Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami, hui kamalaa mitä meinas käydä! Onneks sun mies taisi selvitä säikähdyksellä. Mä kans raijasin kerran isäntää ensiapuun kun se käveli jotain parrua päin ja veri suihkusi päästä. Ja just kans
Piti herätellä ja kysellä kuka se on ja kuka mä oon ja mikä päivä on. Hänestä se oli turhaa ja siksi ystävällisesti keksi esim mun nimen uusiksi... tai liekkö haaveillut toisesta naisesta :D tosi inhottava varmaan oli putsata niin sulaneita muoveja pois :sad001

Murkku, voi ihanuuksia ihanuutta että pääsette huomenna jo punktioon, niin siistiä et tod.näk. oot jo ens viikon lopulla raskaana! :) tsemppiä!

Lemon, yhdessä toisessa ketjussamissä oon kirjottanut aiemmin oli just kans et ovis oli ihan normisti mut ei osunut tikkuun ja silti plussasi siitä kierrosta :)

Pätkis, suuret pahoittelut kp1 mut hyvä että pääset kuitenki etenemään :)

Mimmma, voi kun muuttuisi plussaksi ja menkat eivät alkaisi!

Mä niin tykkään sunnuntai-aamuista! Tosi harvoin saan olla yksin kotona ja sunnuntaina mun mies sit aina nukkuu pitkään niin on niin superihanaa olla vaan itteni, kahvikupin ja omien ajatusten kanssa. Ja koirat tuossa välillä käy nuolaisemassa :)
Dpo11 ja totuuden hetki lähenee
 
kiitos helinä ja maggie inshaAllah kaikki menee hyvin :)

mami johan oli tapahtumarikas ilta, inshaAllah miehes on kunnossa... varmast sait kunnon säikähyksen.
 
Ilpuri! Mä rakastan kans aamuja kun on vaan minä, kahvi ja rauha. Tämä aamuna vain esikoinen ja negatesti päättivät pilata tämän. Oon vähä kiukkuinen tänää! Toivottavasti ei enteile menkkoja.. mäkin palelen iltaisin, mutta otappa tosta ny selvää kun on muutenkin kylmä tullut :D :) Toivoa on torstaihuin saakka! Testasinko liian aikasi. Viime menkat Alko päivän etukäteen 29.8.

Onneksi kohta lähden kirpparille ja ihanaan kahvilaan hyvän ystävän kanssa salaatille, näin ei voisi tehdä jos olisi pieni vauva, ei pääsisi ainakaan yksin! :wink Haaveilen aina, että jos ei olisi kiire arki kävisin jokapäivä lounaalla aina jossain ihanassa kahvilassa. Ehkä sitten eläkkeellä, jos Tästä seuraavasta jotain kehkeytyy vielä!
 
Mimmma, hyvältä kuulostaa sun päivän suunnitelma! :)

Murkku, niimpä! Toivottavasti pysyvästi raskaana :)
Mä katon jos malttaisin odottaa torstaihin tesraamisen kun menkat pitäs alkaa silloin. Mut saa nähdä :D
 
Josko testattais Ilpuri keskiviikkona? :joyful: Meillä sama kierto! Mä Oon tässä jo malttamattomana tehny 3 negatestiä.. :banghead:
 
Mimmma, no kun vähän mua se keskiviikko vähän myös polttelis. Just kun mun mielestä ne nega ois vähän pehmeämpi lasku menkkoihin :D ja torstai tuntuu niin kaukaiselta :D mut ostin 2 pakettia kotistestiltä clear blue tuplapakkauksia. Tarkoituksella just vähän kalliimpia et ei tule kiusaus testata liian aikasin :D
 
Gatsualle onnittelut hyvistä ultra uutisista! :)

Helinäkeiju: hyvä että pääsit vihdoin uuteen kiertoon. Toivottavasti letrot tekee nyt tehtävänsä. :) Minullakin on nyt edessä clomi annoksen nosto. :)

Muurahainen: Tsemppiä huomiseen!! Toivottavasti saalis on hyvä ja pallero ottaa tiukasti kiinni.. :)

On: sainkin kätevästi varattua ultraajan netistä, 5.10 olis sitten aika sinne. On se kumma miten sitä aina jostain saa kerättyä uskoa ja toivoa taas uuteen kiertoon. Taas sitä huomaa että salaa miettii että koskahan se laskettu aika mahtais olla jos tässä kierrossa onnistaa.:rolleyes: Osaispa olla vaan uskomatta ja toivomatta...

