Hankittua...

Ja mähän siis pesen tolla kaiken kengistä vaatteisiin ja hopeakoruihin! Se on ihmeainetta kun kaikki puhdistuu niin hyvin :)
 
Eli siis hankaat tuolla sienellä tuotetta kaikkialle vaatteeseen ja sitten vaate pesukoneeseen?

Meiltä löytyy kotoa ennestään Universal Stone-puhdistusainetta, mutta ei ole tullut mieleenkään käyttää sitä vaatteiden putsaamiseen. Mahtaisiko se toimia samalailla? Onhan nuo tosin myrkyttömiä, toisin kuin kloriti (jolla en ole saanut valkaistua edes puuvillaisia hansikkaita).
 
Muokattu viimeksi:
Hankailen tota ainetta kostutettuun vaatteeseen, annan vaikuttaa jonkun aikaa, saatan liottaa sen jälkeen vielä hetken ja sit pesen :)
 
Onpas tosi suloset kotiintulovaatteet! Mä en uskalla pakata mitään vaaleenpunasta mukaan kun voihan se olla että ultrassa onkin näkyny väärin, vanhan kansan uskomukset pitääkin paikkansa ja mun masussa asusteleekin poika. Mun epävarmuutta ylläpitää siis kapee maha, pitkä linea negra, kiinalainen kalenteri, vauvan rauhallinen syke ja se etten oo kärsiny pahoinvoinnista enkä huonosta ihosta niinkun uskomusten mukaan "pitäis".
 
Siinäpä yks syy pakata sininen teddyhaalari mukaan niin voi sitten yrittää peitellä erehdystään... :grin Sain kyllä ton sinisen haalarin lahjaksi et jos olisin itse ostanut vaatteet ja tuolle on pippeli ultran jälkeen kasvanut niin sais olla vaaleanpunainen sitten vaan hetken kunnes kasvaa.

Mulla on kyllä ihan tyttöolo, kiinalainen kalenteri lupaa tyttöä, ultra lupas tyttöä, on tyttömahakin. Linea negra tulee navan ja rintaluun puoleenväliin asti ja eihän sitä ikinä tiedä jos on ollu pippeli ultrassa jotenkin piilossa. Oksentanu en oo kertaakaan vaik huonoa oloa on ollu ja iho on suurimman osan raskautta ollu ihan hyvä mut ihan alkuraskaudesta ja nyt taas on ihan näppyjä täynnä.
 
Mullakin on itelläki ihan tyttöolo kyllä että täytyy nyt vaan toivoa että se tyttö sieltä löytyy kuitenkin! Siihen on nyt jo niin hyvin varauduttu että olis harmi jos ei saiskaan noita tyttöjen hepeneitä ottaa käyttöön! Seuraavaa jos ruvetaan joskus hankkimaan niin se saa sit mielellään olla poika :)
 
Mie aina halusin kolme poikaa, tytöstä ei niin väliä... Mut ne kolme poikaa tuli miehen myötä jo kaupan päälle (vaikkei "minun" olekaan ja vanhimmat jo aikuisia) niin siitä lähtien toivonut tyttöä. Varsinkin kun mies uhkaili että se on sit talosta pihalle ja naapurissa on käyty jos tyttö tulee kun häneltä ei tule kuin yhtä sorttia :grin Niin se vaan on nyt sitten sekatyömieheksi tunnustautunut. Nyt jos tämä on tyttö ei taas ole väliä tuleeko tyttöjä vai poikia, mutta olis hienoa jos tulis edes lisää lapsia joskus ettei jäisi ainoaksi.
 
Mullakin on toi pitkä (siis tisseihin asti) linea negra, maha kasvaa pelkästään eteenpäin, alussa oli enemmän kuvotusta kuin oksentelua (oksensin ehkä 4 kertaa?), iho on tosi hyvässä kunnossa. Kiinalainen kalenteri sano, et poika. Mutta kun se on sitten tosi ujo, kun on kaksi kertaa piilotellut nyyttejään. :)

Meilläkin kotiintulohaalari on ruskea, ihan vaan varuiks :wink Molemmat on tervetulleita, mut olis voinut poju vähän aikasemmin nyt sit ittesä esitellä, ku on tyttöväriä kaapit täynnä. Mut se on vauva, ei se ymmärrä.
 
