut alavatsa nippailua niinkuin koko alkuraskauden..
jännittää maanantai..
 
Juliam, olisin vaatinut päivystykseen kontrolliultran, koska noinkin paljon vuotoa kerralla. Sinuna kävisin tsekkaamassa tilanteen jo ennen maanantaita omankin mielenrauhan takia.
 
Kyllä mun mielestä pitäis tarjota ultraamista jo ihan inhimillisistä syistä, ja myös verenvuodon takia! Eikä niin että mene yksityiselle (jos on rahaa) jos et halua odotella kuukautta... Ei tee äidille eikä lapselle hyvää joutua elämään jatkuvassa ahdistuksessa kuukauden ajan, kun ei tiedä onko kaikki hyvin.. :shifty: Kun odotin esikoista joskus viikolla 16, niin soitin kätilöopistolle kovien vatsakramppien takia, ja sieltä sanottiin vain että voihan se olla keskenmeno, mutta jos ei ole merkittävää verenvuotoa (joka olisi vaarallista äidille) niin ei he ultraa vain "huvikseen" , koska oli keskenmeno tai ei, niin ei he voisi tehdä sille mitään. :bored:
 
En oo salaisella. Puuttuu viestejä, eikä profiili oo tarpeeksi vanha vielä, vanhoilla tunnuksilla en päässy kirjautumaan niin jouduin tekemään uuden profiilin.
 
Täällä myös heilutaan tuoreen profiilin kanssa salaisella en siis vielä, puuttuu viestejä
 
Ei siellä paljoo vielä ookkaan porukkaa, aika hiljaista tuntuu molemmin puolin olevan :)

Meillä oli pari huonoa yötä ton kaks veen kanssa, toissa yönä valvo viis tuntia. Nyt ihan uudestisyntynyt olo ku viime yönä nukuttiin.
 
Takaisin
Top