----45+++++ kuumeiset

Mulla ei ainakaan ole Wilmasta mitään huonoa sanottavaa! Ehkä mulla on sitten harvinaisen kiltit lapset :angelic: mutta merkintöjä tulee aika harvakseltaan, nekin positiivisia, mitä on aina mukava saada. Neiti on vitosella, ja koko aikana tullut yksi negatiivinen palaute unohtuneesta läksystä. Pojalle nyt seiskalla tullut useampi, mutta nekin otetaan kasvattavina ja keskustellaan. 9/10 on kuitenkin positiivisia. Läksyt on kätevä tarkistaa sieltä ja tiedotteet tulee varmasti perille.
 
Muovilätkällä? Ai kamala, yksi turha tavara lisää häviämään ja unohtumaan.

Sähköposti on toimiva tiedotuskanava, siihen ei tarvitse erillisiä järjestelmiä ja jälleen uusia tunnuksia ja salasanoja. Käytetään niitä olemassa olevia tiedotuskanavia, eikä joka pikkuputiikkiin tehdä aina uusia ja uusia järjestelmiä.
Sähköposti olisi toimiva, jos ei olisi kaikenlaisia tietoturvarajoitteita ei olisi. Lisäksi sähköposti on henkilökohtainen, päiväkodissa viestit olisivat siis yhden työntekijän takana. Jos taas on päiväkodin sähköposti, sillä ei voi lähettää mitään arkaluontoista
 
Kun haluatte näitä tihrustella, niin ollos hyvä: dpo12 ja Onestep herkkä. Mun viivalasit näkee _jotain_ varjoa, mitä tämä testi ei aiemmin ole näyttänyt, vaan nega on ollut ihan blanko. Mutta Apteq oli ihan samanlainen epämääräinen viivanpaikkahailura kuin eilenkin, joten tuskinpa mitään on tapahtumassa. Mutta pakkohan se on käydä lisää testejä hakemassa, otetaan kaikki irti näistä viimeisistä prosenttihetkistä :wacky:

IMG_20190424_105321.jpg
 
Anteeksi, että avauduin koko asiasta. Jätän tämän nyt tähän ja vaihdetaan puheenaihetta.

Helena80 :) Saa avautua! Eipä näistä muuten mitään tiedä! :)

On muuten ihmisiä, jotka kokevat kaikenlaiset järjestelmät hyviksi ja taas ihmisiä, jotka ovat niin vanhanaikaisia, että ihan pakonedessä on pakko näitä käyttää.

Meillä lapsi on menossa syksyllä päiväkodin puolelle ja toivoisin, että kaikki tiedonkulku oliisi yhtä helppoa, kuin perhepäivähoidossa - asiat vaan jutellaan ja sillä selvä:laughing002
Ei bittimaailmaa, järjestelmiä tai lippulappusia.

Nykyään, kun monessa työssäkin vaan lähetellään viestejä, eikä puhuta yhtään mitään ja ollaankin "out", kun viesti tai järjestelmä ei ole toiminut... ja on paljon turhaa infoa -diipa daapaa...

Suu, silmät ja korvat auki, kynä käteen, niin yleensä hommat pelaa:p
 
Siitä otetaan paksu rasvakerros joka keitetään superöljyksi. Nahasta saa vaikka pöksyt:p.. Liha on se sivutuote, ei tuu syödyksi meillä ihmisten toimesta kun vaihtoehtojakin on.

Lambi :) Onko tämä sitä lampaan rasvaa, jota käytetään esim. kosmetiikassa? Mitä se nyt on...lanoliini tai sinnepäin...

Mihin käytätte sen? Myyttekö?
 
Tiedotteet tulevat kerran kuukaudessa sähköpostilla, lapsen saapuminen ja lähteminen merkataan rastilla tauluun joka roikkuu seinällä, ei siis mitään kellonaikoja. Varmasti sujuvampaa kuin mikään sähköinen järjestelmä. Eteisen seinällä on aina seuraavan viikon retkien kellonajat, sieltä itse ne luetaan kun lasta tuodaan tai viedään, eikä mitään lappusia jaeta. Sehän nimenomaan on vanhempien paapomista (ja ihan turhaa sellaista), jos kaikki jaetaan lippulappusilla ja kaikesta pitää lähettää viesti jonkun järjestelmän kautta.

Voi mä oon niin huonomuistinen (varsinkin vauva-aikoina) etten muista mitään jos pelkästään katson päiväkodissa seinällä olevaa lappua. Mulle pitää olla tiedot joko sähköisesti ja paperilla. Ja kun lapsia monta ja kaikkien menot pitää muistaa niin huh huh.
Oon saanu satinkutia erään lapsen opettajalta kun ilmoitan huonosti tai myöhässä sairastumisesta wilmassa. Siinä pitäis petrata vissiin .
 
Muovilätkällä? Ai kamala, yksi turha tavara lisää häviämään ja unohtumaan.

Sähköposti on toimiva tiedotuskanava, siihen ei tarvitse erillisiä järjestelmiä ja jälleen uusia tunnuksia ja salasanoja. Käytetään niitä olemassa olevia tiedotuskanavia, eikä joka pikkuputiikkiin tehdä aina uusia ja uusia järjestelmiä.

Ajattelin aluksi lätkästä noin Laitoin sitten auto avainten kans samaan nippuun niin on aina mukana kun vien lapsen.
 
Muokattu viimeksi:
Eikä tarvinnut mitään putkiakaan avata ja ukkokin pääsi ajoissa kotiin, saattoipa olla vaakamambon pelastus tuo hälytys - se on kuitenkin aina huimasti raskasmpaa olla kotitilan hommissa kun raskaimmassakaan ansiotyössä:grin
! Eli on vielä virtaakin tälle päivää jäljellä :dance011 Jiihaaa!!

Lambi :) Hoitaako miehesi meripelastustehtäviä -siellä hälytystyössä?

Miksi mulle tulee sellainen ajatus....:rolleyes:

Työ on varmasti kovaa hommaa siellä ulapalla ja saaristossa:salut
 
Helena, ehdottomasti saa avautua! En edes tiennyt, että tuollaisiakin hirvityksiä on päiväkodeissa käytössä.

Yölento, tuntiperusteisissa voi ymmärtää ymmärtää kirjausten tulevan johonkin sähköiseen järjestelmään, mutta sen voisi hyvin jättää pelkkiin tuntikirjauksiin, ja muut asiat sitten muulla tavalla.

Katsotaan miten käy sitten kun lapseni menee kouluun, kun siellä joku älypää keksii että pitäisi käyttää Wilmaa. Taidan tehdä kuten moni muukin, että annan tunnukset lapselle itselleen ja hän saa sitten kirjoitella opelle minun nimissäni mitä huvittaa ja kertoo oleelliset tiedot minulle jos on tarvetta.

Hih lapsi kirjoittelee että hällä on huomenna vapaa päivä ei tule kouluun.
Ja jos ei pidä jostain ruuasta kirjoittaa että on allerginen. Ja jos on liikassa inhokki laji kirjoittaa että on loukannut jalan ei osallistu. :hilarious:
Aamulla hammaslääkäri tulee ruokkikselle kouluun.
 
Takaisin
Top