----45+++++ kuumeiset

T

Tähti ★

Vieras
Hei! :greet025

Tulkaa rohkeasti mukaan tänne kaikki vauvasta haaveilijat, niin jaetaan kokemuksia.

Meillä on 1,4v. ikäinen, joka kaipaa sisar-seuraa :)

Olen 44v. ja vauvakuume on kova :) Toinen, jos tulee, niin oon ehkä silti alle 50v.:happy119

Yritys lähtee käyntiin syksyllä -17, (toivottavasti). Tämä palsta on kiinnostava, koska ollaan vähän "erikoisia" iän puolesta.
Kuumeilijat, welcome!:hug007
 
Last edited by a moderator:
Mukaan tähän , ikää 44 ja minun viides ja miehen 4 haaveissa . Eli ensimmäinen yhteinen . Yritystä ollut jo 4 vuotta , nyt parissa kierrossa ovistestit apuna . Sain todella vahvat viivat ovistestiin tässä kierrossa . Eilen olis pitänyt menkat alkaa 4 h pissasta eilen clearbluen plussalla heti kun pissaan kastui haalea haamu jossa hiven väriä. Ja tänään samanlainen tosin nyt väriä enemmän ei tarttenu arpoa etteikö olis ollut väriä mukana . Mut tosi haalea vieläkin . Nyt mietin uskaltaisko alkaa nyt toivoa että olen raskaana ?
 
Terve vaan tutuille ja uusille! Kyllä mäkin taidan tänne tulla, vaikka tosissaan en pääse kierron puuttuessa vielä kuumeilemaan.
Tuliko Tarille tosi lyhyt "visiitti", jos oletkin jo onnekkaasti raskaana :) !! Tartuta se meihin muihin :D
Katjusha ja tyttö 8 kk.
 
Mukaan tähän , ikää 44 ja minun viides ja miehen 4 haaveissa . Eli ensimmäinen yhteinen . Yritystä ollut jo 4 vuotta , nyt parissa kierrossa ovistestit apuna . Sain todella vahvat viivat ovistestiin tässä kierrossa . Eilen olis pitänyt menkat alkaa 4 h pissasta eilen clearbluen plussalla heti kun pissaan kastui haalea haamu jossa hiven väriä. Ja tänään samanlainen tosin nyt väriä enemmän ei tarttenu arpoa etteikö olis ollut väriä mukana . Mut tosi haalea vieläkin . Nyt mietin uskaltaisko alkaa nyt toivoa että olen raskaana ?

Tervetuloa mukaan Tari73 :)

Jospa olet raskaana ja ekana täällä siten synnyttämässä :)
 
Terve vaan tutuille ja uusille! Kyllä mäkin taidan tänne tulla, vaikka tosissaan en pääse kierron puuttuessa vielä kuumeilemaan.
Tuliko Tarille tosi lyhyt "visiitti", jos oletkin jo onnekkaasti raskaana :) !! Tartuta se meihin muihin :D
Katjusha ja tyttö 8 kk.

Tervetuloa mukaan Katjusha :)
 
Kiitos, vähän ihme tilanne päällänsä täällä . Mulla alkoi ns. Menkat perjantaina , oireet ei hävinneet vaikka melko runsaana vuotaa . Lämmöt ei ole laskeneet .väsyttää, rinnat kipeät, hönelö olo kokoajan. Tein sit huvikseen nyt ovistestin ja näyttää plussaa. Mitä hittoo nyt tapahtuu ? :banghead:
 
Kiitos, vähän ihme tilanne päällänsä täällä . Mulla alkoi ns. Menkat perjantaina , oireet ei hävinneet vaikka melko runsaana vuotaa . Lämmöt ei ole laskeneet .väsyttää, rinnat kipeät, hönelö olo kokoajan. Tein sit huvikseen nyt ovistestin ja näyttää plussaa. Mitä hittoo nyt tapahtuu ? :banghead:

Tari73 :) Miten sun kävi, teitkö testin?

Ovistesti ei ole luotettava raskaustesti, vaikkakin voi antaa viitteitä siihen suuntaan.
 
Täällä ovis tod.näk viime perjantaina tai la ja viime viikko touhuiltu paitsi kahtena päivänä. Mies kiitettävästi mukana ku vinkkaan. Eka kierto imetyksen jälkeen 34pvää toka 29 ja viimeisin 30.
Työt alkais ens viikolla huoh. Olisin kyllä mielelläni vielä jonku aikaa kotona. Toki jos tärppää niin sittenhän saan taas olla.

Miten teillä muilla?
 
Täällä ovis tod.näk viime perjantaina tai la ja viime viikko touhuiltu paitsi kahtena päivänä. Mies kiitettävästi mukana ku vinkkaan. Eka kierto imetyksen jälkeen 34pvää toka 29 ja viimeisin 30.
Työt alkais ens viikolla huoh. Olisin kyllä mielelläni vielä jonku aikaa kotona. Toki jos tärppää niin sittenhän saan taas olla.

Miten teillä muilla?

Muska77 :)

Toivottavasti nyt tärppää ja jäät aikapian äitiyslomalle :)

Teetkö toimistohommia vai fyysistä työtä?
 
