----45+++++ kuumeiset

Sanoisin, että jos kuukautiset ovat myöhässä eikä tikkuun tule muuta kuin roskisplussia, niin veritestiin. Teillä muuten menee se IVF:kin ohi, jos kuukautiset saavat ruveta vapaasti temppuilemaan. Lääkkeillä saa kuukautisetkin alkamaan, jos ne keksivät temppuilla.

Suski75 :) Kiitos neuvoista.

Mulla ei ole koskaan käynnistetty, jospa roskishaamut ovat raskautta.

Tosin pelkään, että IVF- hoitokin menee pieleen, ellei työssä tuota yhtä hullua saada rauhoitettua....sen käytös pahenee vaan:sad001
 
Lambi :) Negaa....

Mulla ei ilman raskausyritystä pahaa oloa, eikä PMS oireita....

Kiitti Lambi.... :gen053

Taitaa tulla tosi kiire, että taidan varata ajan hoitopalaveriin tänään...ei taida ehtiä kahta kokonaista kiertoa...

Mulla ei ollut koskaan nuorena mitään pms oireita. Nyt vanhemmiten, viime yrityksessä oli. Niitä voi kuulemma tulla ikääntyessä. Mulla oli joka kk ennen menkkoja yhtenä päivänä pää tosi kipeä ja huono oloa.
 
Meillä on huomenna se IVF-hoitopalaveri, joten..... :)

Mutta luultavasti menkat on jumissa pattiutuneen työtilanteen takia...lisää irtisanoutui työkavereita...

Ja tämä yksi hullu tuotepäällikkö jäi psykologin käynnin jälkeen sairaslomalle. Sieltä hän lähettelee ilkeitä haukkuma sähköposteja mulle töihin, jotka on levitetty muillekkin, etenkin tj:lle....

Ei paljon varotus perseenalla ja psykologi häntä haittaa..
:smiley-angry019

Apua mikä tyyppi. Jos alla on jo varoitus, tuosta käytöksestä pitäisi saada toinen. Ja sun pitäisi päästä juttelemaan tilanteesta ja stressistä työterveyteen! Mulla on ainakin ollut hyviä kokemuksia työterveyshuollosta stressitilanteessa (ongelmia työtaakan ja pomon kanssa), ja sain toipumissaikkua sekä muuta apua sitä kautta.
 
Mulla ei ollut koskaan nuorena mitään pms oireita. Nyt vanhemmiten, viime yrityksessä oli. Niitä voi kuulemma tulla ikääntyessä. Mulla oli joka kk ennen menkkoja yhtenä päivänä pää tosi kipeä ja huono oloa.
Komppaan tätä - mulla on alkanut tulemaan hormonaalista migreeniä sekä oviksen jälkeen että just ennen menkkoja, ja huonoa oloa ennen menkkoja. Mitään vastaavaa ei vielä ollut vuosi sitten. Eläköön ikääntyminen :hilarious:
 
Apua mikä tyyppi. Jos alla on jo varoitus, tuosta käytöksestä pitäisi saada toinen. Ja sun pitäisi päästä juttelemaan tilanteesta ja stressistä työterveyteen! Mulla on ainakin ollut hyviä kokemuksia työterveyshuollosta stressitilanteessa (ongelmia työtaakan ja pomon kanssa), ja sain toipumissaikkua sekä muuta apua sitä kautta.

Motto78 :)
Oon vähän siinä käsityksessä, että kaikki kärsineet tyypistä ja nyt mun vuoro...
Mutta kärsivät ne muutkin nyt, koska käytös on edelleen asiatonta, kohde vaan vaihtelee.

Ei taida mun pieni lohikäärmekään tässä auttaa:smiley-angelic006

Ja lampaita ovat täällä, ellei tuota kymmenen vuoden ajan elostellutta tyyppiä saada järjestykseen.

Mutta onhan nyt se psykologi, joka kai selvittää koko työpaikan ongelmat....:notworthy
 
Last edited by a moderator:
Laitat hänen postinsa menemään automaattisäännöllä suoraan esimiehellesi ja sitten roskakoriin, jotta eivät näy sinulle ollenkaan. Sitten ei tarvitse stressata.
 
