----45+++++ kuumeiset

Kyse ei ole mistään koskettamisesta eikä sympatian keräämisestä, vaikka niin luulet. Tämä asia on ja tulee olemaan minun elämääni. Sen ei tarvitse koskettaa yhtään ketään. Se mikä minua ärsyttää on se, että myönnät lapseni olevan väärä, kun niin kysyin. Vielä pahoittelet ja ihmettelet, että mistä tapauksesta puhun. Luetko oikeasti koskaan täällä mitään, vai onko tarkoituksesi provosoida ja saada lisää keskustelua aikaan? Maksetaanko sinulle siitä jotain, vai mitä siitä itsellesi saat? Jopa minulla alkaa tulla mitta täyteen tätä touhua.

Oon miettinyt ihan samaa. Täällä alkaa yks jos toinenkin ärsyyntyä ihme sutkautuksista.
 
Muska77 :)
Mikä on tämä kupla? Minusta tällä palstalla ei ole ketään "kuplan" sisällä elävää:laughing002

Jokaisella on oma tausta, johon peilaa omaa elämää. Täällä ei kukaan väitä olevansa 100%oikeassa, vaan jokaisella on oma näkenys asioista.

Olen yllättynyt miten empatiakykyistä ja ajattelevaa porukkaa meissä palstalaisissa onkaan:cheers

Jos olet kokenut itse jotain syvää surua, (esim. veljesi kuolema), niin saatat ylireagoida muiden kommentteihin, koska olet "herkistynyt" tietyllä tavalla.

Kaikki me koetaan surua, tabuista huolimatta. Toivon sinulle jaksamista ja uskoa tulevaan!!:Heartpink:cheers

Jos sun näkemys kun puhutaan lapsen kuolemasta on että ei saa kärjistää niin ok. En jaksa vängätä siitä enää.

Äläkä analysoi mua liittyen veljeni kuolemaan. Eikä tarvitse toivottaa uskoa ja jaksamista tulevaan. Niitä minulla löytyy kyllä. 5 erittäin hyvää syytä muiden lisäksi.

Tähti jatkaa tätä rataa niin kohta sulle hermostuu kaikki täällä.
 
Hippunen Jee! Oletko jo digin dipannut?

Mulla menee oikein hyvin juhannus. Nyt ekaa kertaa tekee mieli viintä ja helppo testaa kun kummallakin arvalla voittaa. Plus on ihana ylläri ja negalla saan punaviiniä! Kai dpo 12 jonkun haamulaisen jo luulisi saavan jos tulee lainkaan?
 
Ulkosuomalainen oon tosi pahoillani äitisi kohtalosta! Todella surullista luettavaa. Mulla on lähipiirissä masennusta sairastava ja itsemurhayrityksiä taitaa olla jo 5 mutta viime vuodet menneet onneksi hyvin. Hän sai lääkityksen kohdilleen. Niissäkin vissiin paljon eroja, mikä sopii kellekin ja välillä pitää vaihtaa kun vaikutus lakkaa. Ihan kamala sairaus. Vaikea ymmärtää kun ei ole itsellä ollut.
 
Masennuksiakin on niin erilaisia, jokaisella henkilökohtainen. Mullahan siis meni pisteiden perusteella diagnosoiden jo vaikean puolelle, vaikka mulla ei ole lainkaan itsetuhoisuutta, mikä sinällään kai yleensä on vaikean masennuksen "sivutuote". Lisäksi pystyn huolehtimaan arjesta ja itsestänikin. Toisaalta taas moni keskivaikeaa sairastava voi olla täysin kykenemätön mihinkään. Siksi kai musta on niin vaikea ihmisten huomata, että mitään on vialla, läheistenkään. Pystyn olemaan täysin "normaali", iloinenkin, mutta sisältä täysin hajalla. En ole siitä ylpeä.
 
Hippunen, aivan mahtavaa! En mitään muuta mieluummin seuraa, kuin viivasi vahvistumista :smiley-bounce016 Jos täällä jotain jonotuslappuja olisi plussiin, niin olen oman numeroni antanut sulle jo aikaa sitten. Nyt on sun vuoro! Ja kaikkien muidenkin esikoista yrittävien. Me muut tullaan sitten perässä, jos jotain bonusta on tarjolla.
 
