Hankintoja

Jatkan... Mä olen ollut alkuun melko innokas, mutta olen hankkinut jo vaatteita. Talvivauva tarvitsee toppapuvun ja sellaisen löysin koossa 56 nettikirppiksellä. :) Myös ihanan haalarin ja hupparin ja housut olen löytänyt. :)
 
Hups.. :playful: Huomenna vasta rv 5+3 ja tälläiset jo tultu ostettua...

13140632_1010303282352157_1643819090_n.jpg
13162408_1010303279018824_844940641_n.jpg
 
Hui!!! Täällä on jo ostettu tavaraa tulokkaille!! Kakkonen kun on tulossa paljon löytyy jo valmiina kotoa tavaraa mut jos tyttö tulee niin varmaa sille jotain tyttömäistä ostetaan.
 
Meillä paljon esikoisen tavaraa, vaatetta jne. Isoimmat hankinnat tulee olemaan tuplarattaat, esikoiselle sänky jne. Vaatehulluna varmasti tulee hankittua vaavalle vaatetta lisääkin :D
 
Mä päätin joskus, etten osta mitään ennen ensimmäistä ultraa, mut löysin eilen ihanan bodyn joka oli pakko ostaa :D
 
Okei: meillekin tuplarattaat, sänky esikoiselle ( en tullu aatelleekskaan vielä), sit leikkimatto, itkuhälytin, jokunen kietaisubody tää karkaa lapsesta mut äippiksestä tulis uniriepu ja noi kietaisubodyt ja ja ja mitähän vielä. Mä kyllä arvon ja harkitsen et otetaanko toi äippis vai rahana. Niin paljon meillä tota pientä vaatetta on ja siinä on vaan yks 70-74 pusero kun ainakin esikoisen äippiksen jatkopalabodyn pääntie oli tosi pieni. Nyt meen kyllä asioitten edelle!!
 
Jaiks! Ei oo tullu mieleenkään hankkia vielä yhtään mitään. Ajattelin, että jospa sitten syksymmällä kun ollaan riskeimmät ajat ohitettu... Tai saattaahan sitä joku vastasyntyneen body mukaan kaupasta jäädä jos sattuu silmään (ei vaan pitäis mennä kaupoille).
 
En tiiä onko nää niin hankintoja mut esikoiselle saatiin sairaalasta liberokassi mut ei otettu vau-kirjan pakettia eikä lastentarvikkeen/ pamperssin babyboxia tälle aiotaan ottaa kaikki kolme!! - mut joo ei ihan vielä kun onhan tässä vuodenvaihteeseenkin aikaa!!

Esikoisellekaan ei vaatetta juuri ostettu ennen syntymää kun saatiin käytettynä. Kokoo 74 ostettiin uutena paljon, kokoo 80 ja 86 vauvan syntymän aikoihin saatiin lahjaksi reilusti!! Ehkä joku nb toppahaalari kokoo 60 ostetaan. Joo ja tää kaikki siis jos sinne asti päästään!!

Esikoisella on toi Muumilaaksoon vauvakirja kakkoselle otetaan joku muu kun mä en tosta niin tykkää. Paljon ollaan täytetty mut joitain kohtia on jääny täyttämättä mut ei se niin vaarallista oo...
 
Muokattu viimeksi:
Mä en kans kyllä vielä uskalla hankkia mitään, ainakin nää kolme kuukautta yritän olla ostamatta mitään. Eikä meillä toisaalta ole kovin tarvettakaan. 5 ja 3-vuotiailta on jäänyt kaikki vauvatarvikkeet säästöön :) ja löytyy tyttö ja poika vaatteita.

Mietityttää vaan mahtuuko kaikki kolme turvaistuinta meidän autoihin...
 
Vasta syksymmällä ostelen...luulisin. Esikoiselta paljon säästössä,ja ainakin isommilta ostoilta vältytään. Toki jos tää toinen on tyttö niin mekkoa ja pinkimpää varmaan ostelen lisäyksiä :P
 
Mä oon ottanut ehkä vähän turhankin riskilla, mutta jos tämäkään raskaus ei menisi loppuun saakka, niin yritystä ainakin on. Uskon, että tämä tällä kertaa menee loppuun saakka, mutta jos ei, niin kyllä ne muutamat vaatteet odottaa käyttäjäänsä. :)
 
Toi haalari on muistaakseni kokoa 67, eli se odottelee kaapissa vielä monta monta kuukautta, mutta huppari ja housut on kokoa 52, eli ne varmaan menee aika pian syntymän jälkeen käyttöön. :)
 
Mieli tekis ostella jo vaikka ja mitä vaan onneks mies on vähä järkevämpi eikä anna vielä :D oon katellu jo vuojen alusta cittarissa superman -aiheisia bodeja ko ne on nii yli ihania vaa ko niissä on tyttöjen ja poikien eriksee eikä yhtää unisex mallia nii eihä niitä kehtaa ostaa viel yhtää :sad001 mut jos kirppiksiä pääsis täs joskus kiertelee. Tekis mieli myös kutoa jo villapuku valmiiks kun ois talvivauvalle tarvetta (kudoin tammikuussa jo peiton valmiiks) jos kädet vaan kestäis :)
 
Takaisin
Top