----45+++++ kuumeiset

Hynynaama näyttää vaan tyhjää ympyrää kokoajan vaikka jo kp 13 ja apin mukaan huomenna ovis, myös limat sellaiset ettei tartte miettiä... Mitä ihmettä. Mä olenkin kummastellut kun koko yeitysaikana ei yhtään kunnon ovis plussaa tullut. Tässä varmaan jokin syy meillä.
 
Mä uskon enää oikeaa plussaan. Noi hailurat ovis plussat ei ole kyllä plussia. Vaikka vahvistuisi. Pitää olla tummempi kun kontrolli.
 
Toisaalta tuntuu että testit voi vaan hämmentää meitä entisestään. Ei kaikilla varmaankaan erity hormonit samalla määrällä virtsaan, joka olisi just sopivan tiivistä tuloksiin.
Hynynaama näyttää vaan tyhjää ympyrää kokoajan vaikka jo kp 13 ja apin mukaan huomenna ovis, myös limat sellaiset ettei tartte miettiä... Mitä ihmettä. Mä olenkin kummastellut kun koko yeitysaikana ei yhtään kunnon ovis plussaa tullut. Tässä varmaan jokin syy meillä.
Onko teillä ollut yritysaikana yhtään alkanutta raskautta? Sori, en nyt muista:oops:
 
Lambi ei ole.. Aloitettu siis 06/18. Yksi kierto meni kp 33 asti normaali kierto 26-27. Ja mulla siis fsh hyvä 6 mutta amh liian alhainen 0.7. Eli vähäiset on jäljellä olevat munasolut.

Viimeksi lääkärillä ultrassa kp 9 munis oli 18mm ja limis 7mm. Silti ei ovisplussaa. Testasin kp 16 asti ja koskaan ei ollut testi selkeästi pos.
 
Mä uskon enää oikeaa plussaan. Noi hailurat ovis plussat ei ole kyllä plussia. Vaikka vahvistuisi. Pitää olla tummempi kun kontrolli.

Peppipupu :)

Ultralla selviää varmaksi.

Hailura ei ole tietty plussa, mutta tasavahva jo on, (ainakin mulla, varmistettu ultrassa).

Digiin ei kannata rahoja laittaa, ei ne anna plussaa kaikille....
 
Viimeksi lääkärillä ultrassa kp 9 munis oli 18mm ja limis 7mm. Silti ei ovisplussaa. Testasin kp 16 asti ja koskaan ei ollut testi selkeästi pos.

Peppipupu :) Tässähän sulla on ovis, kun munis on 18mm....

Ultra on tarkempi, kuin testitikku! :)

Yritittekö luomuna tässä kierrossa, vai miten eteni?
 
Olen yläkoulun opettaja, siitä ei ehkä tartte enempää sanoa :D

Meiltä löytyy perheestä ADHD, kielelliset erityisvaikeudet ja
omantoiminnanohjauksen pulmia. Joka päivä sattuu ja tapahtuu.

Kiva, kun huolitte minut tänne mukaan ikäni puolesta :)

Helena80 :)
Hienoa, että meidän seura kelpaa! :) Mua lähti kiinnostamaan, että mitä ainetta opetat yläkoulussa?

Itseäni on alkanut viimeaikoina kiinnostamaan psykologia, mutta niin radikaali alanvaihto ei taida olla enää mahdollinen....

Nuorena haaveilin opettajan urasta ja kävinkin lukemassa kasvatustiedettä Yliopistolla, sekä olin töissä alakoulussa.

Mutta se jäi haaveeksi...ja näistä on jo aikaa lähes 30-vuotta, joten....mutta opetusala on kiinnostava kuitenkin :)
 
Last edited by a moderator:
Esikoisen imettämisen lopettaminen oli minulle aikoinaan hyvin rankka päätös ja varsinkin sen toteuttaminen. Lopulta onnistuin siinä laulelemalla. Laulelin ja laulelin, kunnes lapsi lopulta nukahti ja äitikin oli ihan loppu...

Näin jälkeenpäin ajatellen kuitenkin kannatti - lapsilla on enemmänkin kuin hauskaa yhdessä.

Pernilla :) Kaikki muutokset ottaa aikansa... usein on vaikea hyväksyä, että jokin on loppu tai ohi...

Elämässä tulee eteen paljon asioita, jotka loppuvat, kun taas uudet asiat alkavat.

Mulle imetyksen lopetus oli helpotus, mutta kovemmalle otti se, kun lapsi ei enää ollutkaan vauva ja alkoi kertomaan omia mielipiteitä asioista...mutta ihanaa kaikki kehitys:Heartblue

Valokuvista voipi ihastella kaikkea mennyttä.....

On ihmisiä, jotka eivät millään hyväksyisi sitä, että jokin muuttuu...jopa katkeroituvat sen vuoksi. Niin totta, kuin se onkin, niin elämä on vain jatkuvaa muutosta, mikään ei ole pysyvää.
 
Helena80 :) Hienoa, että meidän seura kelpaa! :) Mua lähti kiinnostamaan, että mitä ainetta opetat yläkoulussa?

Itseäni on alkanut viimeaikoina kiinnostamaan psykologia, mutta niin radikaali alanvaihto ei taida olla enää mahdollinen....