Hippunen, aivan mahtavaa! En mitään muuta mieluummin seuraa, kuin viivasi vahvistumista :smiley-bounce016 Jos täällä jotain jonotuslappuja olisi plussiin, niin olen oman numeroni antanut sulle jo aikaa sitten. Nyt on sun vuoro! Ja kaikkien muidenkin esikoista yrittävien. Me muut tullaan sitten perässä, jos jotain bonusta on tarjolla.

Hippunen77 :) Nyt on satasella sinun vuorosi!:Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :happy093:happy093:happy093:happy093
 
Masennuksiakin on niin erilaisia, jokaisella henkilökohtainen. Mullahan siis meni pisteiden perusteella diagnosoiden jo vaikean puolelle, vaikka mulla ei ole lainkaan itsetuhoisuutta, mikä sinällään kai yleensä on vaikean masennuksen "sivutuote". Lisäksi pystyn huolehtimaan arjesta ja itsestänikin. Toisaalta taas moni keskivaikeaa sairastava voi olla täysin kykenemätön mihinkään. Siksi kai musta on niin vaikea ihmisten huomata, että mitään on vialla, läheistenkään. Pystyn olemaan täysin "normaali", iloinenkin, mutta sisältä täysin hajalla. En ole siitä ylpeä.

Hannuli7i :) Voi, kun joku osaisi ja voisi sinua auttaa...:hug013
 
Hannuli7i :) Voi, kun joku osaisi ja voisi sinua auttaa...:hug013
Kyllä mua autetaan. Käyn terapiassa ja terapoin itse itseänikin samalla. Vanhemmat ja lapset etenkin on voimavarana. Niistä huomaan, että oon mä jossain edes onnistunut, vaikka miessuhteet onkin menneet persiilleen. Oon tässä vuosien saatossa oppinut itestäni hirveästi. Opetellut sitä armollisuutta ja toisaalta ymmärtänyt, miksi musta on tullut "tämmöinen". Mä pärjään, sillä mulla oli vielä voimia hakea ja pyytää apua.
 
Kyse ei ole mistään koskettamisesta eikä sympatian keräämisestä, vaikka niin luulet. Tämä asia on ja tulee olemaan minun elämääni. Sen ei tarvitse koskettaa yhtään ketään. Se mikä minua ärsyttää on se, että myönnät lapseni olevan väärä, kun niin kysyin. Vielä pahoittelet ja ihmettelet, että mistä tapauksesta puhun. Luetko oikeasti koskaan täällä mitään, vai onko tarkoituksesi provosoida ja saada lisää keskustelua aikaan? Maksetaanko sinulle siitä jotain, vai mitä siitä itsellesi saat? Jopa minulla alkaa tulla mitta täyteen tätä touhua.

Vastavirran akka :) Tässä tarkoitan elämän realiteetteja, että menetykset koskevat ihan kakkia ihmisiä. En puhu lapsen menetyksestä, koska en uskalla ottaa kantaa asiaan, josta ei ole mitään kokemusta.

"Väärä" ajattelulla tarkoitan sitä, että ainakin omalla kohdalla se ajatus toisi itselle helpotusta, en tarkoita, että sinun tilanteessasi se näin olisi. Toivon, että saat helpotusta jollain tavalla tuohon tapahtuneeseen menetykseen:Heartblue
 
Last edited by a moderator:
P. S joskus elämä oikeasti moukaroi niin kovaa ettei ole enää kykeneväinen hakemaan apua. En ole ollut siinä tilanteessa, mutta osaan empatiseerata kuitenkin. Sekin taito on hyvä oppia jossain elämän vaiheessa.

Peppipupu :) Mä olen ollut...enkä häpeä asiaa ääneen sanoa. En tosin toitota asiaa ja luultavasti monikaan ei osaisi edes arvata kohdalleni. Veikkaampa, että monet luulevat, että olen elämäni elänyt pumpulissa ilman mitään vaikeuksia.

Sen enempää historiaa avaten täällä ventovieraille, tilanne ei ollut helppo! Kuitenkin selvisin siitä itse - ajan kanssa. Ellen olisi (yltiö) optimistinen luonne, en varmasti olisi selvinnyt - ja jopa se pahin olisi voinut tapahtua.

