Hankinnat

Vieläkö raskauskorut ovat muotia? Juolahti mieleen, että ostin sellaisen viime raskaudessa ja onnistuin vielä löytämäänkin. Piti vain kiillottaa, kun oli tummunut.
 
Mä hankin tänään Kampin Bebesistä toppatakin. Piti alunperin ostaa torin kautta käytetty, mutta en löytänyt itseä miellyttävää. Yli satanen siihen meni, mutta takista saa kätevästi edestä suikaleen irti, jolloin sitä voi käyttää myös ilman vauvamasua. Jopa mies komppasi, että hyvä ostos. Pakkohan se sitten oli hankkia. :D Nyt vain pakkasia odottelemaan. :)
 
Mä hankin tänään Kampin Bebesistä toppatakin. Piti alunperin ostaa torin kautta käytetty, mutta en löytänyt itseä miellyttävää. Yli satanen siihen meni, mutta takista saa kätevästi edestä suikaleen irti, jolloin sitä voi käyttää myös ilman vauvamasua. Jopa mies komppasi, että hyvä ostos. Pakkohan se sitten oli hankkia. :D Nyt vain pakkasia odottelemaan. :)

Kuulostaa hauskalta toi suikaleen irrottaminen :grin Mä oon kans torista katellu käytettyjä toppatakkeja, ellei löydy hyvää ja halpaa niin kärvistelen ei-äitiystakeilla sitte :D
 
Mä ostin ekan jouluvauva kanssa käytettynä H&M-mammatoppaparkan. Oli tosi hyvä ja käytin vielä vauvan kanssa kun se oli kantoliinassa/repussa alla. Just kaivoin laatikosta taas käyttöön.
 
Mä haaveilen kans kuivausrummusta, mutta ehkä sitten seuraavaan, toivottavasti isompaan asuntoon. Vähän kyllä mietityttää, että millainen kasa noita kestovaippoja oikein pitää hankkia, että ehtii niitä pestä ja kuivata käyttöjen välissä.
 
Minäkin tavallaan haaveilen kuivausrummusta :D Mietityttää kovasti, että mihin mahdutan kohta kaikki vaatteet kuivumaan.
Ja toisaalta olen sitä mieltä, että ne pilaa vaatteet.. mutta olisihan se kätevä, varsinkin siinä vaiheessa, kun joskus iskee molemmille lapsille esim oksennustauti :hilarious:
 
Minäkin tavallaan haaveilen kuivausrummusta :D Mietityttää kovasti, että mihin mahdutan kohta kaikki vaatteet kuivumaan.
Ja toisaalta olen sitä mieltä, että ne pilaa vaatteet.. mutta olisihan se kätevä, varsinkin siinä vaiheessa, kun joskus iskee molemmille lapsille esim oksennustauti :hilarious:

Meillä vaatteet pilaantuu kyllä käytössä nopeammin kuin kuivausrummussa. Aina on joku reikä jonkun housuissa :wacky:.
Mä tulisin hulluksi ilman rumpua! Tätä pyykin määrää ei vaan käsitä oikein itsekään. Menneellä viikolla 15 koneellista ja vielä tänään täytyis raahautua koneiden ääreen. Jos huomenna pitäis vapaata siitä hommasta..

Vielä ku sais automaattisen viikkauspalvelun! Tai edes kodinhoitohuoneen :hilarious:.
 
Me ostettiin kesällä kuivausrumpu ja olen käyttäny sitä nyt kaks kertaa. Olin alunperinki vähän vastaan sen hankintaa. En ole ikinä ennen semmosta käyttäny, enkä ole sitä niin tarpeelliseksi kokenu, että olisin semmosta halunnu. Täytyy nyt toivoa, että tulee enemmälle käytölle sitten ku vauva syntyy.
 
Oi kuivausrumpu ois aivan huippu, varsinki näin koirataloudessa kaipaa sitä älyttömästi. Harmi kun tähän nykyiseen asuntoon ei mahdu.
 
On se, ja vie ihanasti pölyä, sitä kun tulee pyykeistä valtavat määrät. Ihan parasta on myös se ettei tarvitse käyttää huuhteluaineita, yksi kemikaali vähemmän :). Mä myös silitän aika harvoin vaatteita, ja jos viikkaa pyykin suoraan kuivausrummusta, niin siitä tulee aika siisti.
Huonoa siinä on se, että musta vaate tosiaan haalistuu, ja jotkut halvemmat vaatteet saattavat kutistua yhden koonkin verran. Eli pitää huomioida se siinä vaiheessa kun vaatteen ostaa. Ja ihan kaikkia vaatteita ei tietenkään kannata rummuttaa ollenkaan. Kun taas sitten esimerkiksi untuvatakkia ei edes kannata pestä, jollei saa sitä kuivausrumpuun pörhistymään :grin.
 
Oi kuivausrumpu ois aivan huippu, varsinki näin koirataloudessa kaipaa sitä älyttömästi. Harmi kun tähän nykyiseen asuntoon ei mahdu.
Mietin eka et miiiiiksi koirataloudessa ja sit tuli mieleen muutama viikko sit pyykkitelineellä roikkuneet tummat housupyykit jotka ois mennyt villahousuista kun yks viistänyt siitä koko ajan ohi. Eli allekirjoitan. :hilarious:
 
Joo tosiaan tuo, että irtoais ylimääräinen karva lakanoista ja muista pyykeistä. Meilläki lähtee koirasta koko ajan karvaa. :grin
 
Mä haaveilen kans omasta kuivausrummusta lakanoille ja pyyhkeille. :) Normivaatteita en tykkää siellä myllyttää.
 
Meilläkin on kuivausrumpu, enkä luopuis siitä kyllä, mutta vaatteita en siinä koskaan kuivata. :D lakanat, pyyhkeet ym. kuivatan siinä aina, ja vaatteet laitan telineelle kuivumaan. Toimii hyvin meillä, vaikka paljon pyykkiä pestäänkin.
 
Ahdistaaaa! Ei olla edelleenkään hommattu tuplarattaita!! En osaa päättää ostanko uutena kalliit vai paljon halvemmalla käytetyt! Voisko joku kertoo mulle vastauksen xD
 
Ahdistaaaa! Ei olla edelleenkään hommattu tuplarattaita!! En osaa päättää ostanko uutena kalliit vai paljon halvemmalla käytetyt! Voisko joku kertoo mulle vastauksen xD

Mä kannatan aina käytettyjen ostamista, jos vaan käytettynä löytyy. . :D Jää sitten rahaa kaikkeen muuhun kivaan. Vaikka itsensä hemmotteluun ennen pikkuisen saapumista. :wink
 
Mä taas kannatan aina uuden ostamista jos vain on rahaa :woot:. Silloin tietää miten on säilytetty ja huollettu, ja on takuut voimassa jos tulee jotain.
 
Molemmat hyviä pointteja!! Ai hitto kun vaikeaa xD olis periaatteessa mahdollisuus ostaa uudet rahallisesti, mutta muhun iskee välillä pihi vaihe päälle ja alan liikaa miettii kaikkea :D pitäisi tehdä vaan äkkinäinen päätös :D
 
Takaisin
Top