----45+++++ kuumeiset

Tähti tuollaisia vedettiin. Kovin rouskuvia ja saattoi jalka jäädä hampaanväliin. :hilarious:

Täällä toki tarkenee! Nyt ollut tasaiseen se +36, Bankkarissa oli kuumempi. Hyttysiä ei ole onneksi näkynyt.

Jus näytin miehelle mun mahaa joka pömpöttää, että hyvästä syystä tämä sopisi mulle oikein hyvin. Nyt syynä oli ylensyönti ja kuumuudesta johtuva turvotus tosin.

Olis niin ihanaa tuoda tuliainen!!! Nyt kp 17 tai 18 vissii, joten voi rennosti vaan rakastella menemään.

Ihanaa kun kaikilla täällä positiivinen mieli! Hyvä me! :love7:notworthy
 

Liitteet

  • 20190418_212010.jpg
    20190418_212010.jpg
    51.7 KB · Katsottu: 258
Onhan herkullisen näköinen lautanen siellä :grin, melkein niin kuin toi tuore ahvenfile mun pöydässä..
Ihanaa loppulomaakin teille, se plussa olis oiva tuliainen:Heartred
 
Ja hei, mun vihree tikku näyttää plussaa nyt:smiley-bounce013, ei myöhästytty! Kellistän ukkelin vaikka tulis kuinka myöhään tuolta hälytyskeikaltaan:sign19, kelpaa väsyneetkin uimarit tähän himoon.
:happy093 Tsemppiä kaikille!!
Jes! Mennään samoissa, plussatikku tänään aamupäivästä ja mies kellistetty etukäteisesti aamulla. Uusinta huomenna.

Onpa täällä taas paljon viestejä, huomenna toivottavasti aikaa lueskella rästejä. Ihania loppupyhiä kaikille! :Heartred
 
Ihanasti sanottu. Niin hullua, kun se onkin, niin otan tapahtuman positiivisena. Minulle raskautuminen ei ole koskaan ollut helppoa. Jo se, että näin 43v, kohta 44v edes todistetusti yritystä oli on jo puoli voittoa. Mulle on ollut terapiaa tämä yrittäminen nyt reilun vuoden verran. Selvästi se on sitä ollut myös ukolle, koska ei hänkään tahtonut lopettaa.

Kyllähän tämä harmittaa, mutta luo myös toivoa onnistumiseen. Toisaalta minulla on kaksi mahtavaa lasta, joten kaikki lisä on vain bonusta. Ihminen on vahva ja selviää monesta asiasta, vaikka ei itse siihen uskokaan.

Tsemppiä myös teille ja sitä plussaa toivotaan.
On kyllä ihmeellisen optimistinen asenne sulla nyt! :happy: otamme tästä mallia ja viritämme kaikki kultamunat pääsiäisen kunniaksi piiloistaan.
Itse kokeilen nyt sokerikyllästystä tähän kiertoon. Kovasti on saanut huhkia noiden lasten trullisaliiden kanssa,eihän sitä nyt lapsille liikaa sokeria ole hyvä sallia. Äiti auttaa aina, uhrautuu tässäkin jälkikasvun terveyden eteen:troll:.
Sokeri on kyllä syvältä, mutta niin himottavan herkullista. Voisin muuttaa erämaahan ihan jo päästäkseni eroon sokerista. Noh, kohta alkaa raskausruokavalio.. :shy:
 
Muokattu viimeksi:
Jes! Mennään samoissa, plussatikku tänään aamupäivästä ja mies kellistetty etukäteisesti aamulla. Uusinta huomenna.

Onpa täällä taas paljon viestejä, huomenna toivottavasti aikaa lueskella rästejä. Ihania loppupyhiä kaikille! :Heartred
Jiihaaa, aletaan vaan rasvata lassoja valmiiksi, kohta otetaan se juna kiinni! :smiley-bounce013
Plussaa sinne :smiley-angelic001!
 
Oot niin ihanan uhrautuvainen äiti. Lapset varmasti arvostavat.

