Esikoisen odottajat

Minäkin odotan esikoista. Ollaan miehen kanssa molemmat 27 vuotiaita, ja yhdessä ollaan vietetty reilu 11 vuotta, ja ennestään perheeseen kuuluu 4 kissaa. Jätin pillerit pois helmikuun tienoilla, koska halusin tarkkailla kierron asettumista rauhassa. Kolmet tai neljät kuukautiset ehti tulla, ja niiden aikana käytettiin kortsua, sitten alettiin yrittäminen ja pam- ekasta nappasi. Olin ihan puulla päähän lyöty kun sainkin kaksi viivaa testiin, en todellakaan osannut odottaa, että se olisi onnistunut niin nopeasti, etenkin kun olimme laskujeni mukaan vähän myöhässä liikkeellä. Meillä on laskettu aika 6.4. Alkuraskaus on sujunut hyvin, mitään isompia ongelmia ei ole ollut.

Onhan tämä kaikki niin jännää, mutta toisalta melkein ottaa päähän se, kun kaikki jaksavat jauhaa siitä, kuinka tämä nyt on niin jännittävää aikaa ja tuntuu kuin tässä eläisi ihan toisessa todellisuudessa. Ei mulla kuitenkaan ole mitenkään kovin erityinen olo tästä, tietysti etenkin alkuun oli hirveän jännittynyt ja neuvolaan soitettiin ääni väristen, kun ensin yritti edes muutaman päivän testin tekemisen jälkeen malttaa odotella. Mutta tässä vaiheessa on melko tasainen olo. Ehkä se siitä sitten konkretisoituu kunhan maha alkaa tuolta valmiin pömppiksen alta kunnolla pilkistää ja huhtikuu lähestyy.
 
Odotan esikoista. Miehellä aikaisemmasta liitosta poika. Nyt mulla ollu 2 epäonnistunutta raskautta ennen tätä. Nyt kaikki näyttää sujuneen ihan loistavasti. Maanantaita ois rakenne jännittää jo paljon.
 
Odotan esikoista, täytän tammikuun alussa 20v, mies on 4 vuotta vanhempi.
La olis 29.5. :)eli 14+3 menossa. vatsu tuli esille alle viikko sitten. Odottelen nähdä tuttujen reaktioita :wink
Minä ehdin jo ajatella oonko raskaana mutta enpäs ollu, pari kk myöhemmin ukko väitti että varmaan oon, ostettiin testi- ja niin olin.
Mun lähi perhe asuu ulkomailla käymme heitä katsomassa heti Joulun jälkeen! Tämmöistä täällä.
 
Esikoista odotan, ikää 44 ja yksi keskenmeno takana joten jokainen päivä kun lapsi pysyy turvallisesti mukana matkassa on lahja:Heartpink Nyt tänään 22+0 joten päivä päivältä varmempi olo:)
 
Esikoista odotetaan täälläkin. Myös yksi keskenmeno takana. Olen 38v ja tänään on viikkoja 22+0 :)
 
Täällä myös yksi esikoisen odottelija! Ikää 21v, mies vuoden nuorempi. Takana kaksosraskauden keskenmeno 12/2015, heti kun lupa lääkäriltä saatiin niin uuden yrittäminen alkoi, 5kk keskenmenosta alkoi uusi odotus, luojan kiitos:) Laskettu 15.2., eli viikkoja nyt 29+1. Ja pikkumiestä odotetaan:Heartred
 
Täällä myös yksi esikoista odottava! 21 vuotta ikää ja helsingistä kotoisin. Laskettuaika on 1.5. eli viikkoja nyt 18+3 :) on tää kyllä ihanaa aikaa elämässä, toivottavasti kaikki menee hyvin:Heartred
 
Ensimmäistä odotan minäkin :Heartred vahinko raskaus ja mies lähti lätkimään, kuitenkin tervetullut ja rakastettu poika tulossa :)
 
Ihana lukea täältä viestejä ja nähdä, että on muitakin nuorehkoja odottajia :) Mulla ikää 22 vuotta, esikoista odotan ja Helsingissä asustelen. Oon jostain syystä ollut hieman arka kertomaan tutuille kun pelkään ihmisten reaktioita, mutta tähän asti porukka on ollut tosi positiivista (vaikkakin yllättynyttä)! Laskettu aika on 26.4. ja viikkoja nyt 19+5, enää pari päivää puoliväliin ja viikko rakenneultraan :Heartred
 
Takaisin
Top