Laitat hänen postinsa menemään automaattisäännöllä suoraan esimiehellesi ja sitten roskakoriin, jotta eivät näy sinulle ollenkaan. Sitten ei tarvitse stressata.

Suski75 :) Hän jo lähettää niitä ihan suoraan meidän esimiehelle eli tj;lle, sekä muille mun työkavereille...kerran jopa omistajalle ulkomaille, jossa nöyryytti samalla esimiestä.

Viestit on tylyjä, käskeviä, vähätteleviä ja haukkuvia, ilkeitä, sekä sanotaan, että pitää toimia nopeasti hänen määräyksensä mukaan:smiley-angry007

Sanoo, eträ vihainen palaute on tullut muka hänen asiakkaaltaan. Että sillai...
Pöh, niin täyttä puppua, keksittyä.

Ennen varoituksen saamista, kävi mun työhuoneessa päivittäin huutamassa ja haukkumassa sen puolivuotta, joten päätinpä jäädä osittaiselle hoitovapaalle (lyhennetty työpäivä), että saisi vähän helpotusta tilanteeseen.... :smiley-ashamed004 Liian kauan kestin, ois pitänyt roimia jo aikaisemmin.

Saa nähdä auttaako mikään....ei viittis lopareitakaan ottaa pienen 2v- lapsen Äitinä...

Muut nyt lähteneet työkaverit ovat miehiä, eikä ole perhettä. Taistelu on niin rajua/voimakasta tuolla töissä. Ja sitä oli jo ennen, kun menin tuonne töihin.

Tappelua oli myös ennen mun Äitiyslomaa. Kuulin, että mun Äitiysloman aikana oli ollut todella rajuja tappeluita ja sairastumisia sen vuoksi.

Palattuani takaisin tappelut on jatkuneet ja nyt viimeajat tää näköjään vaan pahentuu:wacky:
Järkkyä:devil10:sad010

Kohtapa ei ole enää ketään, joten tuo hullu tyyppi saa tapella ihan yksinään omassa työhuoneessa ja huutaa seinille.
 
Last edited by a moderator:
Mulla ei ollut koskaan nuorena mitään pms oireita. Nyt vanhemmiten, viime yrityksessä oli. Niitä voi kuulemma tulla ikääntyessä. Mulla oli joka kk ennen menkkoja yhtenä päivänä pää tosi kipeä ja huono oloa.

Muska77 :) Mistä tietää, vaikka ois tullut yhtäkkiä pms...

En vähättele asiaa, mutta luulen tilanteen johtuvan työolosuhteista.

Mutta ainakin kohti IVF:ää ollaan menossa, viimehetkillä! :) Yritysaikaa jäljellä about 1-2kiertoa.... :smiley-ashamed004

Mites siellä pienokainen jakselee?:rolleyes: Ja oikein kiva, että jaksat olla mukana tällä (henkireikä) palstalla:Heartblue

Tsemppiä sinnekkin!!:cheers:cheers:cheers
 
Last edited by a moderator:
Ooo, mahtavaa! Toivottavasti saatte aikatauluihin ja muihin asioihin selvyyttä. :)

Motto78 :) Huomenna se selvinnee....

Todella toivon, ettei menkat alkaisikaan, koska hoito voidaan aloittaa heti, kun uusi kierto alkaa....:joyful:

Jos nyt alkavat ennen huomista hoitopalaveria, niin hoidon aloitus siirtyy kuukaudella eteenpäin...

Ja kiitoksia Motto78!! Oot ihana tsemppari:Heartpinktämän niin synkän maailman keskellä.

Isot rsempit sinnepäin myös!!:cheers:cheers:cheers
 
Tähti, entä jos hakisit ihan saikkua tuohon stressin hoitoon? Sellainen kuukauden tai kahden tauko, jotta hoidoilla on mahdollisuus menestyä ja kun palaat, olet joko raskaana tai ikäraja joka tapauksessa ylitettynä. Jos eivät sinä aikana ole ratkaisseet ongelmaa, niin alat katsella uusia työpaikkoja tai valmistautua äitiyslomalle.