Mulla ei ole vielä alkanut kierto synnytyksen jälkeen (8 kk), mutta ehkäpä se sitten siitä lähtee tulemaan, kun imetystä vähentää. Mä oon menossa lokakuun lopussa töihin, ja koska pumppailu on töissä mahdotonta, luultavasti vähennän ennen sitä jo aamu/iltaimetykseen. En halua juuri samana hetkenä hävitä lapseltani täältä kotoa ja lopettaa suurinta osaa imetyksestä, joten muutama viikko pitänee siihen totutteluun varata. Eilen kävin jumpassa, ja pitkien välimatkojen vuoksi olin poissa 3 tuntia, oli mieheni jo sekoittanut tainnuttavan korvikkeen tytölle. No, olipa antanut sitten nukkua tunnin tai jotain (18-19), voitte uskoa ei ollut helppo nukutettava yöunille (joskus klo 22 jälkeen sitten piti jo oikeesti saada nukahtamaan, normaalisti 20)
Jos kierto sitten käynnistyy ja alkuvuonna sinne alkionsiirtoon mennään on imetyksen oltava loppu kuitenkin.
 
Katjusha :) Onko teillä alkioita pakasteessa?

Olet imettänyt jo todella pitkään :)
 
Katjusha :) Onko teillä alkioita pakasteessa?

Olet imettänyt jo todella pitkään :)

Tähti-73, meillä on mahdollisuus yhteen alkionsiirtoon. Pakastimessa on samassa oljessa kaksi kappaletta 5 päivää viljeltyjä alkioita. Jos selviää sulatuksesta on melko hyvä raskautumismahdollisuus. Luulen se on 50-50, mutta yrityskertoja tulee siis vain yksi. Emme enää tämän jälkeen lähde IVFään, koska meillä on jo lapsi ja luovuttajan kanssa prosessi on hidas (jonot) ja se IVF maksaa noin 10.000€ kierros. Luomuplussa on tervetullut, mutta koskaan ei ole sellaista näkynyt - en usko sitä realistisesti mahdolliseksi. Ihmisen mieli kuitenkin on toiveikas :)
Imettämisestä, joo melko hyvin tämä on mennyt. Minusta pullojen kanssa pelaaminen olisikin ollut hankalaa, joten olen kiitollinen. Paras olisi ollut, että suoraan olisi siirtynyt tavalliseen maitoon, mutta kai tähän pieni jakso tulee "vieroitusvalmisteella" :)
 
Tähti-73, meillä on mahdollisuus yhteen alkionsiirtoon. Pakastimessa on samassa oljessa kaksi kappaletta 5 päivää viljeltyjä alkioita. Jos selviää sulatuksesta on melko hyvä raskautumismahdollisuus. Luulen se on 50-50, mutta yrityskertoja tulee siis vain yksi. Emme enää tämän jälkeen lähde IVFään, koska meillä on jo lapsi ja luovuttajan kanssa prosessi on hidas (jonot) ja se IVF maksaa noin 10.000€ kierros. Luomuplussa on tervetullut, mutta koskaan ei ole sellaista näkynyt - en usko sitä realistisesti mahdolliseksi. Ihmisen mieli kuitenkin on toiveikas :)
Imettämisestä, joo melko hyvin tämä on mennyt. Minusta pullojen kanssa pelaaminen olisikin ollut hankalaa, joten olen kiitollinen. Paras olisi ollut, että suoraan olisi siirtynyt tavalliseen maitoon, mutta kai tähän pieni jakso tulee "vieroitusvalmisteella" :)

Katjusha :) Mulla on sormet ja varpaat ristissä, jotta teillä tämäkin onnistaisi. Toiveikas voit olla, koska on jo yksi lapsi :)

Sitä luultavasti tressaa vähemmän, kun on toista yrittämässä :) Ainakin itse tunnen näin.

Olisi todella super mahtava juttu, jos vielä sitten se luomukin teille nappaisi kaiken jälkeen... :) Oot kyllä jo ollut tosi sisukas sissi:wink

Luultavasti siirrytte vieroitusvalmisteella tavalliseen maitoon. Meillä kelpaa osaksi tavallinen rasvaton maito ja NAN3 vieroitusvalmiste.
 
Onpa kyllä kallista tuo ivf. Pitikö ottaa useampi kierros vai riittääkö yksi? Ja toivon todellakin että teillä onnistaa toisenkin kerran.

Toimistopuolelle menee.
Oliko Tähti teillä mikä ehkäisy käytössä?
 
Onpa kyllä kallista tuo ivf. Pitikö ottaa useampi kierros vai riittääkö yksi? Ja toivon todellakin että teillä onnistaa toisenkin kerran.

Toimistopuolelle menee.
Oliko Tähti teillä mikä ehkäisy käytössä?

Muska77 :) Ihan kortsu.

No, tässä iässä jo ihan ikäkin vähän ehkäisee:smiley-ashamed004:laughing021
 
Onpa kyllä kallista tuo ivf. Pitikö ottaa useampi kierros vai riittääkö yksi? Ja toivon todellakin että teillä onnistaa toisenkin kerran.

?
Onnekkailla riittää yksi, meillä kuusi.. mulla on omilla sukusoluilla tehty 3 IVF:ää, toki paljon "edullisempaa", ja sitten 3. luovuttajan munasoluista tehdyllä IVF-kierroksella saatiin vauva. 2 raskautta meni aiemmin persiilleen. Tuurista on kiinni, moneenko alkionsiirtoon kussakin IVF:ssä päästään.
 
Takaisin
Top