Hankintoja

Huoh, mä olin jotenkin ajatellut, että ei tarttis mitään hoitopöytää tms hankkia, vaan sais hoitoalustan laitettua kylppärin tasolle ja sillä pärjäis. Mutta ei, se tasohan ei alkuunkaan riitä syvyyssuunnassa. Noh, täytyy etsiskellä käytettynä joku hoitopöytä sitten. Plääh, en olis halunnut yhtään huonekalua lisää!

Huih, mulla ollut ajatuksena että saisi hoitoalustan laitettua keittiön sivutason päälle, enkä tullut edes ajatelleeksi syvyyttä:eek: Mittailemaan ei vielä pääse kun keittiöremppa kesken eikä pöytälevyä ole vielä haettu. :nailbiting: Ei se oikein muuallekaan mahdu, kaksion tilat alkavat olla aika hyvin käytössä.
No tulipa nyt tämäkin tiedostettua, ja ehkä hoitoalustoja ois eri kokoisia...?
 
Mä sain naapurilta tuon Tiny Loven sitterin. Ajattelin, että se on hyvä turvapaikka vauhdikkaalta esikoiselta. Meillä on ennestään Baby Björni, mutta tuossa se täysi makuuasento houkuttaa.

Esikoinen viihtyi aikanaan tosi hyvin ihan lattialla/leikkimatolla, mutta nyt tosiaan jännittää, että vauva jää vauhtihirmun jalkoihin , jos en ole itse ihan vieressä vahtimassa.
 
Meidän pesukonekin on niin kapeaa mallia, ettei siihen tukevasti mitään alustaa saa.
Tuo pinnasängyn päälle laitettava olis yks ihan potentiaalinen vaihtoehto mun mielestä, mies olis enemmän taipuvainen erilliseen hoitopöytään.
Kokohajontaa noissa alustoissa oli yllättävän vähän, vaan muutamia senttejä sinne tänne. Mut eiköhän tässä joku ratkaisu löydy.
 
Me asuttiin esikoisen syntymän aikaan kaksiossa mut mä oon niin lyhyt että hoitopöytä(lipasto) oli pakko hankkia kun en ois ylttäny sellasen pinnasängyn päällä olevaan hoitopöytä juttuun :D ja meillä ei ollu paikkaa vauvan vaatteille niin tuli sit samallakertaa molemmat :)
 
Huih, mulla ollut ajatuksena että saisi hoitoalustan laitettua keittiön sivutason päälle, enkä tullut edes ajatelleeksi syvyyttä:eek: Mittailemaan ei vielä pääse kun keittiöremppa kesken eikä pöytälevyä ole vielä haettu. :nailbiting: Ei se oikein muuallekaan mahdu, kaksion tilat alkavat olla aika hyvin käytössä.
No tulipa nyt tämäkin tiedostettua, ja ehkä hoitoalustoja ois eri kokoisia...?

Pöytätasot on yleensä noin 63-64 cm syviä, olettaen siis että alakaapit on 60 cm syvät mikä taitaa olla melko standardi (en siis oo mikään näitten asiantuntija esim työn kautta).
 
Imetystyynyä etsiskelin pitkään, kun jotenkin sitä en ois halunnu käytettynä ostaa, ja uudet niin jäätävän hintasia.
Tänään löytyi verkkokaupasta just hyvä rahisematon ja Kivan muotoinen tyyny viidellätoista eurolla.

Taidan käyttää tätä nyt jo nukkumisen ja sohvalla makaamisen tukena, oli hyvä löytö, sama vaikka ei sitten imetykseen tulis ees käytettyä:happy:
 
Imetystyynyä etsiskelin pitkään, kun jotenkin sitä en ois halunnu käytettynä ostaa, ja uudet niin jäätävän hintasia.
Tänään löytyi verkkokaupasta just hyvä rahisematon ja Kivan muotoinen tyyny viidellätoista eurolla.

Taidan käyttää tätä nyt jo nukkumisen ja sohvalla makaamisen tukena, oli hyvä löytö, sama vaikka ei sitten imetykseen tulis ees käytettyä:happy:

Minkälaisen ostit? Meillä olis kans semmoinen hakusessa enkä tiedä haluaisinko maksaa siitä yli 50€..
 
Mä menin kans ostaa hoitoalustan eikä se sovi mitenkää pesukoneen päälle. Puolet tulee ylitte koneesta :/ Taidan siis mennä ihan sohvan/sängyn päällä vaipan vaihdot.
 
Näyttää hyvältä! Ja ainahan voi tehdä irtopäällisen :) täytyy käydä itsekin kurkkaamassa verkkokaupan valikoima.
 
Mä olen myös tilannut tuon saman tyynyn jo useita viikkoja sitten, tosiaan myös tuolla uskomattoman alennetulla hinnalla. Ja mua nimenomaan miellyttää tuo väri. Mun tytöstä tulee varmasti niin vihreään puettu!!!
 
Mun isukki teki puusta hoitotason pesukoneen päälle, se on tukeva ja siinä on kumi alla eikä se heilu vaikka konekin olis päällä, pesukonetta vedettiin vähän poispäin seinästä että saatiin syvyyttä lisää. kiva kun hoitopöytä on kylppärissä vesipistettä lähellä. Ihana isi:Heartred
 
Imetystyynyistä puheenollen...ei kuulu nyt tähän ketjuun, mut ku mää ostin sillon jo heti alkuraskaudes innostuksissani kirppikseltä imetystyynyn, niin miten sen voi pestä? Heitänkö tyynyn vaan koneesee ja rumpuu ja sillä selvä? Tuossa ei siis oo päällinen mitenkää irrotettavissa ja samaa pallostyrkkaa on sisus ku säkkituoleissaki...kai..ainaki tuntuu siltä! :grin Tää kuuluis varmaan tyhmien kysymysten ketjuun.... :smiley-angelic006
 
Mä veikkaan, ettei kestä konepesua. Tai sitten löydät pesun jälkeen miljoona styroksipalloa koneesta. Höyrypesurilla voisi kokeilla tai sitten ostaa uuden päällisen?
 
No sitä mä myös aattelin, ettei varmaan kestä konepesua vaikka laittas kuinka hienopesulle :) Kuivausrummussa olis kyllä höyrypesuohjelmaki, mut en tiiä uskallanko siihenkää laittaa pyörimään...ehkä helpointa ostaa/tehä päällinen siihen :)
 
Meillä on muuten myös tuo höyrypesu. Se on meillä ainakin tosi hellävarainen ja ei pyöritä pyykkiä kuin ihan hiljaa. Sitä voisin ehkä itse uskaltaa kokeilla, jos tyynyn saumat ja kangas on kunnossa.
 
Mä pesin imetystyynyn koneessa ja siinä oli kyllä ihan pesuohjeet, mut ei kaikissa vissiin oo.
 
Takaisin
Top