----45+++++ kuumeiset

No mutta tällähän pääsi jännäilemään saman tien! Hannulille peukkuja haamun vahvistumiselle, ja mukavaa kun on peukkuja pidettävänä vapputestailun merkeissä usemmallekin ryhmäläiselle. :grin

Vastavirran akka, ymmärsinkö oikein että tyhjentyminen meni olosuhteisiin nähden hyvin?

Olipas kerrassaan ihana ja munarikas (monella tapaa) pääsiäinen, aurinko ja ovis pirteytti mieltä kummasti! Yleismieliala ja hormonit totta kai vaikuttaa omiin tunteisiin, mutta oli taas pitkästä aikaa hyvällä tavalla neutraali fiilis siitäkin mahdollisuudesta, että jäädään kahdestaan. Tätä ei ole ollut vähään aikaan, ja pelkäsin että se saattaa jo pian alkaa vaikuttaa mun puolelta parisuhteeseen liittyviin tuntemuksiin. Parisuhde edellä tässä kuitenkin mennään, eli hyvä jos aletaan palata normaaliin tämänkin osalta. :Heartred
 
:greet025
Ompas meitä nyt monta jännitettävää lähipäiville!! Plussat riviin kaikille!!:gen014:gen014:gen014


Hannuli, toivotaan viivan vahvistumista ja laitahan kuvaa tiirattavaksi:cheers :cheers :cheers Toivon, että tämä on sinulla SE onnekas kierto:king :Heartblue
 
:angelic: täällä mennään tylsässä vaiheessa kp5.....

Tapasin tässä pääsiäisenä nuoren äidin ja 6kk ikäisen vauvan, pullakahvien merkeissä :) Kytevä vauvakuume roihahti ilmiliekkeihin, kun sain pienokaista sylissä pitää...oij miten söpö, ihana:Heartpink
 

Yölento :) Katsoin uudestaan tämän keskusteluohjelman. Aivan fantastista, että onnistui vielä 54-vuotiaana!!:p

Itselle jäi auki se, että onko lapsi saatu hoidoilla? Entä onko lapsi omilla sukusoluilla saatu? Ja onko tämä todella tapahtunut Suomessa?:rolleyes:

Tässähän 54-vuotiaana synnyttänyt sanoo, että lääkärit olivat suopeita ja rohkaisivat jatkamaan yrittämistä. Hän ei kerro sen tarkemmin.

Ohjelmaa katsellessa oli pakko selventää miehelle, että yleensä tuossa iässä on jo vaihdevuodet, eikä 50+ ole enää sitä parasta lapsenteko ikää.

Mutta tottakai toivon kipinä heräsi ja todella hienoa, että joku on onnistunut vielä 54-vuotiaana!!:joyful: Tavallista se ei voi olla, omilla sukusoluilla, täysin luomuna, jonka käsityksen tosin tästä keskusteluihjelmasta itselleen saa.
 
Yölento :) Katsoin uudestaan tämän keskusteluohjelman. Aivan fantastista, että onnistui vielä 54-vuotiaana!!:p

Itselle jäi auki se, että onko lapsi saatu hoidoilla? Entä onko lapsi omilla sukusoluilla saatu? Ja onko tämä todella tapahtunut Suomessa?:rolleyes:

Tässähän 54-vuotiaana synnyttänyt sanoo, että lääkärit olivat suopeita ja rohkaisivat jatkamaan yrittämistä. Hän ei kerro sen tarkemmin.

Ohjelmaa katsellessa oli pakko selventää miehelle, että yleensä tuossa iässä on jo vaihdevuodet, eikä 50+ ole enää sitä parasta lapsenteko ikää.

