Esikoista odottavat

Mä en osaa mieltää itseäni vielä äidiksi. Mietin muutenkin, että täytyykö vielä ihan sanoa miehelle etten odota tai halua mitään äitienpäivänä, luulen sen aiheuttavan vain kiusallisen hetken jos vaikka jonkun lahjan antaa...

Meidän mummu on joka äitienpäivä varannut jostain ravintolasta pöydän ja ollaan porukalla käyty syömässä. Sama riittää nyt ja jatkossakin. Mä en ainakaan odota mitään lahjoja, kun koen äitien ja isäinpäivät vaan yhdeksi markkinointikikaksi lisää myydä ihmisille kaikkea turhuuksia. :D
 
En kans tiedä jos joku mun höpsöistä mummuista mulle iskee jonkun lahjan ni en tiedä miten päin oon :D
 
Mä pääsen viettämään äitienpäivää, tajusin sen itse vasta eilen :D Mieskin kysyi et mitä herkkua haluun syödä kun en hirveesti tykkää täytekakuista niin saan luultavasti unelmatorttua :P

Mä varmaan lähetän kortit isoäideille, jos vaan jaksan lähteä kauppaan etsimään sopivia kortteja :)
 
Musta tuntuu ihan 'älyttömälle' viettää äitienpäivää. Viime vuoden äitienpäivä oli jostain syystä tooosi vaikea pitkästä aikaa ja tyhmänä olin yksin koko päivän ja päivä menikin itkiessä. Ja nyt mulla on oma pikku prinsessa masussa :Heartred Että enköhän mäkin sellasen varovaisen äitienpäivän miehen kanssa vietä :wink Saattaa kyllä että itkiessä menee tämäkin :D :D
 
Mäkään en oo pariin viime vuoteen kauheesti välittäny koko äitienpäivästä...nyt kun on vihdoinkin itse tulossa äidiksi niin fiilis on kyllä hyvällä tavalla outo :dummy1::Heartred
 
Musta se on hienoa, että on äitien/isänpäivä. Silloin moni sellainen, joka muuten ei muista äitiään/isää/isovanhempia, muistaa heitä.

Sen sijaan kaikenmaailman Vaput, pääsiäiset, halloweenit sais lopettaa juhlimasta :D
 
Takaisin
Top