Hankittua...

Ootko kattonu bebesin nettikauppaa? Siellä on hyvä valikoima ja isoja kokoja!
 
Mä oon tilannu Carriwellejä kolmet ja parit Bravadot. Kaikki siis kaarituettomia, semmosia mitkä käy useammalle eri kuppikoolle kun koko kuitenkin tässä muuttuu edes takas. Ite oon just S ja M kokojen välissä. ja Carriwellit on kaikki ollu aika pieniä, joten ne oon ostanu M-koossa. Bravadot tuntuu taas olevan reippaamman kokosia, ja ne mulla onki S-koossa. Bravadot ainaki on tosi ihanat päällä, suosittelen! Bravado Originalia ainakin löytyy isoakin kokoa.
 
Ja lisäykseks vielä et Nettiemo.fi -verkkokaupasta saa tosi edullisesti noita Bravadoja
 
Mul on kans kahet noita bravadon silk seamless tai jotkut sellaset. On tosi jees...oon pitänyt niitä siis jo nyt (koska muutkaan ei mahu).
 
Pitää varmaan laittaa noi bravadot ostoslistalle. :) Sen verran paljon niitä on kehuttu. :D
 
Minä olen myös miettinyt tuota imetysliivien hankintaa. Ei ole mitään hajua miten onnistuisin ostamaan oikeaa kokoa! Normaali kokoni on liiveistä riippuen 75A-B. Tietysti jos kävelisi sisään johonkin liiviliikkeeseen ja sanoisi, että olisi tarve imetysliiveille että etsikääpäs minulle oikea koko, mutta en ihan hirmuisesti innostu muuteenkaan noista liikkeistä joissa myyjät tulee tarjoamaan apuaan saatika että alkaisin sovittelemaan myyjän kanssa jotain ja yrittäisin päättää onko se nyt hyvä vai ei päällä.
 
Kiva juttu, tuolta voisinkin tilata kun näytti tosiaan olevan niin helppoa että ei voi kovin paljon vikaan mennä :)
 
Tuolla Nettiemolla kävi kätevästi myös vaihtaminen. Tilasin eka liian isoa kokoa noi Bravadot, tosi helposti ja nopeesti sain ne vaihdettua pienempiin. S-kokoa mäki suosittelisin varmaan Neidan kokeilemaan, ja saahan ne sit vaihdettua jos on väärää kokoa :) Rinnanympärys kuitenki pienenee vähän synnytyksen jälkeen vaiks kuppikoko kasvaiskin, joten jos tuntuu tässä vaiheessa napakoilta ni synnytyksen jälkeen voi kuitenki olla et on sopivat. Mulle tuli joidenkin Carriwellien mukana myös semmonen jatkopala, millä pystyy hyvin suurentaa rinnanympärystä tarvittaessa. Se on ihan kätsy.
 
Mulle noi Bravadotkaan ei ollu vaihtoehto kun on megahinkit pienellä ympäryksellä niin mikään koko ei käy. Liiviostokset on yks niistä harvoista asioista mitä en tykkää yhtään shoppailla. Niin turhauttavaa ja ahdistavaa!
 
Mulla on Cake Lingerie (Bebesistä) imetysliivit. Aivan ihanat päällä, mutta tyyriit. Sama ongelma ku hymykuopalla, isot bosat ja pieni ympärysmitta. Etsi sit liivejä jos on 65-70 cm ja suunnilleen G-H kuppi. :eek:
 
Mä olisin halunnu käydä siellä bebesin liikkeessä ostoksilla kun en uskaltanu tilata netistä sovittamatta enää ekan epäonnistuneen tilauksen takia, mutta en viittiny lähteä helsinkiin asti ihan vaan sitä varten. Siks hankin liivit changelta. Siellä ei kyllä sit taas ollu muuta valinnanvaraa kun 1 malli mustana tai valkosena. Ei oo oikeesti kauheen montaa liikettä suomessa mistä saa sopivia imetysliivejä tällaselle rakenteelle!
 
Näiden isojen rintojen takia minäkin tilaan tuon toisen mallin Bravadolta, koska niissä valitaan ihan kuppikoko ja ympärysmitta. Mulla on ollut ennen raskautta 75H/I ja nyt sitten mittaukset anto tuloksen 85K joten pientä turpoamista on havaittavissa :)
 
mä oon ostanu ihan hm:ltä yhet liivit jotka on jo ihan liian pienet.. 80e. Isompia sieltä ei saa. Sitten ebaysta tilasin yhet Triumph merkkiset imetysliivit yöksi,sellaset mahd. mukavat. Ei maksanut ku jotain 7-8e postareineen! Yhet kunnon liivit pitäisi kyllä ostaa! Jostain syystä oon kamalan tarkka siitä miltä niiden pitäs näyttää,mitkään ei oikein miellytä silmää. Vaikka toisaalta ihan sama ulkonäölle kuha ovat mukavat ja toimivat. Mutta silti.. Löytyispä ees pitsiset :)
 
Meinaako joku varautua siihen vauvan kotiintuloon ostamalla äidinmaitokorviketta kaappiin varuiksi? Mikähän niistä on parasta/siedetyintä? Ihan kaks pientä törppöä meinasin ostaa... Tajusin just, et oon kolme erilaista tuttipulloa keitellyt, mut mitä mä niihin sitten, jos ei iteltä tuukaan maitoa.
 
En ota korviketta varuiksi, kun ois niin kovasti toiveissa, että ilman pärjäis. Sairaalassa katsotaan imetyksen onnistuminen, ennen kuin päästetään kotiin. Ja jos ei syystä tai toisesta onnistu ni kotimatkalla on kyllä puol tusinaa kauppaa sitten ja varmaan apteekissakin käydään matkalla kotiin :)
 
On kans itellä toi toiveissa, etten tarttis. Luulenpa silti, että niihin sijoitan silti. Merkeistä ei oo tietoa. Taannoin kun olin kaupan kassatätinä, ni mulle jäi sellanen käsitys, että nan-korvike olis kaikista suosituin.
 
Yksilöllistä ja vauvakohtaista.. Meillä ekalle sopi baby semp, toiselle nan ja kolmannelle taas baby semp..
 
Joo mitä tahansa ostaakin ei kannata ostaa montaa purkkia varastoon jos ei se sitten käykään. Kuulemma osittain pilkotut korvikkeet kuten Nutrilon HA tai Nan HA on sellaisia mitä suositellaan jos on ollut allergiaa perheessä jo aiemmin. On hyvin siedettyjä ja kaupan hyllyltä pitäis löytyä.
 
Takaisin
Top