Omaa terveyttään ei kannata työn vuoksi uhrata eikä varsinkaan plussamahdollisuuksia!
 
Tähti, entä jos hakisit ihan saikkua tuohon stressin hoitoon? Sellainen kuukauden tai kahden tauko, jotta hoidoilla on mahdollisuus menestyä ja kun palaat, olet joko raskaana tai ikäraja joka tapauksessa ylitettynä. Jos eivät sinä aikana ole ratkaisseet ongelmaa, niin alat katsella uusia työpaikkoja tai valmistautua äitiyslomalle.

Omaa terveyttään ei kannata työn vuoksi uhrata eikä varsinkaan plussamahdollisuuksia!

Yölento :)
Puhut asiaa...kiitos!!!:gen053:gen053:gen053

Oikein hyvä ehdotus - mahdollisuus:p

Kunhan IVF hoito on tehty, niin näin taidan toimia:cat:

Jos lasta ei sit kuulu, niin alan ehkä katsella toista paikkaa, ellei tapahdu radikaaleja parannuksia tässä nykyisessä.

Hyvin ajateltu, Yölento!:smiley-angelic003
 
Dpo6, tosi runsasta valkovuotoa ja tänään seassa pari viirua kirkasta verta :wacky: Taas näitä "ei ikinä ennen", mutta aiemmin ei ole tuhru ollut punaista, vaan rusehtavaa. Alkaako perinteinen mopo keulia, kyllä :grin

Tähden vinkistä eilen aloitettu KSM66. Ei niinkään hedelmällisyyteen, vaan stressin hallintaan ja yleisvireeseen. Koskakohan on vaikutuksia odotettavissa?

Hannuli77 :)
Parasta onnea tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers

Oho...aloitit myös KSM66:joyful:
Hyvä juttu.

Mulle sanottiin, että se on hedelmällisyyteen ja siksi lähdin sitä ostamaan :)

Tosin, tressin hallintaankin saa tulla apuja:smiley-angelic003

Olen kokenut tämän tuotteen oikein hyväksi, ihan ekasta päivästä saakka - sillä energiataso nousi samantien! :)

Jospa nousi myös hedelmällisyys:grin

Aloitin puolikierrosta inssin jälkeen ja haamuja näyttää näkyvän, vaikka ehkä ilman tätä tuotetta olisi menkat jo alkaneet.

Nyt ostamaan lisää raskaustestejä ja huomenna IVF hoitopalaveri:happy:

Kp 35/29-30
(Oman laskelman mukaan 5pv. myöhässä, ja Klinikan mukaan 10pv. myöhässä)
 
Last edited by a moderator:
Muska77 :) Mistä tietää, vaikka ois tullut yhtäkkiä pms...

En vähättele asiaa, mutta luulen tilanteen johtuvan työolosuhteista.

Mutta ainakin kohti IVF:ää ollaan menossa, viimehetkillä! :) Yritysaikaa jäljellä about 1-2kiertoa.... :smiley-ashamed004

Mites siellä pienokainen jakselee?:rolleyes: Ja oikein kiva, että jaksat olla mukana tällä (henkireikä) palstalla:Heartblue

Tsemppiä sinnekkin!!:cheers:cheers:cheers

Pikkuinen voi hyvin ja on aika hyvin paijailtu.
Kyllä mä seuraan tätä aikanaan omaksi koettua ryhmää. Jännään ja toivon plussia. Toivottavasti ivf toisi teille toisen pikkuisen!!!
 
Pikkuinen voi hyvin ja on aika hyvin paijailtu.
Kyllä mä seuraan tätä aikanaan omaksi koettua ryhmää. Jännään ja toivon plussia. Toivottavasti ivf toisi teille toisen pikkuisen!!!

Kiitos Muska77 :)

Hyvä, että menee pienokaisen kanssa hyvin:Heartpink

Kiitos, jospa toinenkin tulisi..
 
Takaisin
Top