Esikoista odottavat

Meiltä on matkaa synnytyssairaalaan reilut kaksi ja puoli tuntia! Kauhulla odotan miten matka sujuu ja osaako sitä lähteä oikeaan aikaan liikkeelle. Kaikki kun on uutta tämän ensimmäisen kohdalla.
 
Ohhoh. No toi on kyllä jo aika pitkä matka! Eipä siinä mitään, soittaa vaikka kesken matkan ambulanssin jos tiukka paikka tulee.
 
Muakin vähän jännittää mitenkähän nopeasti tämä meinaa ulos tulla :D jos yhtään samanlainen oon kun äitini niin NOPEASTI ja etuajassa! Mut voihan olla että menee lasketun ajan yli ja kun vauva viimein tahtoo ulos tulla niin pusken sitten vauvaa ulos toista vuorokautta ;D
 
Mä ajoin tänään suunnilleen tuon matkan kun mitä sairaalaan matkaa. Oli kyllä yhtä helvettiä perillä. Saa nähdä mitä se sitten tuskissaan on.
 
Hei, meillä on 10 km sairaalaan ja se tuntui pahalta istua. En edes halua tietää, miltä se tuntuu, kun supistaa tai jos matkaa olisi paljon paljon enemmän.
 
Sen oon kuullu, että toivottavaa on mennä synnyttämään omalla kyydillä. Herkästi ne on kyllä päästäneet ambulanssin kyytiin jo täältä asti, jos siltä tuntuu. Kätilökin on mahdollista hälyttää ambulanssiin mukaan, jos tilanne vaatii.
 
Odotatteko tai mitä luulette, että teidän miehet tekee äitienpäivän suhteen? Siis, että muistavatko teitä jotenkin? :)
 
Riippuu, olenko silloin synnyttämässä vai en. :D


No mut jos sää synnytät silloin niin eikös siinä oo lahjaa ihan tarpeeks? :D

Mä olen ihan varma, että mies ei ymmärrä tai tajua koko asiaa, mut saahan sitä odottaa :d
 
Sitä juuri tarkoitin, että jos synnytän, voidaan juhlia, mutta jos vielä yhtenä kappaleena menen, voin joutua kyllä odottamaan ensi vuotta. :)
 
Luulen kans että eipä tuo mies oo varmaan asiaa edes ajatellut, ensi vuonna sitten (jos muistaa silloinkaan :D).
 
Mä luulen et jos oon synnyttäny ennen äitienpäivää ni mies käy ainaki kukkia ostaa. Oon mä sille sanonu et sais kakunki leipasta, onhan tuo joskus jonku kakun väsänny mutta ei oikeen innostu ajatuksesta. Harmittaa välillä ku pitää joka kerta vihjailla ja muistutella et on joku erityinen päivä. Kait se ku ei niillä kotona oo sillai niitten isä varmaan kauheena niitten äitille mitään kukkia tuonu et saa sitte sitä mallia sieltä. Kävis ees jätskiä ostaa ja jotai muuta herkkua jos ei kakkua haluu värkätä :)
 
Mä en kyllä varmasti saa mitään :D eilen vasta mietein ääneen et mitä äideille ja mummuille pitäs viedä ni hahahaha, vastaus oli että jaa lastenhoitovuoroja :D
 
En mä ainakaan odota äitienpäivänä mitään saavani.

Varmaan mummu järjestää taas lounaa jonnekiin. :)
 
Mua nyt ei ainakaan vielä juhlita, kerta vauva vielä mahassa :D Mies on töissäkin ihan koko vkonlopun! Oon mä vähän vihjaillut, että oonhän mä tavallaan jo ees äiti, kun vauva on mahassa, mutta katsotaan. En mä odota siis mitään, vaikka yleensä kyllä meillä merkkipäivät muistetaan aina. Ensi vuonna ainakin juhlitaan mun äitiyttä :)
 
Mua nyt ei ainakaan vielä juhlita, kerta vauva vielä mahassa :D Mies on töissäkin ihan koko vkonlopun! Oon mä vähän vihjaillut, että oonhän mä tavallaan jo ees äiti, kun vauva on mahassa, mutta katsotaan. En mä odota siis mitään, vaikka yleensä kyllä meillä merkkipäivät muistetaan aina. Ensi vuonna ainakin juhlitaan mun äitiyttä :)
 
Ei varmaan muista mitenkään, ensi vuonna sitten :D kyllä se yleensä merkkipäivät muistaa, ja tuo kukkia (ja joskus ilman merkkipäivääkin :eek:), mutten kyllä jaksa uskoa että äitienpäivänä hoksais mua mitenkää muistaa :)
 
Luulen kans, ettei täälläkään vielä mies uhraa asialle ajatustakaan :) Ens vuonna siten, kun on virallista.

...Tai siis, toivon ainakin ettei virallisoidu ennen tätä äitienpäivää! :wideyed:
 
Eiköhän täälläkin juhlita äitienpäivää vasta sitten kun vaavi on maailmassa..
meillä on muutenkin viides hääpäivä toukokuussa, niin saadaan sitä yhdessä juhlistaa :Heartbigred
 
Takaisin
Top