Esikoinen haaveissa 2016

¨Kiitos immi! hienosti olet saanut painoa pudotettua,vautsi!! ihan varmasti teiläkin tärppää kun saat vain kierron kohdilleen,hyvää taukoilua :wink
 
Pientä päivitystä, oon onnistunut olemaan melko stressaamatta ja en oo kytännyt mitään ovispäivä, on vaan heiluteltu peittoja kun sille on tuntunut. Nyt kuitenkin taas semmoset nippailut että menkat varmaan ovella. Toivoton olo iskee taas. :sad001 sunnuntaina ois kp28 mut ei näistä nyt tiiä kun on heitellyt niin paljon.
 
Tiiamaria mä niin tiedän sun fiilikset! Mulla myöskin nyt kp 27/26-31 ja PMS oireet jyllää pahasti... Oon aika varma että menkat alkaa. Masentaa, v***ttaa suoraan sanottuna. Palikat oli kaikki kohdillaan kun tikutin oviksenkin ja se hyödynnettiin. Noh, ei pidä vielä heittää pyyhettä kehään.. :sad001

HannaMi kp 27/26-31, yk 14
 
Jep.. Joulukuussa tulee täälläkin vuosi täyteen yritystä. Enpä ois uskonu viime joulukuussa et oltaisi tässä tilanteessa syyskyyssa. 18.9.16 ois ollut laskettu aika jos ei olis tullut keskenmenoa. :sad001
 
tiiamaria, saanko udella että mikä sulla tilanne? Onko menkat alkanu?

Mä odottelen edelleen, nyt kp 30/26-32.

Tein tänään apteekin herkän testin johon tuli seitin ohut haamuviiva. Toivon että ei ollut viivanpaikka tms vaan lähtis vahvistumaan, testaan uudestaan ylihuomenna. :)
 
Nyt kunnon plussatuuli sinulle HannaMi,jospa se viiva sieltä vahvistuisi!! :) itsellä tänään lääkäri,kp.12 ja seuranta ultra miten on letrot lähteneet vaikuttamaan,tänään ja eilen sain ovistestiin melkein plussat joten näyttäis että hyvin on vaikuttaneet ja ehkäpä ovis saadaan täle kertaa normaaliaikaan letrozolinen avulla,noh iltapäivällä olen viisaampi,talletteluja on kyllä tehty :wink
 
Kiitos Helinäkeiju! :) Jännittävää, tekis mieli vaan kokoajan testata että joko vahvistuu.. Heh. :) Ja teillekkin onnea matkaan! :Heartred
 
Oi ihanaa HannaMi! toivotaan vahvistumista :) mulla nyt kp 29/25-32. Ei siis menkkoja vielä.
 
täällä ultrassa ei johtofollia löytynyt,to uusi ultraus ja jos ei ole niin ilmeisesti tuplataan annos ensi kiertoon,vähän harmitti :sad001,jospa kääntyy vielä hyväksi. Ja teille tytöt plussia kehiin jännään puolestanne myös :wink
 
Ajattelin testata torstaina jos menkat ei oo alkanut. Sitte ois kp 32. Mut tunne on alavattalla että alkaa tänään..
 
Kerro sit TiiaMariia kuulumisia! :)

Tein tänään TAAS yhden testin, niin kovin maltillinen kun oon heh. :)

Toistaiseks vahvistumaan päin tämä, voi kunpa pysyisi mukana... Haalea on vielä mutta jos on ollut puhdas nega niin silloin ei kyllä yleensä ole ollut yhtikäs mitään...
ImageUploadedByVau Foorumi1473173866.309025.jpg
 
No eipä oikeestaa, menkkajomot jatkunu jo toista viikkoa ni oon ollu koko aja varma et ne alkaa.. ja nenä on ihan tukossa!
 
Takaisin
Top