Mutta tottakai toivon kipinä heräsi ja todella hienoa, että joku on onnistunut vielä 54-vuotiaana!!:joyful: Tavallista se ei voi olla, omilla sukusoluilla, täysin luomuna, jonka käsityksen tosin tästä keskusteluihjelmasta itselleen saa.
On kyllä järjestäen sama homma näissä uutisissa, kerrotaan kaikenlaista muttei sitten kuitenkaan sitä oleellista.
Kyllähän me haluamme tietää miten tämä onnistui- sehän tässä kiinnostaa. Pelkkä lopputulos jättää tarinaan ison aukon. Että jos nyt tvseen asti asioineen menee, niin avaisi nyt kaiken:cool14..
 
Samaa kyllä mietin että jotain apuja on jostain saatu, mutta mitä ja millaisia. :) laitetaan lapsen isälle viestiä eduskuntaan ja kysytään?
 
On kyllä järjestäen sama homma näissä uutisissa, kerrotaan kaikenlaista muttei sitten kuitenkaan sitä oleellista.
Kyllähän me haluamme tietää miten tämä onnistui- sehän tässä kiinnostaa. Pelkkä lopputulos jättää tarinaan ison aukon. Että jos nyt tvseen asti asioineen menee, niin avaisi nyt kaiken:cool14..

Lambi :) Oleellista tässä oli se onnistuminen ja onni. Tietenkin tosiaan kysymysmerkkejä katsojana jää liikaa...
 
Samaa kyllä mietin että jotain apuja on jostain saatu, mutta mitä ja millaisia. :) laitetaan lapsen isälle viestiä eduskuntaan ja kysytään?

Yölento :) Tässä keskusteluohjelmassa jää siihen käsitykseen, että kyllä hoitoja ottivat välillä ja sitten ne kuitenkaan eivät riittäneet.

Sen jälkeen silti päättivät jatkaa yrittämistä, koska lääkärit olivat suopeita.
Jää mielikuva luomuraskautumisesta.

Entä mitä täysin ulkopuolinen ihminen näistä asioista ajattelee, niin hyvin helposti vaan ajattelisi, että tuolla henkilöllä kävi säkä ja siksi synnytti 54-vuotiaana. Lisääntymisasioita ei tulisi kyseenalaistaneeksi mitenkään, koska tv:stä sen kuulee ja näkee:confused:
 
Sain tänään kuulla, että 38 -vuotias kollegani odottaa esikoista kesällä syntyväksi. Maha on pysynyt
hyvin piilossa, vaikka raskaus näinkin pitkällä.

Mulla kp10 eikä ovista vielä näkyvissä ainakaan testin mukaan.

Aargh, mä vihaan Päikky -järjestelmää. En ikinä muista siellä käydä eikä sieltä kilahda mitään
ilmoitusta, että on joku viesti tullut. Nytkin kesäloma-ajan kysely oli sulkeutunut eilen ja
missattiin se. Kesäajan maksuton kausi ei välttämättä täysin toteudu, kun ei ajoissa vastattu.
Valitin systeemistä ja sanoin, että ennen oli paremmin. Sain vastineeksi sanomista siitä, kun
me ei ikinä muisteta käydä siellä. Jäi tädit ihmettelemään pihaan, kun lähdin aika äkäisenä
lapsen kanssa kotiin. Mä harvoin valitan yhtään mistään missään, mut joskus menee hermo.
 
Helena, mulle tulee sähköpostia, kun Päikkyyn on tullut uusi viesti. Ja vielä muistutus, että vastausaika vähissä. Oot varmaan tarkistanut, ettei sulla oo jäänyt joku täppä tai tieto laittamatta tmv?
 
oi hyi, noi uudet järjestelmät:yuck:! Täällä onneksi mulla muutama luottotäti eskarin ja koulun puolella, osaavat sanoa mulle ääneen jos on jotain asiaa, ja muistuttaa päivämääristä yms. päikky hommeliinitkin kieltäydyin omaksumasta ihan periaatteesta:singing:. Haen lapseni joka päivä eskarista, katson silmiin ja vaihdan sanasen hoitajille, en takuulla rupea mitään ohjelmistoja tähän väliin käyttämään. Täällä onneksi sen verran pienet piirit että vähän extraa voi vaatia.. Koululaisetkin osaa itse sanoa jos on wilmassa jotain tärkeetä, vanhin tyttö käy yleensä tarkistamassa mun puolesta. Väärä vuosituhat?:think005
 
Helena, mulle tulee sähköpostia, kun Päikkyyn on tullut uusi viesti. Ja vielä muistutus, että vastausaika vähissä. Oot varmaan tarkistanut, ettei sulla oo jäänyt joku täppä tai tieto laittamatta tmv?

