Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hih, oli pakko kommentoida näin tyhmä asia :grin Rupesin ihan ääneen nauramaan pätkiksen aloittamaa painojuttua, kun tajusin, että oon painanu 5-alkavan luvun ala-asteella :hilarious: Tosi hassua kuvitella, että joku aikuinen olis niin pikkuinen :p Anteeks, en siis halua loukata ketään enkä naura teille kellekään :)
 
Isot tsempit Murkulle!

Myy: Joo me asutaan vielä tosi ison sairaanhoitopiirin alueella, joten jonot varmasti tulee olemaan pitkät jos tutkimuksiin ja hoitoihin asti päädytään :sad001

Alkaa olla jo paljo positiivisempi mieli, kp5 ja ovulaatiota odotellessa. Eihän mullakaan tosin täyttä varmuutta oo että se tapahtuu, mut testien mukaan lh nousee mut nouseeko se sit tarpeeksi korkealle jos testin viiva ei oo kovin tumma?? Oonkohan mä tulkinnu niitä väärin :confused:
 
Murkku, voi kun ihanaia uutisia sulla olikaan! Siistiä et torstai on pian! Mulla niin sydän pamppaili kun luin sun tekstiä! :Heartpink

Ok.. hajoominen!
Eilen oltiin miehen veljen luona kylässä ja söin kahvi pöydässä yhden pikkumuffinin ja keksin, joista sain itselleni ihan hullun makeaöveriällötyksen. Joten tietty toiveet plussaan nousi taas entisestään vkoska kyllä mun makea-kestävyys on huomattavasti korkeempi. Illalla sit testit poltteli kaapissa enkä voinut malttaa mieltäni, sain mun cb:hen n. 3 h pidätyksellä haaleaakin haaleamman viivan,(yritin ottaa kuvaa mut eipä tuo siinä näkynyt), eilen siis dpo 11. Päätin sit että teen aamulla uuden ja koko yön nukuin levottomasti sen takia, mutta selkeä ja puhdas nega, mut erityisesti, vaikkakin eilinen testi oli kuiva, niin kun niitä vertasi, haalea haamu näkyi eilisessä testissä.
Mutta tän aamun negasta kuitenkin fiilikset meni niin maahan, mä oon niin tautisen surkeena ja hirveen epätoivon syövereissä että en muista millon osin tässä tilassa ollu. Sit sain psyykattua itteni vielä aamulla ihan hirveeseen ärsytykseen mun työntekijästä, jolle tulee tällä viikolla vuosi täyteen mun palveluksessa ja vielkin pitää sanoa ihan perusjutuista.
tiiän kyllä että viiva voi vahvistua tästä ja kaikki voi muuttua, mutta odotukset oli niin korkeella. Ja sit päässä takoo et" eihän se ole onnistunut ennenkään, et miten sä hiton idiootti voit luulla että se nyt ois yhtään eri tilanne. Sä et tätä onnea koe ja sillä siisti".

Päätin että en nyt testaa keskiviikkona niin kun piti, kun tuhlasin hätäpäissäni noita testejä, katon torstai aamuna mikä on tilanne ja niillä mennään. Eiköhän se viikonloppu mene menkkakivuissa kärvistellen.
Pitäs nyt vielä loppupuolisko työpäivästä jaksaa vaikka tekis mieli mennä kotia itkemään.. niin paskaa paskaa paskaa :sad001

anteeksi :sad010
 
Ilpuri, voi vitsi miten paha mieli mulle tuli sun puolesta!! :Heartred muista että vaikka on saman merkkinen testi niissäkin saattaa olla eroja. Täällä niin pidetään peukkuja, että se eilinen hailura vahvistuisi!!!! :Heartred

Pätkis, ite jotenki ajatteli samalla tavalla, että musta ei ikimaailmassa olis näihin hoitoihin. Mut eipä tää nyt kovin erikoiselta tunnukkaan. :) silti toivon ettei kenenkään tarvitsisi näihin rankimpiin hoitoihin lähteä. :Heartred

Triana, kiitos tsempeistä. :Heartred

On: kaupasta tarttui vielä pari raskaustesti pakettia mukaan... :D nyt on ainakin tikkuja mihin voi pissiä. :) meinasin kokeilla testata milloin se pregnylin vaikutus häviää. :)
 
Ilpuri, mä niin tiedän! :Heartred Minulla toissa päivänä dpo11 ja nega vaikka olot oli niin erilaiset kuin ennen ja mielessä olin jo varma tärpistä. Tiputus maanpinnalle on kova ja julma! Samoin ajattelen, miks tää kierto ois muka erilainen ku aikaisemmat vaikka olot oli erilaisia... Kyllä tää vaan on niin persauksesta!! Iso rutistus halaus sinne!!

Murkku, ihanat uutiset sieltä teiltä! Täällä on nyt teille kaikki peukut ja varpaat pystyssä :smiley-angelic001
 
Jotenki mä vaan en luota siihen ettei mulle tapahdu mitään pahaa hoitojen aikana. Saan tosi helposti allergisia reaktioita lääkeaineista. Lisäks oon allerginen alkoholille/etanolille. Tosi harvinaista on moni lääkäri ei edes ymmärrä sitä. Jotkut pistettävät lääkkeet ja suoneen laitettavat liuokset sisältää pienen määrän etanolia.
 
Pääsen sittenkin 3kk päästä kontrolliin sille lääkärille jolla nyt viimeksi kävin, kävin omakannasta lueskelee.. Olikin muuttanut vissiin mieltään, kun vasemmassa munasarjassa pieni kysta ja haluaa sitä seurata vaikka ei oo mulla se puoli oireillu mitenkää. Jospa se oikeaki munasarja sit löytys taas :) Onko muilla ollu tämmöstä ongelmaa? Ilmeisesti suolet on jotenki niin sopivasti siinä "edessä" ettei näy.
 
