Hankinnat

Näköjään autossa kenttien pomppiessa kannattaa kirjoitella kun tuli nyt useaan kertaan.. miten poistan ylimääräiset...?:sorry:
 
Meille tuli tänään äitiyspakkauksen saapumisilmoitus, mutta ei vielä haettu kun se on niin iso ja en pysty auttaaan miestä kantamisessa nyt. Mulla on selkä vähän sökönä kun olin kolarissa, vauvalla on luojan kiitos kaikko hyvin :):)
Onneks äiti lupas la käydä autolla hakemassa sen niin pääsee fiilisteleen livenä sisältöä!
 
Täällä on kaameee pesänrakennusinto, haluaisin niin myllätä nytjustheti kaikki tarvittavat huonekalusiirtelyt paikalleen :grin
 
Muokattu viimeksi:
Nyt tajusin, että tarvitsen jonkinlaisen äitiystakin. Nyt vielä mahtuu normaali takkiin, mutta ei enää kauaa. Ellokselta katselin tämmöistä: https://www.ellos.fi/vertbaudet/aitiystakki/1520284-01. Tuo kävisi synnytyksen jälkeen myös kantamiseen. Onko muilla kokemuksia äitiystakeista? aiemmilla kerroilla ei ollut tarvetta sellaisella, kun oli kesävauvoja.
 
Tuosta ei ole kokemusta, mutta H&Mn äitiystakki toimi mulla ainakin viimeks hyvin aluksi myös pienen kantotakkina ja oli muutenkin hyvä ja superedullinen, kun löysin kirpparilta.

Eipä ollut muuten Ellos tullut mieleenkään, kiitos vinkistä. Vähän huonosti oli kuvia jostain takeista, ihan hullua, kuka haluaa ostaa takkia mistä ei edes tiedä miltä se näyttää takaa tai isomman mahan kanssa napit kiinni.
 
Muokattu viimeksi:
Tuosta ei ole kokemusta, mutta H&Mn äitiystakki toimi mulla ainakin viimeks hyvin aluksi myös pienen kantotakkina ja oli muutenkin hyvä ja superedullinen, kun löysin kirpparilta.

Eipä ollut muuten Ellos tullut mieleenkään, kiitos vinkistä. Vähän huonosti oli kuvia jostain takeista, ihan hullua, kuka haluaa ostaa takkia mistä ei edes tiedä miltä se näyttää takaa tai isomman mahan kanssa napit kiinni.


Mietin tuota kuva-asiaa eilen, kun selailin henkkamaukan äitiyspaitoja. Oli laitettu koon 34 malli jolla ei ollut vauvavatsan häivääkään. Kiva siinä sitten miettiä että miltähän tuollainen näyttää xl-koon vauvavatsan päällä :wideyed:.
 
Toppatakin ostin torista käytettynä, en ole vielä saanut sitä. Toivottavasti olis siisti ja hyvä!

Toistaiseksi oon käyttänyt villatakkia ja miehen fleeceä, mutta olis kiva joku vähän siistimpi takki. Tekis mieli lenny lambin kantotakkia, parkamallista. Maksaa vaan hunajaa, mut jos se menis raskausaikanakin.. pystyisköhän sen puhumaan itselleen jotenkin hyväksytyksi :rolleyes:?
Pihatakkina pidän sit viimeraskaudessa ostettua hm:n talvitakkia, se on jo ihan kulahtanut. Menee hyvin just kotopihassa :).
 
Facen kirpuissa on mun mielestä aika hyvin noita äitiystakkeja myynnissä.
Mä ostin netistä uuden Mam-kantotakin (siinä on raskauspaneli myös), käyn hakemaan sen ensiviikolla :)
 
Oon muuten vähän kahden vaiheilla uskaltaisinko ostaa vertbaudetin takkia ja laittaa siihen siis saturaista. Lastenvaatteista jäänyt se kokemus, että ovat kapoista mallia, eikä välttämättä sen laadukkaampaa kuin henkkamaukka. Muuten oli kyllä ihan kivan näköinen.
 
Se Lenny Lambin parka on niin ihana! Mä vaan satun oleen just välikokoa, niin en sit ostanut, kun en oikein tiennyt otanko pienemmän vai isomman koon. Ipanaisella pysty sovitaan. Tai olikohan siellä just vaan sitä isompaa eli S:ää silloin ja en sit uskaltanu Lenny Lambin netistä tilata XS:ä, kun pelkäsin että on liian nafti.
 
Mä oon kans kriiseilly tuota talvitakkiasiaa, ääh! Ei millään haluais ostaa parin kuukauden takia takkia, ei pörssi kestä :D Eri asia jos ois isom mahan kans vielä ne oikeesti kylmimmät tammi-helmikuunki mut ei..
 