Pätkis kp1
 
Kiitos vastauksesta Ilpuri :-) Vaikkakin raskautuminen tässä kierrossa on mahdottomuus, kun mies huitelee työreissussa. Koskahahan voi alkaa etänä harrastamaan lapsentekoa, kun tekniikka niin menee muutenkin eteenpäin, ei tarttis tällasia jonninjoutavia pausseja pidellä :D

Hieno Muurahainen, että asiat etenevät jouhevasti! Ehkäpä jo viikonlopulla pienenpieni asukki :-) Tsemppiä huomiseen!

Minä tilasin kaappiin kesällä 30 kpl sofi- raskaustestejä, niillä oon kaks ensimmäistäkin plussannu :-) Lisäksi sokerina pohjalla kaksi Cb:n digitestiä, jotka teen, jos saan kaksi viivaa liuskaan. Vähän niinkuin varmistus :-)
 
Ms. Lemon, kai se siihen etähommaan pitkällä tähtäimellä meneekin kun miesten siittiöt heikkenee hurjaa vauhtia tässä ylikemiallisessa maailmassa.
Meijän kesän 2015 raskaus alkoi niin, että mies oli Kiinassa, mutta ikäväksemme meni kesken. Tosin tää etäraskaus ei johtunut miehestä, vaan minusta :)
 
Murkku, joo onneks ei menettäny siellä tajuaan tms. Mieshän ei siedä kovin hyvin veren näkemisestä, niin vähän jänskätin ettei sen takia lähde taju tms. Onneks pysy tolkuissaan koko ajan ja on nyt ihan ok :)

Maggie, joo siis mää oon kans sitä jankuttanu että siinä ei sais pitää mitään, varsinkaan jos nappulat on paikoillaan, meillä siis poika osas avata liesisuojan niin otettiin se pois ja irrotettiin nappulat, nyt ne oli jonkun aikaa ollu paikallaan ja heti kävi noin :sorry:

Lemon, Joo meilläkään ei liesisuojasta ollut hyötyä kun poika osas sen avata, ja on kans ollu pitkään nappulat irti ja piilossa, mutta nyt oli jäänyt kiinni ja mies vielä juuri eilen illalla kaupasta tulessa unohti hellan päälle hedelmät, melkonen säkä kun heti kävi noin :oops:

Ilpuri, onneks ei käyny pahemmin, oli päässyt jonon ohi hoitoon, onneks niin ei tarvinnut koko yötä olla acutassa. Nyt pitää seurailla että liimaus pitää ja haava paranee yms. No huh, melkosen tällin sunkin mies saanut :eek: Ja sama meilläkin, vähätellään asian vakavuutta, mutta voihan se olla joku peittely keinokin, jos vaikka jänskättää mutta ei vaan myönnä. Sanoin että parempi mennä vaikka turhaan kun että tuleekin joku komplikaatio ja niillä on sitten tieto jos jotain tulee, että mitä on käyny. Päävammat on niin arvaamattomia että niitten kans ei kannata leikkiä.

Gatusa, kyllä säikäytti, mutta yritin rauhassa olla, ettei poika vaistoa ja hätäänny ja mies taas oli aluksi vähän hätääntynyt eikä tiennyt mitä tehdä ym, niin piti sitten itse olla viilipytty, mutta kyllä sisimässä oli karmiva tunne. Onneks kuitenkin nyt mies on ok kunnossam mutta tarkkailla saa toki vieläkin.

Muoks. hahhaa, voi apua mitä kirjotusvirheitä oli livahtanu :laughing021
 
Muokattu viimeksi:
Soma, ihan hyvin täällä voidaan, työt alkoi taas ja neulontakärpänen iski. Sydän kunnossa :)

Mimmi, pahoitteluni uudesta kierrosta! Upea painonpudotus sulla!

