hankinnat vauvalle ym..

Satsuma: Meillä on tuo Cabriofix, passaa suoraan meidän yhdistelmävaunuihin. (Quinny speedy on merkki) Pitäis kattoa käykö se suoraan myös Quinnyn matkarattaisiin. Yks vaihtoehto on että laitat esim. BabyStyleen meiliä tai käyt jos teillä liike on, ja kysyt mitkä passaa yhteen. [:)] Tai no toki mikä tahansa liike käy kunhan myy ko. kaukaloa että osaavat varmasti oikein neuvoa. 
 
Hoitolaukuista: Mulla ihan perus emmaljungan hoitolaukku,kirppikseltä ostin 3e [:D] saman ajaa varmaan ihan peruslaukkukin.
Mutta jos haluaa satsata niin ehdottomasti voin suositella hoppop hoitolaukkua,on melko kallis mutta muuntuu istuinkorokkeeksi ja on todella kätevä reissuissa/kylillä ym...

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=939&toimittajaid=85
 
okkei...entäs sit ne vaunujen sadesuoja jutut? Onko olemassa jotain sellasta yleispätevää mallia kun mulla tosissaan noi vanhat vaunut enkä oo jostain syystä bongannu minkään laista merkkiä/mallia niistä...Semmonen kuitenkin varmaan ois ihan tarpeellinen tuolla räntäsateessakin..
 
Huomenta!

Emma merkiltä löytyy sadesuojia ym kaikkea tarpeellista pyöränsuojia,hyttysverkkoo jne.. sopivat moneen malliin,on ehkä hiukan isompia niin ehkä siksi. Muistaakseni Emma-merkiltä löytyy myös semmonen "tuuli/hyttys-suoja" se on semmonen mikä tulee vain kuomusta alas,eli kun on jalkapeitto tai makuupussi tai lämpöpussi mikä nyt kullakin niin sen sa siitä "ylöspäin" [:D] onpa vaikea selittää mutta niinku "ikkunaksi" se on kanssa kätevä jos tuulee tai pyryttää kovasti!
 
Hahaa! Laiska nettiostelija löysi vihdoin toppapuvun pienelle - Aiemmin täällä peräänkuuluttelin toppaa, joka ei olisi vaaleanpun/sin tai metsäneläimen näköinen - no nyt löytyi: aasipuku [:D] Ihkuloisia kuteita muutenkin, en laita suom. linkkejä, ettei mene mainostuksen puolelle, mutta tämän kyllä:
 
http://www.jacky.de/images/Jacky-Lookbook_2010.pdf
 
 
 
Sanoisin että tällä myyjällä on ihania vaatteita huutonetissa. Taitaa vaatteet tulla englannista ja melko edullisia.

Tässä kohde linkki toppapukuun:

http://www.huuto.net/kohteet/s-o-m-a-ladybird-toppahaalari-0-3-mths_-56-62-cm/155750033

Lisää löytyy myyjän muut kohteet!
 
Kyllä tulee kalliiksi tämmönen sairaslomalle jääminen.
Tän päivän hankinnat:
 
Britax B-Mobile matkarattaat (239e)
Britax Baby Safe Plus + jalusta + adapterit vaunuihin (209e)
 
Kalleimmat hankinnat koko odotuksen aikana, mutta onpahan nyt ratkaistu se ongelma, miten kahden koiran ja vauvan kanssa mahtuu autoon. [:D]
 
ihana on tuo aasi toppis kyllä... :D oon kattonu minäki jostain tuon ihan suom. kaupan sivuilta mutta en nyt muista mikä se oli.. :D
 
meillä on tuo hoppoin hoitolaukku ja se vaikuttaa todella kätevältä ja mikä parasta siinä oli paljon värivaihtoehtoja [:)]
Ja kyllä noita sadesuojia rattaisiin saa yleismallisena, me ostettiin nimittäin viikko takaperin sellainen ja hyttyssuoja, makso yhteensä 18 euroo lastentarvikeliikkeessä...
Appiukko osti meille turvaistuimen autoon, mutta siinä on pieni ongelma, se käy vasta 5kuukautisesta eteenpäin [:@]
Nyt pitää siis jostain hankkia turvakaukalo siihen asti...löysin netistä et niitä voi vuokrata esim. ifiltä mut siihen hintaan saa ostettua jo oman...menee vaikeeks tää homma taas ja meinaa kohta tulla jo kiire, kun lähtö voi tulla missä vaiheessa tahansa

Meiltä puuttuu sit vielä kaikki pikkutavarat tuttipullot, vaipat, rasvat ymymymy
 
Uijuijui, mä löysin tänään aivan ihania harsoja . Oon aatellu että ostan ison pinon niitä tylsiä valkoisia kun en halua pinkkejä/vaaleen sinisiä mut löysin vahingossa stockan vauvaosastolta ihanan nipun jossa oli eri sävyisiä ruskeita ja kuviollisia ruskeen sävyisiä, aivan ihania . Ja samasta paikasta löytyi kuin löytyikin pyöreäpäiset vauvan kynsisakset, nämä on kuulemma kiven alla ja me kun ei otettu äitiyspakkausta niin löytyi sitten ennen kuin ehdin edes aloittaa etsimisen. 
 
Niin...niistä vauvan vaatteista...jonkun kanssa oli puhetta että voiko olla liikaa...[8|]

Onneks mulla on koko luokkaa 50-80cm



 
Uskoiskohan tätä; meillä taitaa olla valmista [:D]. Porukat oli viikonlopun kylässä ja toivat tullessaan turvakaukalon (*hehkutusta*: aivan ihanan kevyt ja muutenkin loistava peli) ja isän rakentaman kissasuojan pinnikseen ja isä kiinnitti sen saranoilla jo valmiiksi. Ihan mahtavaa, kissat vaan ei oikein tykkää kun niiden uusi hieno nukkumapaikka on nyt suljettu [;)].

