Elokuun turinat

ALKUPERÄINEN: katrikerttu


Ne, kenelle on jo tulossa toinen tai kolmas tai neljäs tai viides tai tai tai... lapsi, niin olisin utelias tietämään missä asenossa olette synnyttäneet? Mulla siis tulossa toinen ja ensimmäinen puserrettiin ulos puoli-istuvassa asennossa. Jälkeen päin kuitenkin ajattelin, että joku esim. polvillaan nojaten sängynpäätyyn, mikä olisi nostettu ylös, niin voisi toimia paremmin. Ensisynnyttäjätkin saa kommentoida, jos ovat jo tällaisia miettineet [;)]




On täällä ainakin jo synnytysasentoja mietitty vaikka ensimmäistä odotellaankin [:)] En missään nimessä haluaisi olla puoli-istuvassa asennossa, jossa häntäluu ei pääse siirtymään ja antamaan tilaa vauvalle. Haluaisin kokeilla jotain konttausasentoa tai synnytysjakkaraa tai jotain... en oikeesti tiedä mihin sitä tositilanteessa joutuu, ehtiikö edes miettiä sopivaa asentoa, mutta toivon että voisi edes kokeilla eri vaihtoehtoja eikä pakotettaisi punnaamaan vauvaa sängyssä maaten [&o]
 
Oon kanssa miettinyt tota jakkaraa, että sekin varmaan toimis hyvin, jos siinä osais olla kunnolla [:D] Enkä kyllä tiedä onko Porissa edes moisia? Ei ainakaan mitään eriasentoja hirmuisesti ehdoteltu esikoista synnyttäessä, kyljellään hiukan ponnistelin, silloin ihan alkuunsa. Mutta ei sekään kyllä tuntunut "omalta". Täytyy varmaan itse olla aktiivinen ja kysellä, että mitäs kaikkia olis "tarjota". Mutta ehkä ainakin haluaisin tuota polvillaan oloa koittaa. Muutaman sellaisen synnytyksen näin tuossa FST5:sen Kätilöt-sarjassa, ja näin katsojan silmillä vaikutti hyvältä. Ja varmasti juuri auttaisi tuohon Sadepilven mainitsemaan tilan saamiseen ja kait se siihen laskeutumiseenkin auttaa, kun kerran on pystyssä, eikä makoile.
 
Takaisin
Top