Triana, tervetuloa ja pikaista plussaa! Me asutaan kanssa pienessä kaupungissa ja jouduttiin odottamaan 1 1/2 vuotta ennen, kuin saimme lähetteen hoitoihin ja siitä vielä 4kk ennen, kuin päästiin hoitoihin. Toivottavasti ette joudu yhtä kauaa odottelemaan, jos sinne asti joudutte! Mut eikös me nyt sovita, ettette joudu niin pitkälle ja plussa tulee nopeasti? :) Tulin raskaaksi neljännellä hoitokierrolla, mutta meni kesken. Syynä luultavasti piilossa ollut sydänvikani. Sydän leikattiin reilu vuosi sitten ja nyt saimme luvan uudelleen yrittämään. Nyt pääsimme suoraan hoitoihin, koska mahdollinen tuleva raskaus on riskiraskaus sydämeni ja siihen tarvittavien hoitojen vuoksi.

Nonnah ❤️ Muistan myös, kun mies laittoi hoitojen aikana liinat kiinni... Suuren suuri halaus! ❤️

Jennie ❤️

Mami, Kuinka paljon oletkaan joutunut kokemaan... :'( Olen niin pahoillani siitä kaikesta! ❤️ Olin kanssa 18, kun silloinen kihlattuni raiskasi ja pahoinpiteli mut monesti. Pelkäsin niin paljon, etten uskaltanut viedä asiaa eteenpäin. Vuotta myöhemmin sairastuin bulimiaan (vaikka painoin vain 40kg) ja hakeuduin hoitoon. Samalla pääsin kihlatusta eroon.
Mutta ihan mahtava keskustelu miehesi kanssa! Tsemppiä painonpudotukseen!

Wm, olen niin pahoillani... Valtavasti voimia!

Murkku, aivan mieletön painonpudotus sulla! Hirmusti onnea!
Ja mitä ihania ultrauutisia! Wau! Onnea niistä! ❤️

Ilpuri, huh huh! Onnea aivan mahtavasta painon pudotuksesta! Mulla oli kanssa tavoite kesän aikana -10kg, tippui 3kg ja nyt on tullut 2kg takaisin, kun olen kortisonia syönyt 1 1/2kk... Hävettää vähän mennä keskiviikkona lapsettomuuspolille ja todeta, et sori, ei onnistunut... BMI nyt 28,3.

Minni, ihanaa!!! Sydämelliset onnittelut prinsessasta!!! ❤️❤️❤️

Gatusa, jopas siellä taas viranomaiset sössivät! :angry5 Onnea hienoista ultrakuulumisista! ❤️ Uteliaisuuttani kyselen mikä verenpaksuus sulla oli?

Eltsi, pahoittelut tädistä! Äkkiä pistämisen tottuu. Jouduin vuosia pistämään reuman takia ja piikkikammoisena ensimmäiset piikit pistettiin itkien, mutta ei mennyt kauaa, kun se oli jo rutiini muiden joukossa. Nyt ollut ilman piikkejä (lukuunottamatta sydänleikkauksen jälkeisiä piikkejä) 4 vuotta, mutta jos joskus tulen raskaaksi, aloitetaan verenohennuslääkitys pistoksina 2x päivässä.

Beisla, ihana kuulla susta! Voi, kun oot jo pitkällä! ❤️

Larissa, olen niin pahoillani! ❤️ Mutta hyvältä kuulostaa sotasuunnitelma!

Pahoittelut negoista ja tädeistä! ❤️❤️❤️

Plussapuhureita tähän ketjuun! :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

Lapsiuteluista, laitoin facebookiin ja instagramiin toukokuussa lapsettomienlauantaina tuon yksi viidestä-kuvan, eipä ole tutut sen jälkeen kyselleet. Etelässä ollessa muutama kauppias kyseli miksei ole lapsia ja totesin suoraan, ettei se ole niin helppoa. Yksi sitten päätti alkaa väittämään asiasta vastaan! Kyllä se kuulemma on hyvinkin helppoa saada lapsia. Pistin ostokset pois käsistä ja lähdin menemään.