Kiitos ihanasta sympatiasta, nyt jo kotona mut fiilikset edelleen aika maassa. Mut huomasin kyl kun tuli kotia ja koirat tuli nuolemaan kasvoja niin kyllä fiilikset vähän kohosi :)

Mun ystävä laitto mulle viestiä et hänen raskautensa varmaan käynnistetään pian kun vauva on iso. Hänelläkin lapsettomuutta pitkään taustalla ja erittäin rakas minulle ja tästä syystä säikähdyksellä kun tuli hetkellisesti tosi katkera fiilis ja toive et toivottavasti he eivät saa tyttöä. Heillä on jo siis poika. Mä itse olen aina kovasti toivonut pientä tyttöä vaikka tottakai pikkupoikakin on erittäin tervetullut. Mut joo, tuli tosi huono omatunto kun tunsin noin. En halua ajatella noin mun ystävistä enkä kenestäkään kuka joutuu tätä paskaa läpi käymään
 
Muurahainen: mahtavaa,nyt täälläkin jännätään ja toivotaan että saisitte pienen sinnikkään sissin joka jaksaa pitää lujasti kiinni loppuun asti!!!
Ilpuri: Voi itku,elämä on välillä niin paskaa,toivotaan että viiva kuitenkin vielä vahvistuu, isot halaukset sinulle!!!!
Triana: Hienoa että pääset kontrolliin. Jos testiviiva on kuitenkin yhtävahva tai vahvempi kuin kontrolli niin uskoisin että ovis tapahtuu,tosin eihän ne testit sitä aina takaa
Pätkis: oot alkoholille allerginen,en oo ikinä kuullukkaan et sillekin voi olla,mut tosin miksipä ei. Voitko juoda alkoholijuomia sit yhtään? Sinulla on ultra 5.10 ja minulla 6.10,joten jospa meillä ois tupla-annokset kasvattaneet kunnon follit siihen mennessä. Muistaakseen oltiin samoihin aikoihin aloitettu yrityskin. Samanlailla täälläkin aina kummasti toiveet nousee.
 
Netistä löytyy jonkin verran tietoa asiasta http://www.allergia.fi/allergiat/alkoholi/

En pysty juomaan mitään alkoholipitoista.

Kaikki allergiset reaktiot alkoholista ei välttämättä johdu itse siitä alkoholista. En itsekää ensin uskonut että kyseessä on alkoholi. Ajattelin että syynä on ne sulfiitit mitä esim siiderit, lonkerot ja viinit sisältää. Mutta sulfiittejä voi olla muissakin tuotteissa ja olen syönyt esim makeisia jossa on sulfiittia enkä saa niistä oireita. Ja esim koskenkorva sekoitettuna tavalliseen mehuunkin aiheuttaa reaktion joten aika varmaa että kyseessä on alkoholi.

Alkoholia allergiaa ei voi todeta muuta kuin altistus testillä eli juomalla alkoholia kunnes tulee oireita. Mutta siinä on sitten anafylaksian riski joten ei oo tullu lähdettyä siihen kokeeseen. Ilman alkoholia pärjää kuitenkin ihan hyvin.. :D

Helinäkeiju: Pidetään peukkuja että tupla annokset tuo meille kunnon follit ja tärpit! :)
 
Voi Ilpuri! Torstaina plussataa! Mä oon tainnut testailla turhan aikasi (toivoa) esikoisesta sain vaan haamuplussia (mulla hcg tulee hitaasti ja vähän, toivoa) tekee mieli vesimelonia mitä Inhoan (toivoa) palelen, mutta suuri osa sanoo musta että kuvittelen :sad001
 
Muokattu viimeksi:
oi ihania uutisia muurahainen inshaAllah tulee plussa sit parin viikon kuluttua kunha saatte siirron suoritettua inshaAllah :)

ilpuri plussatuulia, inshaAllah nyt kuitenki tulis ilonen ylläri sulle :)

plussatuulia ja tsemppiä kaikille :)

on: voi ärsytyksen ärsytys, ukko osaa mun ärsyttämisen niin hyvin sanavalinnoillaan. lupaa olla nimittelemättä mua ja tyttöä ja olla ystävällinen jne mut unohtaa parin tunnin sisään lupauksensa...
 
Pätkis, onpa sulla erikoinen kuvio! Mut tosiaan ilman alkoholia pärjää vallan loistavasti!

Mimmma, eikö ookkin tosi inhottavaa kun tulee tollasia fiiliksiä . Tulee huono omatunto, mut luulen et ehkä ne fiilikset on ihan ymmärrettäviä. Eihän ne toisten vauvat ole kuitenkaan meiltä pois :)

Tänään nyt illalla on ollu ihan hirveesti ilmaa vatsassa ha se on yleensä merkki et menkat alkaa parin tunnin sisällä, mut eipä vielä ole tulleet
 
Triana
Miula ei hirveästi kokemusta kystasta ole,mutta itse myös samassa seurannassa olen.

Ihania kuulumisia useimmilla on.
Toivottavasti muurahaisella tarttuu tiukasti kiinni.
Ilpurille, toivon viivan vahvistuvan.

Hei, onko mahdollista, että limat muuttuu vaikka syö E-pillereitä?
Olen ollut aiemmin. Hyvin hyvin kuiva..

Sain itseni kerättyä ja soitettua polille.
Itkuksi meni ja ehkä huomenna lääkäri soittelee.


Voiko kysta painaa virtsarakkoa?
 
Takaisin
Top