Käytiin äitin kans tänään ostaa vielä joitain puuttuvia pikkutavaroita ja eka vaippapaketti [:D]. Nyt ei siis puuttuisi ilmeisesti kuin vaipparoskis. Niin ja vauva [;)].
 
Oletteko ajatelleet hankkia rintapumppua ja jos niin manuaalista vai sähköistä, philipsiä vai jotain muuta? Onko kokemusta mitä käytännössä eroja? Itse ajattelin tuon härvelin hankkia,mutta en niistä tajua suoraan sanottuna yhtään mitään!
 
Kokemusta käytöstä ei ole [:D], mutta mä hankin just Avensin Isis -merkkisen manuaalisen rintapumpun, kun sitä jotkut kehui. Ajattelin, että se olis hyvä olla heti synnäriltä kotiuduttua, jos maitoa sattuu tulemaan paljon (että voi esim. pumpata ettei tule rintatulehdusta) ja kuulemma sen saa kyllä myytyä, jos tarvetta sille ei sitten olekaan.
 
Mulle on suositeltu Philips Aventin sähkökäyttöistä rintapumppua ja sellaisen olen jo hankkinutkin. Manuaalisella saa kuulemaa vain kädet kipeiksi.

Meiltä puuttuu enää lähinnä pinnasänky ja siihen tarvikkeet, mutta ne tulee isän kyydillä viikonloppuna. Käy ostamassa yhdeltä maahantuojalta sellaisen paketin mihin kuuluu kaikki tarvittava ja hintakaan ei ole paha.
Vaippapaketti saatiin mun tädiltä ja puhdistuspyyhkeet [:)]
Enää oikeastaan vaan itse pitäisi hankkia muutama tuttipullo lisää niin sitten alkaisi olla kaikki millä pitäisi pärjätä.
Imetysliivitkin olen jo hankkinut, toivottavasti niiden koko riittää vaikka ovatkin venyvää materiaalia ja vähän normaalia kokoa isommat.
 
mä ostin prismasta sen perus käsiveivirintapumpun enempää tutkimatta. En jotenkin jaksa uskoo et senkin nyt pitää olla mikään super tehokas master power härpäke[:D] käsikäyttönen oli joku reilu 20e ja se sähkönen joku 40-50e niin oli vähän sillei et mielummin sit treenaan habaa samalla [:D] Ja vielä kun ei tiedä et tarviiko koko vehettä niin viitti hirveesti sijottaa.

Itkuhälytintäkin olin ostamassa mut hinnat kun näin niin rupesin miettimään että ehkä en kuitenkaan osta vielä.. Kun ei oo hajuakaan et mikä on kaikkein luonnolisinta meillä et ite oon vähän miettiny et kanniskelen sitä kantoliinassa pitkälti kokoajan mukana ja tissit vapaana niin saa vaan hengailla siellä ja imee ku tarve ja mulla on kädet vapaat. [:D] Sit jos toteen että ihan huono idea niin sit meen sen hälyttimen ostaa.. mut sit sen pitää kyllä olla semmonen et sitä voi käyttää vaikka radiopuhelimena ja leikkiä pirpun kanssa poliisia ku muuten raaski niin lyhyeks aikaa sitä ostaa.

Prismasta löyty muuten semmonen sopiva sadesuojakin vaunuihin 12e..pitää vielä sitä "ikkuna" suojaa katella.. Jotenkin en oo sitä hoitoalustaa edelleenkään saanut ostettua kun kamppailen kauheesti että onko se oikeesti niin tarpeellinen kuitenkaan..mut se nyt varmaan pitäis päättää ostaako vai eikö ennenku syntyy. [:D] 
 
Basura: Kannattaa tutkailla huuto.netin tarjontaa sen itkuhälyttimen kans. Minä ostin jo yhdet sieltä hintaan 4€, täysin toimivat kapistukset oli mutta möin jo eteenpäin kun mies halusi ostaa nuo radiopuhelimet mitkä toimii myös itkuhälyttimenä. Juurikin siks että sitä muutakin käyttöä sitten on, vanhoissa r-puhelimissa ei ollut itkuhälytintä niin ne myytin kans. 
 
mun pitäis ostaa itkuhälytin kun mies niin paljon töissä ja koirat olis ulkoilutettava ja muksua ei voi ulos pakkaseen viedä siksi aikaa edes että pisulit koirat tekis ja rupeappa aina pukemaan ja riisumaan monta kertaa päivässä että ottaa mukaan... jospa se mummo tulis ekoiksi päiviksi apuun kun mies töissä niin ei kädet lopu kesken... :)
 
Huomenta emoticon

Täällä odotan malttamattomana miestä kotia että päästään hakemaan vaunuja liikkeestä kotiin emoticon piakkoin alkaa kaikki olla hankittuna,jotain pientä vielä puuttuu esim amme. Miettinyt olen hankinko rintapumppua? Lämpöpussi oli listalla mutta neuvolasta sanoivat että äippäpakkauksen makuupussilla ja toppapuvulla pärjää mainiosti. Eihän vauvaakaan saa ulos laittaa nukkumaan kovalla pakkasella,eli sitä en nyt ainakaan aijo ostaa..katotaan sitten myöhemin jos rattaisiin hankkisi..tai sitten talja emoticon
 
Ihanaa, sain siskolta eilen sitterin ja lisäksi ne laittoi mukaan huippuvekottimen eli vauvakeinun! emoticon
Se on kyllä ihan loistokampe ainakin jos on koliikkia niinkuin siskon vauvalla oli.

 
Takaisin
Top