Muokattu viimeksi:
Mä ostin esikoisen raskausajalle kokoa-paria isomman a-linjaisen villakangastakin kirpparilta. Esikoinen syntyi helmikuun lopussa ja hyvin pärjäsin. Nyt kotoulkoilua varten ostin niin ikään kirppikseltä kokoa isomman icepeakin tms. toppatakki, jossa on kyllä mahalle rutkasti tilaa. Nämä hankinnat olivat alle 10€ yhteensä, enkä kyllä aio ostaa mitään muuta vaikka kuinka ihania oikeat raskaustakit olisivatkin..
 
Mulla on yks liian iso anorakki, jonka ostin joskus kirppikseltä muokkausaikeissa niin aattelin sen muokata nyt syksylle. Onneks en tuunannu sitä aikaisemmin. Aikomuksena mennä sillä lumentuloon asti ja sitten pakkaskeleille mulla on yks tosi paksu villainen poncho.
 
Mulla on alennuksesta ostettu H&M äitiystoppatakki, joka saa luvan ajaa asiansa marras-joulukuussa vaikkei ihan täydellinen olisikaan :D mutta jotain työvaattetta ja lämpöisempää paitaa yms tähän syksyyn olisi vielä pakko hankkia. En haluaisi juurikaan laittaa näihin rahaa kun tämä on viimeinen raskaus itselle... ahkerasti selaamaan toria ja face-kirppareita siis! :)

Vauvalle on nyt omasta mielestä tärkeimmät, ne vaunut ja turvakaukalo. Vaatteitakin jo jonkin verran. Äitiyspakkauksesta laitoin viime viikolla hakemuksen, jee!
 
Sitteriä oon nyt pohtinut viime päivät.. :D

Meillä oli esikoisella perus Emman sitteri, ajoi asiansa. Kakkosella oli Tiny rocker napper tai jotain sinnepäin.. :) tykkäsin että vauva sai olla siinä ”suojassa” ja omassa rauhassa vaikka unillakin muiden touhuillessa ja isomman juostessa ympäriinsä kavereiden kanssa. Nyt mietin ostaisimmeko vielä tulevalle vauvalle tripp trappin ja siihen sen newborn-setin, ajaisiko sitterin asiaa ettei tarvitsisi sellaista enää erikseen ostaa. Kellään kokemusta tästä? :)

Entäs onko joku ostanut/ostamassa unipesää vauvalle? Suosituksia sen suhteen?
 
Sitteriä oon nyt pohtinut viime päivät.. :D

Meillä oli esikoisella perus Emman sitteri, ajoi asiansa. Kakkosella oli Tiny rocker napper tai jotain sinnepäin.. :) tykkäsin että vauva sai olla siinä ”suojassa” ja omassa rauhassa vaikka unillakin muiden touhuillessa ja isomman juostessa ympäriinsä kavereiden kanssa. Nyt mietin ostaisimmeko vielä tulevalle vauvalle tripp trappin ja siihen sen newborn-setin, ajaisiko sitterin asiaa ettei tarvitsisi sellaista enää erikseen ostaa. Kellään kokemusta tästä? :)

Entäs onko joku ostanut/ostamassa unipesää vauvalle? Suosituksia sen suhteen?
Meillä oli esikoisella tuo tripp trapp ja newborn set. Siinä tykkäsi katsella ruoanlaittoa ja olla pöydän ääressä, mutta kyllä meillä oli lisäksi ahkerassa käytössä baby björnin sitteri.. siinä kun vauva omilla liikkeillään vähän heijasi itseään. :)

Unipesä meillä oli Done by deer -merkiltä ja oli kyllä ihan huippu :) päiväunia siinä nukkui divaanilla, sängyssä sun muualla.

Samalla setillä mennään tämän pienen kanssa :Heartred ;D
 
Meillä kans sitteri ostoslistalla, niitä harvoja tarvikkeita mitä ei oo tallessa, koska meni varastossa pilalle se kangas, ku en pessy sitä ja tietty homehtu.. Se oli ihan perusperus joku PikkuPiian sitteri, hyvin esikoinen siinä kyllä viihty ihmettelemässä maailman menoa :D
 
Meillä sitteri oli aika floppi. Esikoinen oli enimmäkseen lattialla ja sitten aloitti vatsalihasjumppaukset, niin onnistui saamaan koko sitterin nurin. Se oli joku Emma tai Pikkupiika.
Nyt tietty esikoinen juoksee ympäriinsä, saa ehkä pelätä että kompastuu vauvaan.
 
Meillä on baby björn vai mikä se nyt on, tykkään kyllä siitä. Nyt uutena tuttavuudeksi hommasin sen tripp trapin vauvasetin. Aattelin justiin sitä että saa vauvan sitten pois lattialta, jos isoveikka käy villiksi. Löysin onneks tuolin ja härpäkkeet käytettyinä, nyt on sitten molemmilla pienillä samat syöttikset vaikkakin eriväriset.
 
Takaisin
Top