Tänään ei sitten viemäriremontteja ukkoa odotellessa, ettei uupumus iske ennen aikojaan. Vilkkaita siittiöitä teidän iltaanne ja plussaonnea.
:smiley-angelic003 joo, eihän se helppoa aina ole olla niin uhrautuva, mutta ehkä nuo arvostavat sitten hammaslääkärissä viimeistään. :smiley-ashamed005

Eikä tarvinnut mitään putkiakaan avata ja ukkokin pääsi ajoissa kotiin, saattoipa olla vaakamambon pelastus tuo hälytys - se on kuitenkin aina huimasti raskasmpaa olla kotitilan hommissa kun raskaimmassakaan ansiotyössä:grin
! Eli on vielä virtaakin tälle päivää jäljellä :dance011 Jiihaaa!!
 
Pääsiäisen reissulta kotiuduttu illalla. Eikä taaskaan unohtunut mummolaan kuin muutama tavara :grin
Sama pää kesät talvet..

Kp9. Ajattelin ovista tikutella varmaan huomisesta lähtien, jos muistan. Nyt kun taas paluu arkeen
ja ziljoona muistettavaa asiaa. Sanoin miehelle, että voidaanko ottaa pian uusinta viime kerrasta.
Hän totesi vaan, että olet sinä sitten kyltymätön :yuck: Että siltäkö se miehen vinkkelistä näyttää :wideyed:
No kai nyt, kun otollisimmat päivät taas lähestyy :hilarious: Saas nähdä, miten homma etenee. Jos tulee
kupissa, niin hänellä valitettavasti se parempi käsi paketissa :confused: Sanoin kyllä, että voin auttaa, jos
tarttee :laughing002 Hän siihen, että joo käy laughing7

Pakko alkaa suunnitella tunteja ja siivota. Äärgh.

Mukavaa päivää jokahittelle :joyful:
 
Jaaha, vielä ei yllätysmuna kuoriutunut. Dpo10 ja testailut aloitettu negalla (Onestep herkkä). Yhtään en ole oikeastaan piinaillut, viikonlopun leiri vei ajatukset sopivasti pois. Enkä kauhean pettynyt ollut negaankaan, jotenkin olen varma ettei mulle enää vauvaa tule. Neulatesti sen koruttomasti kertoi :rolleyes:
 
Vuoden äiti -fiilis, kun jouduin tramppaa kokoamaan. Eihän mies mitään pystynyt oikein tekeen, kun se käsi. Huh,
olipas hommaa. Ja eiköhän lapset tuu kiekumaan siihen viereen, että "me ei kyl sit ikinä todellakaan mennä
trampalle". Okei, kiitti lapset :hilarious:
 
Urheilutahti on hidastunut. Eilen käveltiin 10km vesiputouksille. Tänään vedetty skootterilla vuoristoteitä ja etsitty alkuviikoksi majapaikkaa. :wideyed: vielä kaksi yötä tuossa ihanassa resortissa, sit veneellä pienelle saarelle jossa meillä on oma bungalow ja omalle terassille upotettu poreamme. Sieltä kun tullaan haluttaisiin jotain ihan yksinkertaista 3 yöksi, siitä sit vielä hulppeaan lentokenttähotelliin Bankkariin ennen kotiinlentoa. Mutta se onneksi vasta viikon päästä. Nyt naatitaan! Ollaan sellaisia semireppureissajia. Välillä kaipaa luksusta ja sit vastapainoksi jotain yksinkertaista ja reggee - baarin jossain syrjässä.
Mahassa tuntuu kun joku poraisi mutta niin on tuntunut aikaisemminkin. Se sit joskus mielen päällä, nyt vaan seikkailen.
 
Milloin päästään jännittämään seuraavaa plussaa ? Kuka testaa ja milloin ?
Hannuli täällä aloitti testiurakan, tai urakkatestailun, eilisellä Onestepin negalla. Tänään, dpo11, ApteQ:lla kuivuttuaan hitusen silmällä näkyvä hailura/viivanpaikka. Aamun toisesta pissasta 2.5h pidätyksellä. Hieman huono olo, mikä mulla normia loppukierrosta. Ei muuta raportoitavaa.
 
Takaisin
Top