Babyshowerit

Olis ihana jos järkättäisi, mut veikkaanpa että näin ei käy kun oon lapsettomien ympäröimä :D
 
Mie järkkn ns itse mut kaveri kysy saako pitää sellaiset et se pitää ne mulle mut tiedän niistä
 
Mä kyllä haluaisin, että mulle ja vauvalle jotakin järkättäis! Ei mitään erikoista tai ihmeellistä, mutta että oltais täällä meillä vaikka ja hyvää syötävää ja vauvajuttuja! Mutta, kauheena ei oo niitä vauvaihmisiä tässä ympärillä, että saa nähdä jääkö haaveeksi. Itse en kyllä meinaa järkätä muuta kuin että kylään tietty aina saa tulla :)
 
tuleva kummitäti alustavasti lupaili järkkäävänsä jotain sitten keväämmällä :) pääsis naisporukalla syömään hyvyyksiä ja hypistelemään vauvajuttuja :Heartblue
 
Mulla kans se edyeenä(?) et kavereita eri porukoista tullu ja kaverit ei sit taas oikeastaan tunne toisiaan

E: siis esteenä
 
Mulla kaveri piirissä semmoisia ihmisiä jotka tuskin mitään järjestää mutta olishan ne kivat. :) esikoisen aikaankaan ei mitään järjestelty muuta ku mummu teki mulle voileipä kakun synttärilahjaksi ja sain sairaalasta vapaa viikollopun synttäreille. :) siinä oli ihan tarpeeksi juhlaa esikoisen raskaus ajalle. :)
 
Olis kyllä niin ihanaa jos järkättäis. Me ollaan järjestetty parille kaverille kutsut, mutta ne on ollu raskausaikana yksin ( siis isä ei oo ollu kuvioissa) Toiselle kaverille kerättiin sillo lahjakortti, että pääs yksityiselle ultraan kun siitä sillon kovasti haaveili mutta ei olis ollu rahaa mennä. Sinä vuonna ei muuten tarjottu kunnallisella puolella rakenneultraa ollenkaan (2007) Toiselle kerättiin perinteisesti vauva tarvikkeita. Ostettiin vauvan amme ja siihen kaikkea tarpeellista.
 
Oi, olipa kaunis ajatus tuo ultrarahan kerääminen:Heartpink voin kuvitella, että äiti oli otettu!!
 
Loisto lahja tuo ultra :)
Mullaki oli, tai on edelleen kaveripiiri sellanen etä oikeestaan kukaan ei ole keskenään tekemisissä. Mutta lapsen kummi (toimi myös kaasoni syksyllä) järkkäs kaverit , sisarukset äidin ja anopin kasaan. Piti olla yllärijuhlat,mutta mies on sen verrab paljastava että arvasin. Juhlat oli siis meillö kotona, ja mies sinä viikonloppuna hyvin innokkaasti siivosi, se ei ole meillä kummallista muuten mutta vessaa ei ole ikinään pessy... Ja sitte vei innolla mua kirppiksille ja muuten shoppaa (sillä välin kummi laitteli ruokia ja paikkoja meillä kuntoon)

Oli kyl huippua saada läheiset yhtä aikaa koolle. Aivan loisti syömiset oli järkätty ja pientä ohjelmaa.
 
No täällähän tää löyty... Kun selaa lähes vikalle sivulle...

Ja ken on siis ollu mukana niin mitä tehdään? Ei ihan kaikkein peri amerikkalaisimpaan tyyliin oo mun juttu, lähinnä ajattelin et kaverit kerättäisiin yhteen ja touhuttais jotain eikä millään miljoonabudjetilla.
 
Mä olen ollut muutamissa. Jokainen osallistuja on tehnyt jotain pientä herkkua, on ollut leikkejä esim. viimeisissä missä olin, kaikki toivat omat lapsuuskuvat joista tuleva äiti arvaili kuka missäkin kuvassa on ja sitten oli toinen leikki johon jokainen kirjoitti nimiehdotuksia pojalle ja tytölle. Jokainen myös heitti arvauksen tulevan lapsen syntymäajasta, painot, pituudet, synnytyksen kesto ym. Muuten ohjelma sitten olikin ihan vapaamuotoista rupattelua ja herkuttelua :) jokainen myös hankki pienen lahjan, yksiin baby showereihin ollaan askarreltu makaava vauva, jolle puettiin vaatteet ja mukaan sujautettiin tutteja, hoitovoiteita, torkkupeitto ym.
 
Me järkättiin viime keväänä yhelle ystävälle yllärishowerit. Se oli aika vapaamuotoinen tilaisuus, ei juurikaan koristeluja muuta kuin herkkupöydässä paljon pinkkiä.

Ohjelmia oli äidin vatsanympäryksen arvuuttelu (jokainen leikkasi sen pituisen narunpätkän kerästä kuin arveli ympärysmitan olevan ja voittaja sai suklaalevyn), soseiden sokkomaistelu äidille, syntymämittojen ja -ajan arvailu (jälkeenpäin lähimmäs arvanneet palkittiin), nuken pukemis-nopeustesti minä "konkari" vs tuleva äiti:D, tietovisa...
 
Takaisin
Top