Heinäkuun höpinät

Kauanko noissa labratuloksissa menee? Vein viime torstaina pissinäytteen ja ottivat kaksi putkea verta.
 
Ei selvinny kivun syy. Huomenna viiä vielä uuet pissit ku öinen oli puhdas muttei sitä neljää tuntia rakossa. Tänäänki kipuilu jatkuu mut ei auta..
 
Minä sain jo radi diagnoosin.. olivat kovin huolissaan koska paastot on koholla ja äitipolille seurantaan.. ruokavaliolla ei vaikutusta pahemmin ole.

Millaiset arvot sulla oli? Mulla huomenna rasitus ja pelottaa kyllä
 
Paasto oli 5.6, 1h 9.6, 2h 8.0. Eli toi paasto on se mikä meni yli. Aiemmassa raskaudessa oli ton litkun jälkeiset koholla.
 
Mulla oli kans aiemmassa toi paasto tota luokkaa, sit vissiin tunnin arvo oli koholla lisäks
 
Kauanko noissa labratuloksissa menee? Vein viime torstaina pissinäytteen ja ottivat kaksi putkea verta.

Mä kävin viime viikon keskiviikkona labrassa ja saman viikon perjantaina soitettiin neuvolasta. Sain samana päivänä vielä reseptin.

Mutta jos niissä ei mitään oo niin eipä sieltä varmaan kuulu mitään ennen seuraavaa neuvolaa.
 
Muokattu viimeksi:
Kauanko noissa labratuloksissa menee? Vein viime torstaina pissinäytteen ja ottivat kaksi putkea verta.

Jos on omakanta käytössä niin useimmat tulokset on siellä jo seuraavana päivänä.
 
Mun mielestä on käsittämätöntä et ultraa vaan jos on pakko. Maksaako se laitteen käynnistys niin paljon ettei sitä voi tehä, luulis sairaalasta löytyvän yhen ihmisen joka osaa tulkita sitä kuvaa...
 
Mitä verinäytteitä tarkoitat? Osallistuitko alkuraskauden yhdistelmäseulaan? Niiden tulokset valmistuvat vasta ultran jälkeen.
Tää oli vaan se mistä määritetään veriryhmä ja testataan hiv ja kuppa, en muista oliko muita.
 
Onko muilla ottanut helle kovemmalle ku yleensä? Mulla on toi kuumuuden sietokyky ihan nollissa ja tuntuu hiki valuu norona ja tukehdun omaan ihoon...
 
Tää oli vaan se mistä määritetään veriryhmä ja testataan hiv ja kuppa, en muista oliko muita.
Mulla näkyi tulokset omakannassa pe kun olin maanantaina käynyt labrassa. Lausuntohan tulee kun nt-ultra tehty. Mutta nyt siellä näkyy tosiaan noi sukupuolitaudit, Hcgb, S-pappa arvot.. Ja virtsa.
 
Mulla näkyi tulokset omakannassa pe kun olin maanantaina käynyt labrassa. Lausuntohan tulee kun nt-ultra tehty. Mutta nyt siellä näkyy tosiaan noi sukupuolitaudit, Hcgb, S-pappa arvot.. Ja virtsa.
Voi kai olla kuntakohtaisia eroja, kaikki ei heti näy välttämättä asiakkaalle.
 
Onko muilla ottanut helle kovemmalle ku yleensä? Mulla on toi kuumuuden sietokyky ihan nollissa ja tuntuu hiki valuu norona ja tukehdun omaan ihoon...

On ottanu. Aivan hirveetä. En tajua miten esikoisen aikaan kestin loppuraskaudesta. Tulee paha olo auringosta ja yöllä ei saa yhtää nukuttua ku on niin vietävän kuuma
 
Minulla olis ens viikon maanantaina taas ultra. Pelottaa kyllä nyt vähän, koska pahoinvointi on loppunut eikä oikein muitakaan oireita enää ole.. Karotaan vaan niin tuun kertoo sit surullisia uutisia.
 
Tsemppiä Blackwood ultrajännäilyn kanssa!

Mulla ympärivuorokautinen paha olo on loppunut ja nyt vaan pitää muistaa syödä ja juoda niin menee ihan hyvin. Toivottavasti jatkuu näin.

Nää helteet pahentaa oloa tosi paljon ja pitääkin koko ajan muistaa olla varjossa/syömässä/juomassa/lepäämässä. Raskaus ei ole sairaus, mutta kyllä tää joskus tuntuu sille.
 
Tänään oli vähän parempi päivä voinnissa. Tasasesti pitää syödä ihan minimaalisia määriä ja juoda riittävästi, mutta ei edes lasillista kerralla kun siitä jo tulee huono-olo.
 
Takaisin
Top