Esikoinen haaveissa 2016

Nii-i.. On kyllä niin tuttuja tunteita Höpönpöpö.. Eikä siihen toisaalta auta kenenkään lohdutukset "pian tärppää"-kommentit ym. Lähinnä ehkä se ymmärys toisilta lapsettomuudesta kärsiviltä on se suurin tuki. Ettei ole ainut samassa tilanteessa. Täällä, kun "oikeassa elämässä" ei voi kaikille paljastaa, että elämä on joka kuukausi täynnä pettymyksiä, kun kysytään mitä kuuluu.. Aina vastauksena vaan, ihan hyvin menee, kiitos! Onneksi täällä saa purkautua!

Mulla menossa yk12 kp 14, eikä ovisplussaa vieläkään.. Aloitin testaamisen myöhässä (vasta eilen), joten voi olla kyllä, että ovis on jo mennyt tai sitten vasta tulossa tai sitten on ovuloimaton kierto.. Who knows... Eikä oikeastaan jaksa nyt kiinnostaakaa, kuitenkin ollaan hyödynnetty parhaimmat päivät oli sitä sitten tai ei. Toivon vaan, et joulu tulis pian ja pääsis neuvolaan juttelemaan lapsettomuudesta ja käytyä verikokeilla ym tsekkaas, että missä mättää.
 
Meillä meni se julkisen puolen lapsetomuuskäynti ihan mönkään kun mies ei päässyt niin jouduttiin perumaan ja nyt ei sitten päästä sinne ollenkaan kun miehellä ei oo mitään mahinksia päästä mukaan muuttuneet työtilanteen vuoksi kun on kauempana töissä.. etä plaah. mutta Torstaina on aika sinne yksityiselle seurantaultraan kun tuplattiin tähän kiertoon ne letrot,jospa nyt olisi vastetta ja kasvas edes yksi hyvä folli,että vois jatkaa sitten niiden syöntiä ja kävis tärppi tai ois ees mahiksia siihen. muuten oon aika epätoivoinen jos ei vieläkään kasva mitään.
Tsemppiä kaikille.
 
Höpönpöpö: soitinkin juuri sitä niille että kun mies ei pääse mukaan että saanhan tulla yksin (eka käynti) niin tuli täystyrmäys,yksin eivät ala tutkia mitään ja aloituskeskusteluunkaan en saa mennä yksin vaikka kuin yritin,itkukin tuli puhelimessa kun niin kauan aikaa odottanut. Niin Ärsyttävää,osalla paikkakunnilla taas ei todellakaan tartte olla miehen mukana kun vasta loppusuunnittelukäynneillä.
 
Ompa harmi juttu.

Meil oli se eka käynti kans just..
Siel vaan kysyttiin kaikki samat kysymykset ku terveyskeskus lääkärillä.. plaah. Ihan turha käynti ja sit mut vaan tutkittiin nopeesti.

Enskerralla ku meen ni tehää aukiolotutkimus.
 
On. Tänään oli se seurantaultra,johtofolli löytyi oikealta, mutta vielä ei ole ovulaatio lähellä kuitenkaan, oli 11mm. ja samassa löytyi nyt tullut kysta vasemmalta joka aiheuttanut ilmeisesti sen ettei terolut käynnistänyt viimeksi heti vuotoa. kysta oli 37x44mm ja nyt on sitten seurantaultra taas tiistaina että kasvaako johtofolli vai vaikuttaako kysta siihen jotenkin,jos kysta ei ole hävinnyt niin ainakin pari kk on sit taukoa lääkkeissä ja odotellaan kystan poistumista. Terolutit ilmeisesti vaikutti kystan tuloon,ettei munasolu päässyt poistumaan tai jtn hän selitti. Nyt vaan toivon niin että se ei vaikuttaisi johtofollin kasvuun niin pääsisi yrittämään ja ennenkaikkea että voisi samontein hävitäkkin sieltä.
Sitä vaan jäin miettimään että oliko koko letroista hyöty kun ei vieläkään näytä ovis aikastuneen niillä vaikka jo toinen kierros menossa mutta voihan se olla että se kysta haittasi tätä. Nyt siis menossa kp.13
Nyt siis kertokaas miten nopeesti ne yleensä häviää?
ja pitää olla onnellinen että siellä edes oli johtofolli.
 
No minulla se ainakin luultavasti aiheutti tuon kystan gynen mielestä. Tosin kystat ovat yleisiä mutta terolut saattoi edesauttaa sitä,nämä nestekystat ovat ilmeisesti yleensä munarakkuloita, jotka ei ole puhjennut niinkuin normaalisti, vaan on jatkanut kasvuaan.
 