Nuorena haaveilin opettajan urasta ja kävinkin lukemassa kasvatustiedettä Yliopistolla, sekä olin töissä alakoulussa.

Mutta se jäi haaveeksi...ja näistä on jo aikaa lähes 30-vuotta, joten....mutta opetusala on kiinnostava kuitenkin :)
Kyllä vieläkin ehtii opiskella vaikka mitä! Minulla on ystäväpiirissä useampikin ikätoveri joka opiskelee parhaillaan, myös yliopistolla. Osa opiskelee työn ohella ja osa on opintovapaalla.
 
Se on ihan sama miten tässä asiassa kuvittelee itsensä psyykkaavansa ja hallitsevansa. Nää äitiyden ja pienen kaipuuseen liittyvät tunteet on kuin hyökyaalton kun ne lähtevät puskemaan pintaan. Jonkin aikaa voi onnistua pidättelemään, mutta purkautuminen on väistämätön. Ennemmin tai myöhemmin.

Lahjasoluhoito on upea mahdollisuus, niille joilla on varaa siihen lähteä. Tsemppiä asian pohdintaan.

Ihana, että Suski olet jo noin pitkällä ja kaikki ilmeisen hyvin. :happy:

Hippunen77 :) Osaan samaistua 110% täysin tuohon sinun hyökyaaltoon.

En muista kokeneeni mitään vastaavaa hyökyaaltoa koskaan, kuin vähän ennen lasta.

Pitkä seurustelusuhde takana ja ikää 40v.+ .Kun tuohon kuvioon, mies vielä toteaa, että ei vielä, joten kortsu päälle, sillä ei ole kiirettä, niin kyllä RÄJÄHTI!! Se aalto vain tuli ja vei...:happy3

Sain siis miehen vihdoin ymmärtämään asian, ettei 50v. raskaudet ole todellisia, joten 42v. aloitettiin yrittämään kunnolla.

Mutta tuo hyökyaalto oli niin voimakas, että mies suorastaan säikähti rajua tunteen purkausta:argue
Hänestä hyökyaalto ei ollut oikeutettua, mutta minusta oli!

Ja kyllä naisilla on oikeus omiin tunteisiin:Heartblue Saa tuntea mitä tuntee, tuskin tuntee väärin.

Hippunen77, sydämestäni toivon, että saatte pian pienokaisen:Heartpink
Äläkä säikähdä tunteita, ne on oikeutettuja.
 
Last edited by a moderator:
Kyllä vieläkin ehtii opiskella vaikka mitä! Minulla on ystäväpiirissä useampikin ikätoveri joka opiskelee parhaillaan, myös yliopistolla. Osa opiskelee työn ohella ja osa on opintovapaalla.

Yölento :) Se vaatisi radikaaleja muutoksia. Tosin koska tietää, mitä elämä eteen tuo.

Olen opiskellut kolmea eri alaa ja ajatrelin, että nuo tutkinnot riittävät loppuun saakka. Ehkä ei...

Mutta elämä voi olla yllätyksiä täynmä, etenkin, kun tuo meidän (Unkarista johtuva) liika työtilanne tästä selkinee ja mahdollinen Äitiysloma koittaa....

Open minded...:angel5
 
Hailuran pakko muuttua kun hormonit nousee :-) jos raskaudesta kyse.
Itselläni oli varmasti kemiallinen kun viivat tuli mut ei vahvistunut ja sitten tuli vuoto.
 
Tähti toi 18mm oli syksyllä ultrassa havaittu ja siitä eteenpäin kp 10-16 ei tullut ovisplussaa. Eli toi rakkula kuivui pois/oli tyhjä/jotain muuta mystistä. Mä uskon että kyllä se tikku näyttäisi jos olis ollut oikea ovis. Lääkäri ei usko kun hymynaamatestiin ja niin mäkin. No en näemmä siihenkään saa mitään niin kyllä joku häikkä on. Vaikka menkat tuleekin aika tarkkaan. Joillain ne tulee vaikka ovis ei onnistu.
 
Ultra kertoo varmasti sitten oviksen jälkeen onko se oikeasti tapahtunut. Tuo ennen ultra ei kerro muutakun että jotain yrittää tapahtua. Ja tällä iällä ne rakkulat on kuulemma valitettavan usein myös tyhjiä - ei solua.
 
Ultra kertoo varmasti sitten oviksen jälkeen onko se oikeasti tapahtunut. Tuo ennen ultra ei kerro muutakun että jotain yrittää tapahtua. Ja tällä iällä ne rakkulat on kuulemma valitettavan usein myös tyhjiä - ei solua.

Peppipupu :) Mulle on aina todettu, että on munasolu, vaikka onkin ultrassa rakkula, koska ultralla ei munasolun laatua pysty näkemään/todentamaan....

Tyhjistä en ole kuullutkaan.

Ultralla yleensä nähty oviksen jälkeen, koska nestettä valuu. Kuitenkin ultra tehtävä aika nopeasti, koska sitä nestettä ei kai näy kauaa...

Esim. tämä kierto, sitä ei ultralla voitu enää varmaksi todeta, vaikka ovistesti yhä huusi punaisena hoosiannaa. Munasolu oli jo irronnut ja nesteet hävinneet.
 
Takaisin
Top