Babyshowerit

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Haluisitteko, että ystävät järkkää teille babyshowerit? Tai onko joku aatellut jopa järkätä ite? :)

Voi, mä esikoista odottaessa niin haaveilin, että joku järjestäis, mutta ei ollut oikein ketään, joka ois niin tehny.:sorry:
Kakkosesta en edes enää odottanut.
Viime vappuna pidettiin showerit ystävälle, joka odotti yllätysesikoistaan. Saa nähä "maksaako potut pottuina" vai ei. :wink Muuten en usko, että kukaan mitään järkkää. Eikä oo kyllä välikskään.:p

Babyshowerien järjestäminen salaa oli kyllä kivaa!!!
 
Olishan se kiva jos joku jaksaa järkätä :) Ei mua kyllä tosin haittaa jos ei jaksa :wink
Ite en kyllä järjestä..
 
Ystävälle järjestetään ja salaa :D Itse itselleni en järjestetä ja oon ystäville sanonut etten sellaisia halua. Mieluummin tulevat sitten joukolla piristämään kun vauva on syntynyt :)
 
Ois kyllä tosi kivaa, jos moisen yllätyksen sais.. Mutta ei kuitenkaan paineita lähipiirille, pärjätään ilmankin :wink :D
 
Mä oon alkanu vinkkaileen kavereille. Avoimena on vielä et onko polttarit samalla vaivalla vai sit myöhemmin erikseen...
 
Onhan kaikki tuollaiset yllärit ihania, mut ei oo kaveripiirissä kellään järjestetty niin tuskin tulee nytkään... Ja nimenomaan yllärinäa olis kiva, oon huono järkkäämään itse mitään :)
Tiedän kyllä yhden kaverin jolle varmana järkkäisin jos heille vauva tulis, mutta ovat pitkän yrittämisen jälkeen jo luopuneet...
 
Mä olen ollut mukana järkkäämässä muutamat showerit ja parin viikon päästä olis juuri yhdet ystävän vauvajuhlat tiedossa :p Esikoisen odotuksen aikaan mulle järkättiin showerit ja tosi kivaa oli!
 
Oishan se kiva jos joku ihan yllärinä järkkäis :) Itse tuskin tuun semmosia pitään, mutta mistäs sitä tietääkään vaikka innostuis
 
Mun kaveri, joka oli myös mun kaaso, on kova järkkää juhlia, se ilmotti heti ku sai tietää vauvasta, et toukokuussa on sit showerit ennenku meidän frendi lähtee australiaan:)
 
No en välttämättä kyllä haluais edes, että mulle moisia järjestettäis. Omaan makuun turhaa hössöttämistä. Ideana toki ihan kiva, mutta en itselleni kaipaa.
 
Ootkos sää joku ajatustenlukija, Rosalina? Just tänään ajattelin, että vois tälläisen ketjun tehdä :)

Musta se ois kivaa, että joku järjestöissä yllärikekkerit, mut veikkaanpa melkein varmaks ettei kukaan sitä tee :sad001 en oo kyllä ikinä ollut sellaisilla, enkä siis järkännyt. Kerran kyllä ystävälle yllärisynttärit hoidettiin ja se oli valtavan kivaa! :)
 
Mulle järkkäs läheisin kaverini , miehen vinkistä /pyynnöstä. Hää kyllä tykkääkin ku pääsee suunnittelee ja näpertelee koristeita yms. Musta oli ihanat :) osas tehä mun näkösen ja jätti just ns amerikka hössötyksen pois. Järkkäisin ainaki hälle jos joskus lapsen saa. Siskolle oisin halunnu järjestää mutta asuivat silloin toisella puolella suomea, hankala olis ollu.

Pitää kyl tietää melko varmaksi et tykkääkö toinen ennekuin meinaa järjestää.
 
Mä oon aika kova järkkäämään muille juhlia ja muita pieniä ylläreitä, että jotenkin salaisesti toivon et mulle joku järkkäis pienet pirskeet :) Ei oo muutenkaan koskaan oikein juhlittu mun synttäreitä tai muutakaan, ellen ite oo järkänny ja kutsunu porukkaa... Noo, ei mulle esikoisen aikaan järkätty, toki olin eka jok sai vauvan niin ei semmosta kukaan aatellu sitten :)
 
Meidän pikku kaveripiirissä on järkätty kaikille, joten luultavasti sellaiset on tulossa mullekin. Toivottavasti pysyvät käytännöllisyydessä kuitenkin, eikä tulisi liikaa ylimääräistä hilavitkutinta..
 
Mulle järkättiin esikoista odottaessa yllärinä babyshowerit ja ite tykkäsin tosi paljon! Olin jo vähän odottanutkin niitä ja oisin kyllä ollu pettyny, jos semmosia ei ois tullukaan. Olin siinä vaiheessa jo äippälomalla ja oli kyllä mukava piriste kun kaverit tuli kylään kera vaippakakun, pienten lahjojen ja hyvän syötävän :) . Sellasta mukavaa yhdessäoloa ja olivat jonkun aiheeseen liittyvän tietovisan järkänneet ym.pientä ohjelmaa.

Nyt en enää moisia juhlia odota ja ite ajattelenkin että mun mielestä ne kuuluu järkätä vaan kerran.
 
Mulle järkärttiin esikoisen kohdalla, kun olin rv36. Oli todella kivat juhlat ja ihanaa syötävää. Sain vielä lahjaksi 250euron lahjakortin POPin lastenvaateliikkeeseen. Mahtava käytännöllinen lahja. Varsinkin kun kaikki tavarat oltiin jo hankittu/saatu.
Luulenpa ettei kukaan tästä kakkosesta mitään järjestä, mut jospa korvais sen sillai että menis parin tyttökaverin kanssa vaikka raflaan syömään tms. Koska ruokahan uppoaa aina :D
 
Toi on kiva, kun porukalla hommataan lahjakortti yhteen tiettyyn paikkaan niin sillä saa tehtyä kunnon ostokset. :) Vautsi! Joku 15€ henkkamaukkaan ei kauaa lämmitä mieltä...:rolleyes: Toki kivahan sekin ois, mutta kun saa kerta heitolla isomman niin voi "huoletta" ostaa mieluisia vauvanvaatteita eikä toisaalta tuu lahjaksi vaatteita, jotka ei olekaan mieluisia.
 
Niinpä! Ja tuokin lahjakortti oli voimassa vuoden verran ni kävin tossa syksyllä sen lunastamassa. Poika oli jo sen ikäinen että vaatetta tarvittiin jo enemmän. Ostin kevääksi esim. Kuravaatteet ja talveksi lämpimät rukkaset yms. Ja nyt tuntuu että ne lempparivaatteet pääsee nyt edukseen kun poika kävelee, leikkii ja käydään muutenkin enemmän ihmisten ilmoilla. :)
 
Takaisin
Top