Mullekki määrättiin sitä tertolutia. Mut nyt kiireiden takia sen käyttäminen on lykkääntyny. Ni kappas ku kp 55 ni nyt tulee jotain verta. Jes! Jos vaikka tulikin kuukautiset nyt ilman pillereitä.

Istun tällähetkellä sokerirasitustesteissä. Litkut juotu ja Ensimmäiseen sokeriverikokeeseen on viel 15 min ja sit viel tunti ni vika näyte.
Joudun kyl tekee töitä et en nukahda. Alko ihan sikana väsyttää.
 
Voi ei Tiiamari! :sad001 Pahoittelut! Paljon voimia, koitahan jaksaa! :Heartred

Täällä on nyt kp21/25-29. Lauantaina aamulla mulla oli kauhean flunssainen olo ja nenä vuosi koko ajan. Sitten se meni ohi muutamassa tunnissa. Sen jälkeen alkoi ajottainen tissikipu. Ja jatkuu edelleen. Ei särje koko ajan, mutta aina vähän väliä jomottelee. Ja vatsassa nipistelee..En tiedä mikä hormoni myllerys tässä kehossa käy, kun en saanut ovistakaan edes tikutettua, joten siksi en jaksaisi mahdolliseen plussankaan uskoa, vaikkakin sitä toivon todella. Ja ainiin, oon ollut todella itkuherkkä ja hermostunut turhista ym!

Mitäpäs muille kuuluu?

Ps. Anteeksi taas, kun ei ole tullut käytyä. Tää tyhmä foorumi ei aina kerro, että tänne on tullut viestejä jos en käy katsomassa ketjua joka päivä!
 
Olisi kyllä niin ihanaa, mutta en tosiaan usko, kun en saanut ovista kiinni. :sad001 Aloitin testaamisen kp 13, (tosin, ehkä vähän liian myöhään), digillä ja liuskoilla, eikä kumpaakaan tullut selvää plussaa. Ja kp 15 oli liuskatkin jo aivan negoja. Sitten, kun näitä uusi "oireita" on joka kuukausi ja aina yhtä malttamattomana odotan, että olisko nyt SE kierto. Mutta ei. Niin ei saisi olla aina näin toiveikas.
 
Voimia tiiamariia :Heartred olen todella pahoillani!!!!
Minulla sama juttu ettei ketju kerro tulleista viesteistä ennekuin käy erikseen katsomassa ja siksi aina kestää.
Mimmi sun oireet kyllä kuulosta todella lupaavalta!!! jospa olisi teidän kiertonne. Milloin testaat??
Höpönpöpö tuliko siellä menkat??
 
Varmaan loppuviikosta jos ei menkat ala kp 28 mennessä, mut kyl ne alkaa. Nyt kierto on ollut lyhyt 25-26pvä, ni olisi hyvä että se muutenkin pitenisi! Jää luteaalivaihe aika lyhkäseks myös! En kyllä oikeasti usko, että nää olis raskausoireita! Aamulämmöistäkää en ota mitään selvää, että oliko sitä ovulaatiota vai ei! Vaihtelee niin paljon! Kyllä tää nyt varmaan on ovuloimaton kierto ja se aiheuttaa jotain hormonimyllerrystä ym oireita. Silti taas ollaan toiveikkaana ja kohta tullaan rytisten alas! :sad001
 
Mun "menkat" joo "alko". Eli siis tulee jotain semmost verilimaa mut ei haittaa elämää ollenkaan. Pitäs olla joku numero mihin soittaa ja kysyy et mitähä hittoo..
 
Ooks Höpönpöpö ollut jokatapauksessa perhesuunnittelun/neuvolan kanssa tekemisissä, kun sulla on terolutit valmiina? Eikös sinne uskaltaisi soitella ja kysyä, että oiskohan tarve tulla muihin tutkimuksiin tms, kun on outoja vuotoja?

Mulla ei tosissaan oon mitään ylim. välivuotoja, runsaita/superniukkoja kuukautisia tai muutakaan "järkeviä" oireita, miksi voisin hakea apua ennen, kun se vuosi tulee täyteen. Tässä alkaa melkein toivomaan, että olisi, jotta saisi selkoa, että mikä tässä kropassa on vialla, kun ei tärppää!!
 
Mimmi,oon jotenkin ihan varma nuista oireista (varsinkin imtä luin toisellakin palstalla) että teillä on tärpännyt,pidät peukkuja.
Höpönpöpö olen mimmin kans samaa mieltä että soittele ihmeessä neuvolaan,minä aina hätähousuna soittelin monet kerrat ja sainkin ajan aina ettei tarvinnut huolehtia.
 
Takaisin
Top