Esikoinen toiveissa

Waterlily ihania ultrakuulumisia sulla!!!
Mähän oon siis jo testannut kahdesti negan (10 ja 12 dpo), eli nyt päivä kerrallaan eteenpäin ... Jos vuotoa ei näy niin menen ensi maanantaina verikokeeseen.
Katjusha kp 28/29-30? 12 dpo
 
Ainiin, ei mitään oireita mutta toista tai kolmatta päivää suussa maistuu vahvistuvasti oudolta. En tiiä liittyykö tähän, mutta on erikoista...
 
Onnea ultrakuulumisista waterlily ja Kirveli :)

Tiania, onko sulla hajua dpo:sta? Toivon sinne joko tätiä tai plussaa :)

Katjusha, voi kun nega muuttuisi plussaksi :thumleft
 
Suvetar: ei mitään hajua, en testaa ovista. Pillereiden lopettamisen jälkeen ei ole vielä ollut yhtään näin pitkää kiertoa. Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Toivottavasti jotain tapahtuisi pian.
 
Ihanaa Waterlily ja Kirveli! :Heartred

Hurjasti tsemppiä Katjusha! Menetkö huomenna verikokeeseen?

Mitä tianialle kuuluu?

Arwen kp8, yk6
 
Iltaa! Kuukautiset alkoivat eilen. Hyvä näin. Toivottavasti seuraava kierto olisi normaalirajoissa. Kivaa iltaa kaikille odottajille (kaikkihan me jotain odotamme)!
 
Moikka tytöt,
Tianialla uusi mahis edessä :)
Joo, täällä on pelonsekaisin tuntein seurattu eilisestä aamusta asti ruskeaa tuhrua. Joka kerta kun menee vessaan ei uskalla katsoa paperiin ja pönttöön. Toistaiseksi pönttöön ei ole vielä tullut mitään mutta pyyhkiessä jää ruskeaa. En ole ennen kokenut tällaista. Vastaavalla lääkityksellä kuukautiset ovat alkaneet aina pirullisen säännöllisesti. Kävin hakemassa lisää r-restejä. Toistaiseksi kaikki testit olleet puhtaita negoja. Ihmetyttää mistä niitä haamuja ja viivan paikkoja ihmisille tulee! Jos vuoto pysyy vähäisenä, menen ma-aamuna verikokeeseen ja tulokset voin soittaa sitten klo 14-15 maissa.
Tsempit kaikille!!
Katjusha 15 dpo kp 31.
 
Pahoittelut tädin tulosta, mutta hurjasti onnea uuteen kiertoon tiania! Nyt hoidetaan tämä joulukuu kotiin, eiks vaan? :)

Katjusha onpas jännä tilanne! Toivotaan, että nämä poikkeukselliset merkit olisivat nyt niitä hyviä merkkejä. Paljon paineita harteilla tässä kierrossa, toivottavasti jakselet hyvin niihin nähden. Kaikki kunnioitus sinne, vahva nainen oot! Onnea matkaan huomiselle! :Heartred
 
Arwen, kiitti kannustuksesta. Taidan liittyä ehkä minäkin siihen joulukuun kerhoon, sillä luulen, että kuukautiset siellä vaan kolkuttaa kolmatta päivää ovella. Luultavasti hanat aukeaa sillä sekunnilla, kun hoitaja puhelimessa sanoo "ei täällä näy kasvua".
Vuoto, mitä tihkuu läpi, on tänään liian lähellä normaalin kuukautisvuodon väriä. Harmillista kyllä.
Katjusha 16 dpo kp 32
 
Koskas sulla on nt-ultra waterlily? :)

Tänne kuuluu hyvää, nyt jo rv 25+1 :eek: :)
Pääsen vielä joulukuussa yhteen ylimääräiseen ultraan mun perussairauden takia, ihanaa päästä näkemään vielä pikkunen :P
Kovasti pikkunen jumppaa ja potkii, aloin tuntea liikettä kuitenki vasta 22 viikolla,koska istukka on etuseinässä. :)
 
Voi hitsi Ninni sä oot jo pitkällä! :) äkkiä se aika vaan kuluu! Ja varmasti mukavaa päästä vielä kurkkaamaan masuun :)

Mulla pitäis olla nt-ultra joulun aikoihin, 22.päivä tulee 12 viikkoa...toivottavasti saiisin siihen ajan :) seuraava neuvola on 7.12...sillon 9+6..aattelin kysyä jos voitais sydänääniä yrittää kuunnella :oops: :Heartpink
 
Joo kysy vaan, jotkut neuvolatädit ei suostu kuunnella ennen 12 viikkoa, mut voithan sä silti kysyä :) mulla kuulu kotidopplerilla ekan kerran 9+3, että ihan hyvin voi kuulua jo sillon ku sulla on neuvola. :)
 
Kivaa pikkujoulua minunkin puolesta! Tulin juuri firman, sai nauraa posket kipeäksi, mutta jätin joukot sinne kosteisiin tunnelmiin - viisainta poistua paikalta kun ilo ylimmillään!

Mihalle on jännät paikat edessä. Parasta onnea matkaan ja menköön kaikki täydellisesti!!!
Ninni ja Waterlily porskuttaa tuolla edellä, mutta perästä tullaan :D Waterlilyllä vielä vähän jänskäämistä, mutta kyllä aika loppujen lopuksi aika nopsaan menee :wink
Meitsi odottaa kuukautisten loppua ja sitten palataan taas normaaliin avioelämään.
Tsemppiä kaikille, toivotaan että lisää esikoisia ilmoittelee itsestään pian!!
 
Voi miten pitkällä Ninni olet jo! Ja Waterlilykin jo porskuttaa hyvin eteenpäin :happy:

Mulla on ollut aikamoinen tunteiden vuoristorata. Ei tärppää sitten millään ja olo on ihan kelvoton. Me on aloitettu nyt yksityisellä tutkimukset ja spermatutkimus on jo tehty (siinä kaikki kunnossa). Nyt kun mun menkat sitten taas alkaa niin edessä on verikokeet ja siten ennen kierron puoltaväliä huolellinen ultratutkimus ja aukkari. Lääkäri sanoi, että jos mitään estettä raskaudelle ei löydy niin, sitten otetaan todennäköisesti muutaman kuukauden aikalisä ja jos sittenkään ei mitään niin katsotaan hoitovaihtoehdot. Meidän iässä kuitenkin yli 6 kuukauden yritysaika ei lääkärin mukaan ole ihan normaalin rajoissa enää. Selittämättömässä lapsettomuudessa ei kuulemma kevyillä hoidoilla saada juuri parempaa tulosta kuin ilman hoitoja, joten kai se on sitten ivf aika nopeasti edessä.

Mrsc kp29/28 dpo14 yk8
 
Takaisin
Top