No eräs äiti tarhalla kysyi, että miksei tule mitään ilmoitusta Päikyn viesteistä ja tarhatäti sanoi, ettei he tiedä ja ettei
heillekään tule mitään ilmoitusta siitä, jos vanhempi lähettää viestin Päikyn kautta. Kävin tuossa itse tutkimassa asiaa enkä
löydä Päikystä mistään sellaista kohtaa, että voisi pyytää viesteistä ilmoitusta itselle. Mistähän sellainen löytyy, Bingo?
 
oi hyi, noi uudet järjestelmät:yuck:! Täällä onneksi mulla muutama luottotäti eskarin ja koulun puolella, osaavat sanoa mulle ääneen jos on jotain asiaa, ja muistuttaa päivämääristä yms. päikky hommeliinitkin kieltäydyin omaksumasta ihan periaatteesta:singing:. Haen lapseni joka päivä eskarista, katson silmiin ja vaihdan sanasen hoitajille, en takuulla rupea mitään ohjelmistoja tähän väliin käyttämään. Täällä onneksi sen verran pienet piirit että vähän extraa voi vaatia.. Koululaisetkin osaa itse sanoa jos on wilmassa jotain tärkeetä, vanhin tyttö käy yleensä tarkistamassa mun puolesta. Väärä vuosituhat?:think005
Lambi, olen juuri kuin sinä. Kurjaa, että saa sanomista, jos ei Päikkyä muista käyttää. Mun pitää kuitenkin huolehtia sekä oma että kahden lapsen Wilma. Siinä on kuulkaa ihan riittävästi..
 
Helena, mulle tulee sähköpostia, kun Päikkyyn on tullut uusi viesti. Ja vielä muistutus, että vastausaika vähissä. Oot varmaan tarkistanut, ettei sulla oo jäänyt joku täppä tai tieto laittamatta tmv?

Nyt löysin kohdan, mistä saa ilmoitukset tulemaan itselle! Se muokkaustäppä oli piilossa, kunnes meni siihen kohtaan, missä se tulee näkyviin. Hitsi, että vähän myöhässä sen hoksasin. Mut kiitos Bingo, kun kysyit asiaa!
 
oi hyi, noi uudet järjestelmät:yuck:! Täällä onneksi mulla muutama luottotäti eskarin ja koulun puolella, osaavat sanoa mulle ääneen jos on jotain asiaa, ja muistuttaa päivämääristä yms. päikky hommeliinitkin kieltäydyin omaksumasta ihan periaatteesta:singing:. Haen lapseni joka päivä eskarista, katson silmiin ja vaihdan sanasen hoitajille, en takuulla rupea mitään ohjelmistoja tähän väliin käyttämään. Täällä onneksi sen verran pienet piirit että vähän extraa voi vaatia.. Koululaisetkin osaa itse sanoa jos on wilmassa jotain tärkeetä, vanhin tyttö käy yleensä tarkistamassa mun puolesta. Väärä vuosituhat?:think005

Mikä on Päikky?:rolleyes:
Oon selvästi täysin ulkona ihan kaikesta:chicken:

Mulle riittäis uudet ilmoitukset tältä palstalta...usein viestejä on tullut roppakaupalla ilman tietoa, koska ei tule mitään ilmoitusta.

Sitä joutuu niin paljon elään bittimaailmassa työelämässä, ettei vapaa-aikana osaa luottaa, kuin omaan aktiivisuuteen ja maalaisjärkeen.
Robotit pysykää loitalla!:smiley-angelic003 :laughing002
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top