Babyshowerit

Mä haluisin toisaalta kutsut ja toisaalta en :) Tietty haluisin lahjoja :D ja ois kiva kun ois joku syy saada kaikki ystävät ja sukulaiset saman katon alle :) mut sit taas en kestä jos joku järjestäs mulle sellaset ihan yli menevät juhlat missä ois ilmapalloo ja pompomii ja hörselöä o_O
 
Mä sit taas haluaisin lähinnä sen ajatuksen tähden, että joku näkee vaivaa mun takia. Lahjoja en varmaan niin välittäis, joku yks isompi vois olla kiva esimerkiksi lahjakortti johonkin. Tavaraa kun on tullu itse hamstrata niin paljon :D
 
Mä järkkään itse itselleni ja ystävilleni Vapun ajan sekä äitiysloman alkamisen kunniaksi juhlat/illanistujaiset 2.5.2015 :) Lahjoista en perusta, mutta ei niistä haittaa ole. Halusin kuitenkin juhlistaa tuota itselle tärkeää asiaa ystävien kesken. Kaikki eivät tietty pääse, mutta onhan siinä toukokuu aikaa :)
 
Mullakin on se vika että kaverit on "levällään" eivätkä keskenään tekemisissä paria lukuunottamatta. En siis odota mitään. Mun parhaalle ystävälle järjestettiin äärimmäisen pienimuotoiset, meitä oli 3 ja jokainen just toi jotain: Mä toin makeaa, yksi toi suolaista ja kolmas vaippakakun. Sit yllätyshyökkäys ja päiväkahvit :)
 
Kehtaisiko tuollaiset itse järjestää? Tuskin niitä kukaan muu minulle on järjestämässä ja luulen, että olisi ihan kivat kuitenkin.

Äiti juuri puhui, miten Ruotsissa babyshowerit ovat nyt todella kova juttu ja niihin panostetaan enemmän kuin polttareihin. Budjetit ovat todella suuria. Serkkuni synnytti pari viikkoa sitten ja on ruotsalainen. :)
 
Kaveri sanoi että aikoo järjestää itse itselleen, ja kyllä se mun mielestä on ihan hyvä idea jos ei muuten välttämättä ole odotettavissa mitään. Mä en osaa ikinä järjestää mitään, oli hirveet paineet esikoisen nimiäiset ja 1v synttärit järjestää ku ei meillä ikinä ole mitään juhlia :wtf: Ja kyllä ne synttärit olikin rankat! Ahdas entinen asunto ja hirveä helle. Mut ihan mukavat :D muuten.
 
Eevei, mulla sama tilanne. Olis kuitenkin kiva jotkut juhlat pitää. Mut ne tarttis itse järkätä ja en tiedä.. Mua nolottaa jotenkin se ajatus kun eikö ne yleensä oo semmoset et joku muu järjestää hiukan yllättäen? :D
 
Mun mielestä juhlat voi järkätä itse ja eihän ne nyt nimenomaan BABYSHOWERIT tartte olla :-) Meillä on ystäväpiirissä tapana järkkäillä illanistujaisia pienistä ja isoista syistä. Jään äitiyslomalle juuri 2.5. ja se on mun mielestä kiva asia juhlia, lisäksi on Vappukin siinä. Vietettiin me iltaa porukalla viime heinäkuun alussa kun mulla alkoi kesäloma, mut katson mä tämän äitiysloman alun isommaksi asiaksi. Olen siitä ylpeä ja iloinen ja haluan aloittaa sen ystävien seurassa, joten miksi ei :-)
 
Mä en oo ikinä ollut babyshowereissa eikä niitä ehkä kukaan kai osaiskaan järkkäillä mun lähipiiristä, kun niitä lapsettomia iso osa ovat :-\ Mutta hyvä näin! Kiva ois joskus jollekin päästä järkkäämään!
 
Mä haluaisin babyshowerit ja nimenomaan niin että joku ne mulle järkkäisi.. Lähinnä vain siksi että joskus mulle järkättäisi jotain. Lahjoista viis. Olin viime keväänä pihakaverin kutsuilla ja musta ne oli tosi kivat, vaikka ei sen kummempaa ohjelmaa ollut :) Veikkailtiin kyllä syntymäpäivää, pituutta, painoa ja nimeä. Ja syötiin hyvin. Tämä äiti sai pari vaippakakkua ja jotain vaatteita vauvalle.
 
Hei toi Vappu vois olla hyvä ajankohta!! Pitääpä laittaa ihmisille viestiä!!!

Ja ihan hyvin voi ite järkätä!! Mäkin aion. Täytyy nyt kattoo et oisko ne jonkun muun luona kun meillä on niin ahdasta, lapsuudenkoti ois yks vaihtoehto kans kun Amerikan malliin vois olla äiti ja siskokin mukana ja tuskin nyt moni kaveri pääsee. Isä ja mieskin saa osallistua ja sinne mahtus muutenkin paremmin!!

Kun meillä on kotona vielä nää turkoosit vaunutkin niin eihän tänne voi ketään kutsua pahvilaatikoitten keskelle...
 
Mä en haluis ite järjestää :) must ois kiva jos ystävät yllättäis :)
 
Oo, ihanaa Orvokki!

On varmaan hienoa kun on jotain mitä odottaa. Noi vappujuhlat voiskin olla.. hmm.. hmm.. Mut ei silti. Mulla kyllä alkaa just ennen äippäloma + tuparit on pitämättä + vappuakin vois juhlistaa siinä samalla. Mutta ei. En mä halua niitä itse itselleni pitää.
 
Mut yllätettiin tänään täysin. Olin menossa tyttöjen illanistujaisiin, en epäillyt mitään todellakaan, koska en olis uskonut, että kolmatta oottaessa kukaan mitään järkkäis (aiemmissa raskauksissa ei kukaan järjestänyt).

Vastassa oli lauma ystäviä naamiaisasuissa!♡ mulle peruukki ja maskia myös. Ja toinen toistaan parempia herkkuja pöytä täys.

Ja sain upeita lahjoja, oon ällikällä lyöty... 90€ lahjakortti Name it:iin, imetysteetä, ekokosmetiikkaa, vehnätyynyn, 10 kuvan lahjakortti valokuvaajalle perhekuvia varten jnejne.

Mä oon niin otettu ja liikuttunut, mulla on ihania ystäviä.♡♡ en ois ikinä uskonut, että MULLE joku jotain järjestäis.
 
Muokattu viimeksi:
Mä en ois uskonu, että mua pystyy vedättämään... mutta olin näköjään väärässä. :smiley-ashamed005

Tekee mieli askarrella kaikille kiitoskortit, oon niin otettu moisesta tempauksesta...:Heartred
Nyt mä odotan tätä pikkuveijaria syntyväksi entistä enemmän :Heartred
 
Takaisin
Top