Minä pakkasin kotiintulovaatteisiin varmuuden vuoksi sekä tyttö- että poikavärisen bodyn. Muut sairaalakassiin pakatut vaatteet ovat valkoisia :)
 
mää luotan ihan täysiä ultraajan tyttölupaukseen,ku oli asiasta niin varma sillon :D. Jos kuitenkin onki poika niin pikkuherra saa sitten tulla kotiin hempeän vaaleenpunasessa (niinku isänsä aikanaan) ;D
 
Minullakin on ollut alusta asti selkeä tyttöolo ja rakenneultrassakin tytöksi tunnistettiin. Jalat piti tosin aika visusti silloin ristissä, mutta niin ne tytöt kuulemma tekee. Mitään linea negraa minulla ei ole ja mahan muodoista en tiedä mitään, työkaveri on tosin viime päivinä väittänyt että minulla olisi poikamaha. Pahoinvoinnista en ole kärsinyt, mutta naama on ollut kyllä ihan kauheassa kunnossa lähes koko ajan, nyt alkaa vähän helpottaa sen osalta.
Tyttövaatteita olen itse kaavaillut sairaalakassiin, mutta miettinyt kuitenkin pitäisikö varuiksi ottaa jotain poikamaistakin mukaan. Mies tosin sanoi, ettei sitä kukaan huomaa mitä sillä on päällä kotiin tullessa. Minä kyllä huomaan!
 
Mullakin on itellä ollu tyttöolo heti alusta asti! Siks mua ärsyttääki niin paljon se että kaikki ennusteet viittaa poikaan! Kaikki mun työkaveritkin on ihan varmoja että meille tulee poika. No mä elän tytön toivossa niin pitkään kunnes nään jotain muuta omin silmin! :)
 
  • Tänne on tullut niin ihania kuvia pikkuisista vaatteista jne..:love2 Mekin päästiin tänään tekemään tarvittavia hankintoja. Eli peitto, pussilakana, peppupyyhkeitä, pikkuinen fleecepeitto tarttui hyppysiin ja sit muuta pientä sisustushärpäkettä ja niiden etsintä jatkuu sitten taas lauantaina ihan omin avuin ja isäntä jää hoitaan lapset et mä pääsen yksin jatkamaan shoppailua.:wink Pitääpä laittaa sit vaikka kuvaa kun saan tuon hoitopisteen vauvalle valmiiksi, jos nyt saan siitä semmoisen näköisen kun mielikuva on..:p
 
Mä sain just mun äidiltä viestin että se on ostanu meille patjansuojuksia, raunapehmusteen, pussi- ja aluslakanoita ja pienen tytön vaatteita! Meillä ei äitin kanssa aina mee kauheen hyvin mutta olipa kiva että se oli vihdoinkin edes vähän innostunu mummiks tulemisesta :)
 
Mua ärsyttää... Oon tilannut nyt kahdet Carriwellin imetysliivit kokoa xl ja ne on aivan liian pienet, sitten ajattelin kokeilla tilata Roycen Charlottet, tilasin oikein isoa kokoa GG85, että varmasti mahtuu (ovat siis uk-mitoissa, eli tuo on J85) ja ovat liian pienet. Mitäs nyt? Mitä ihmettä tilaan? Kyllä nyt yhdet imetysliivit olis ihan hyvä olla jo valmiina... Mitä te ootte ostaneet/tilanneet?
 
Kaisa mä kans tilasin netistä parit liivit kokoo 65j mut ne oli ihan liian pieniä joten palautin ne. Kävelin changelle ja sieltä löyty sopivat kokoo 65i. Yhet sopivat kaarituettomat löysin myös sokokselta ja vielä aika hyvään hintaan!
 
Hitto, kun en taida päästä käymään Sokoksella ennen synnytystä... Changelta katoin noita mutta niissä on nuo kaarituet ja haluisin ilman, kun jossain oli, että voi helpommin tulla rintatulehdusta ja sen riskin haluan kyllä välttää.
 
Takaisin
Top