Joku kyseli endolaisia, täällä yksi.

On. Se on aika outo tunne pitkästä aikaa tuijotella tällaista näkymää. Perjantaina hyvä, että näky juuri ja juuri himmeä viiva. Mut se mikä tästä tekee vielä oudompaa on, ettei ole limoja eikä mitään tuntemuksia. Aina ollut vähintään rinnat kipeinä oviksen aikaan. Niin ja kierukan poistostakin on vasta 10 päivää ja ennen ovisplussa ollut vasta kp 15. No, keskiviikkona on lapsettomuuspolikäynti. Eiköhän ne siellä ultraa ja kuullaan mikä on asian todellinen laita. :)
Muoks. Ei siis ollut ees tarkoitus testata tänään, mutta näin yöllä unta, että sain ovisplussan, niin oli pakko testata :grin
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    844.4 KB · Katsottu: 154
Muokattu viimeksi:
Myy82, kiitos tsempeistä! Tässä on vielä kuukausi aikaa henkisesti valmistautua pistoihin. Jos en uskalla itse pistää, niin paras kaverini lupas pistää :) tosin, hän voi olla synnyttämässä tuolloin.. sit pitää vaan itse hoitaa homma!

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille! Hienoa Pätkis, et sait ultran sovittua. Sitten näät onko clomeilla vastetta.

Mami, teillä on tapahtumarikasta aikaa ollu! Hyvä, et kaikki on kunnossa :)
 
Tietääköhän joku mikähän mahtaa olla sitten seuraava vaihe jos clomeilla ei saada toivottua tulosta? Onko mitään muuta mitä voi kokeilla ennenku on "pakko" turvautua inseminaatioihin tai ivf-hoitoihin?
 
Pätkis, me siirrytään clomejen jälkeen pistoksiin. Tablettimuotoisia vaihtoehtoja ois vielä ollut, mutta pistoksilla on parempi vaste. Näin kätilö kertoi puhelimtse. Ens viikolla mulla on ultra, et tarkistetaan vielä, ettei clomi oo aiheuttanut mtn epätoivottua. Silloin nään myös lääkärin. Onko teillä miestä tutkittu?
 
Ei oo miestä tutkittu. Paitsi ollaan ite tehty sellainen koti spermatesti ja se oli normaali. Gynekologi ei pitänyt vielä tässä vaiheessa tarpeellisena tutkia miestä. Suurin vika kun on kuitenkin minussa. Mutta jos saadaan aikaan vastetta clomeilla/letroilla eikä silti tärppää tänmän vuoden sisällä niin päätettiin että pyydetään siemennesteanalyysi.
 
Tsemppiä Ilpurille ja Mimmmalle testailuun. :)

Pätkis, älä muuta sano, hetken sitä mieli maassa vaeltaa ja sitten alkaa taas uskoa uuden kierron voimaan. Voi kumpa ultrassa olisi sitten hyviä tuloksia! :)
Pätkis, mekin tehtiin se kotitesti ja kaikki piti miehellä olla kunnossa. Kotitesti kun kertoo vaan määrän, eikä oikein mitään laadusta. Ja siis mussahan oli ennen vaikka ja mitä vikaa :) nyt mun kroppa on kunnossa.

Mrs.lemon, hyvä varasto sulla, kelpaa testailla. :)

Myy, onko siitä jo reilu vuosi siitä leikkauksesta?!? Vitsi miten nopeasti aika menee. Mä muistin et se oli tänä kesänä... :D Kiitos :)
Ihana enneuni siellä, seuraava sitten parin viikon päästä r-testin muodossa :)

Eltsi, ei se itsensä piikittäminen niin kamalaa ole. Olen tässä nyt kaksi viikkoa neuloja vähintään yhden per päivä tuikannut mahaani. Rauhallisesti ja päättäväisesti kun tekee, niin hyvää tulee. :) tsemppiä!

On: olen tässä nyt odotellut että tulisi kipuja, vielä ei mitään. Välillä vähän munasarjoja nippailee, mutta ei sen erikoisempaa. No odotellaan. :)
 
Takaisin
Top