Täällä harva osaa tsempata toisia, päinvastoin, puhutaan kuplassa elämisestä ja pumpuleista. Myös asiat käsitetään vähän sinnepäin, että saadaan väännettyä merkityksiä vähän eriksi.

On todella taito opetella uskomaan ja selviytymään, vaikka sillä hetkellä ei näytä olevan mitään ratkaisua, ulospääsyä pois pahasta/ umpikuja tilanteesta. Elämä on inhimillistä, eikä kukaan ole täydellinen.

Tämä vain lyhyesti selvennykseksi palstalle :) Vauvaa täällä ollaan jokainen kuumeilemassa ja toivottavasti plussat pian kaikille pärähtää!!:cheers
 
Sain reissunpäällä käsiini cb:n, ei herkkää vaan normi, ja pakkohan se oli sopivassa tilanteessa tehdä. Kahden tunnin pidätyksestä. Livenä vahvempi kuin kuvassa.

Anteeksi testikuvaspämmäys. On tätä ihmeteltävä, niin kauan kuin jatkuu..View attachment 79107

Ne viivat on niin ihmeellistä nähdä. Melkein kaipaan sitä tunnetta. Viime raskaudesta tein km pelossa ja ihan muutenkin monta testiä. Ihanat ihmeelliset viivat :-)
 
D3AA898B-7DBD-4EBF-ACBE-31FF90DD4638.jpeg
Kiitos Hannuli,ihan sydämessä läikähtää lämpimien sanojesi myötä.. Kaikkea hyvää myös sun elämääsi. :Heartred

Tähdelle myös kiitokset tsempeistä ja ihan kaikille muillekin.

Pelottaa kyllä, miten tässä käy. Viivat on edelleen kovin haaleita. Aiemmin on näillä dpo:illa (16) ollut viivat jo vahvemmat. Viime yökin jäi tosin vähän lyhyemmäksi. Jos eiliset aamutestit oli reilu 8 h pidätyksellä, niin tänään 5h pidätyksellä. Tiedä sitten paljonko on merkitystä.

Onestep 10 näyttäis kuitenkin vähän vahvistuneen eilisestä. Toinen testi, mikä oli käsillä, oli Apteekkarin raskaustesti, jolla en nyt oo testannut aikaisemmin. Siinä todella haalea haamu. Digin säästän varmaan viralliseen testipäivään, ylihuomiselle.
 
View attachment 79116
Kiitos Hannuli,ihan sydämessä läikähtää lämpimien sanojesi myötä.. Kaikkea hyvää myös sun elämääsi. :Heartred

Tähdelle myös kiitokset tsempeistä ja ihan kaikille muillekin.

Pelottaa kyllä, miten tässä käy. Viivat on edelleen kovin haaleita. Aiemmin on näillä dpo:illa (16) ollut viivat jo vahvemmat. Viime yökin jäi tosin vähän lyhyemmäksi. Jos eiliset aamutestit oli reilu 8 h pidätyksellä, niin tänään 5h pidätyksellä. Tiedä sitten paljonko on merkitystä.

Onestep 10 näyttäis kuitenkin vähän vahvistuneen eilisestä. Toinen testi, mikä oli käsillä, oli Apteekkarin raskaustesti, jolla en nyt oo testannut aikaisemmin. Siinä todella haalea haamu. Digin säästän varmaan viralliseen testipäivään, ylihuomiselle.
Tuun samanlaisena stressaajana valamaan uskoa viivoihin: virtsan vahvuudella on mun kokemuksen mukaan tosi iso vaikutus alkupäivillä, koska hcg:tä on elimistössä niin vähän. Jos samanmerkkisessä testissä on silti vahvistumista edelliseen verrattuna, niin hormonitaso on kyllä jonkinlaisessa nousussa! Toi on onestepissä suht samanlainen viiva mikä mulla oli samoilla päivillä toukokuussa. :)

Jos yhtään arveluttaa virallisen testipäivän jälkeen, niin suosittelen veritestiä parin päivän välein, se tuo ainakin vastauksia siihen, onko hormonitaso hyvässä nousussa. Mä olen pari kertaa käynyt Synlabissa ihan omakustanteisesti, kun olen halunnut tietää missä mennään. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top