Esikoinen haaveissa 2016

Varasin ar ultran yksityiseltä 7.10 jotta näkis onko siellä ketään ja elossa :) sitä ennen on neuvola 3.10 ni koitan saada sen julkiselta ja perua sitte ton yksityisen mutta jotenki tuntuu etten saa.
 
Joo en mäkään usko vaikka vetoisi keskenmenoon ja epäsäännöllisiin kiertoihin. Sieltä se sen neuvola-ajanki laski vaan menkkojen mukaan, ei ees kysyny kierron pituudesta. :D ja en siis usko et niin monella viikolla oikeasti oltais ku menkoista laskettuna.
 
Kiitos :) vaikka mies sano että voi maksaa yksityisellä jos ei onnisti mut on se satanen iso raha silti.
 
kaikki säästö on plussaa,itse huomannut ainakin näissä lapsettomuusjuttujen tutkinnassa,että mielellään säästää joka sentin minkä voi,kun rahaa palaa ihan älyttömästi,varsinkin nyt kun vielä yksityisenpuolella asioin,ennekuin pääsen julkiselle (onneksi ihan kohta)
 
Onpa tänne tullut hyviä uutisia!! Paljon paljon paljon onnea Hanna Mi ja Tiiamaria!!!!!! :Heartred:Heartred Voi, että kuinka voi tulla näin onnelliseksi "tuntemattomien" puolesta! :)

Täällä on kp24 ja jos kierrot ovat yhtä lyhyitä, kuin aikaisemminkin, niin menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Oon kyllä pystynyt olemaan aikalailla nyt stressaamatta ja ajatukset olleet muualla, kuin yrittämisestä. Oviksen kyllä pongasin ja hyödynnettiin kyllä. Silti sellainen tunne, että kyllä ne menkat tuolta pian tulee..
 
Tää ketju taitaa olla aikas hiljainen. No kerron omat kuulumiseni, nyt on kp.4 ja letroja menee nyt tupla-annoksella ja ensi viikonlopulla on seuranta ulta että löytyykö johtofollia tälläkään kertaa. 3.10 eli maanantaina pääsen kuitenkin eka käynnille hoitajalle lapsetomuusasioissa. eli jospa kohta alkaa tapahtua.
Tsemppiä kaikille!! ja tulehan tiiamariia kertomaan sitten ultrakuulumiset viikon päästä. Onko olult nyt raskausoireita havaittavissa?
 
Koko ajan on huono olo ja nälkä samaan aikaan. Mutta en tiedä, olin yli viikon kovassa flunssassa enkä o vieläkään täysin parantunut niin voi johtua myös siitä... Munasarjoihin nippailee ja jopa sattuu niin huolettaa vähän. Mutta tuun kertomaan sitten :) Hyvä että sielläkin asiat etenee! :)
 
Onpas mukavaa kuulla helinä, että pääsette hoitajalle. Toivon mukaan jotain alkaisi tapahtumaan!:wink Tsemppiä paljon sinne!!

Tiiamarille oon ihan kateellinen raskausoloista, vaikkakin ne ei varmasti siinä hetkessä ole mukavia..Varsinkin pahoinvointi! Tuut sitten kertomaan meille ultrakuulumiset! Tsemppiä paljon myös sinne! :)

Täällä kp 9 ja ovis toivottavasti ensi viikonloppuna. Pikkusen oon saanut taas motivaatiota parantaa elintapojani ja nyt siis kolmas päivä ilman tupakkaa. Kunpa riittäisi tahdonvoimaa olla ilman jatkossakin! Henkisenä tukena ajattelen koko ajan, että oon vaan "tauolla".. En lopettanut.
 
Täällä taitaa olla muitakin kateellisia, mutta onnea silti vielä :)
Toivottavasti helinäkeiju saa hoidoista apua.

Odottavan aika on pitkä; kolmas yrityskerta vasta täällä meneillään, mutta tuntuuhan se paljon pidemmältä ajalta. Kun on vielä pitkä kierto, tuntuu menevän älyttömästi aikaa, että pääsee edes jännäämään.

Ehkä jonkinlainen yllätys on ollut se, kuinka innokkaasti mies on ottanut tämän projektin. Kyselee aina innokkaasti, että joko pian on parhaat päivät yrittää jne.
 
Mun "maali" eli saada lapsi on edelleen saavuttamatta. Ja tuntuu et en tuu saamaan koskaan lasta. Epätoivo. Kateus muita kohtaan. En ala.
 
Takaisin
Top