----45+++++ kuumeiset

4743318182964_et1.jpg

Miten olis es tämmönen?
Osui silmään tuolla tokmannin valikoimissa.
Kertoo nyt jokin viisas mulle. Onko tässä mitään "hyvää"?
98% luonnollisia ainesosia..niin ne 2% on sitten avaruudesta?
 
Äkkiäkös ukko paikan rakentaa. Väistelet vaan niitä työkaluja hetken. Kyllä ne lapsetkin sitten innostuu kunnolla.

Onhan niissä paljon hommaa ja vastuuta. Eniten pelottaa sairaudet ja niiden hoito. Ei taida olla ihan helppoa. Toisaalta taas paljon antavatkin. Puolensa ja puolensa. Teillä olis varmasti hyvä koti tarjolla. Silmät auki vaan. Ehkä tyydyn vielä harkitsemaan tallilla käyntiä.
Mä koen että ne eläinten sairaudet ja niiden hoito on monesti niitä loppupeleissä opettavaisimpia aikoja, tottakai ne on perseestä, mutta se väkisellään oppiminen on niin tehokasta. Tällä mä manaan itselleni jonkin ähky-paise-koliikkihevosen saman tien:hilarious:..
Mua jännittää eniten ne kaviot ja niiden hoito. En haluaisi olla täysin riippuvainen jonkin ulkopuolisen avusta siinäkään. Täytysi ehkä ensin kouluttautua kengittäjäksi jotta uskaltaisi heittäytyä. Teurastamolta tulleilla jaloilla oon pikkusen päässyt jo vuolentaa harjoittamaan..
 
Opettaahan ne toki, kunhan ei kuole käsiin, jos ei apua saa heti. Pienemmät elukat saa kannettua autoon vaikka keskellä yötä, jos hätä iskee. Sullahan tuntuu olevan suunnitelmat selviä. Kaviokouluun vaan. Voihan niitä oppeja hyödyntää ilman omaa hevostakin. Ja on sitten homma hanskassa, kun se oma polle tulee vastaan.
.
kiitos kannustuksesta:p! ehkä sitä tosissaan vois koulutusta tässätapauksessa harkita.. oon kyllä sanonut etten missään nimessä mene enää kouluun. ikinä.:singing:
mulla on kuollut käsiin muutama elukka tässä vuosien varrella elvytystoimista huolimatta, monen monta olis mennyt jos ei itse olis pystynyt auttamaan. oma apu paras apu näiden tuotantoeläinten kanssa, eläinlääkäriä ei saa nopeasti paikalle ja se saapuminen on niin pirun tyyristä.
Mutta vauvaillaan hetki kohta ihan rauhassa. Jos nyt tulisin raskaaksi olisi la tasan kaksi vuotta pikkaraisen jälkeen. Siinä olis kyllä korjaavaa kokemusta kerrakseen. Ja jos ei marrasvauvaa, niin joulu sitten. Kumpikin käy.
Todellakin! Niin sitä korjaavaa kokemusta pikkaraisen perään teille toivoisi:Heartred
Huh loppuvuonna on sitten jännät paikat!:woot:
 
4743318182964_et1.jpg

Miten olis es tämmönen?
Osui silmään tuolla tokmannin valikoimissa.
Kertoo nyt jokin viisas mulle. Onko tässä mitään "hyvää"?
98% luonnollisia ainesosia..niin ne 2% on sitten avaruudesta?
Vaikuttaa migreeni- ja astmakohtaukselta eikä tytärkään voisi tulla käymään.
 
Mikä testi sulla on Tähti? Onpa jännää :smiley-bounce016

Mun piti lopettaa kuumeilu :rolleyes: mutta koska pikkiriikkinen mahdollisuus tähän kiertoon avautui, niin palasinpa takaisin :grin Exän kanssa naida naksuteltiin koko viikonloppu (vanha suola jne.). En ole edes kiertopäiviä laskenut, mutta viime yönä heräsin niin järkkyyn kipuun, että ei jäänyt ovis epäselväksi. Täytyy vaan toivoa, että sunnuntailta olis jäänyt edes yksi sitkeä siimahäntä henkiin, tai että tänään ehtisi pistää jälkitoimituksen :p Ja juu, ei olla palattu yhteen, mutta tuo fyysinen vetovoima vaan on niin iso...

Hyvää ystispäivää kaikille :Heartbigred


Hannuli77 :) Hyvää Ystävän päivää!!:Heartbigred

Hienoa, että palasit palstalle!!

Kuullostaa siltä, että itsesi oma tilanne on jotenkin parempi...toivottavasti pysyy sellaisena :)
Ja tsemppiä, sekä plussaa!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Aamulla kiireessä tein lähes kaikilla raskaustesteillä, (paitsi en Clearblue), ja jotain "hailuraa" siellä näkyy....

Olo on outo, menkkoja ei näy.... :wideyed:

En ehtinyt palstalle aiemmin, koska tein tänään lähes 10 tuntisen työpäivän, kun sitä haluttiin ja tilanne sen vaati....
 
Vaikuttaa migreeni- ja astmakohtaukselta eikä tytärkään voisi tulla käymään.
:hilarious: puit sen hienosti sanoiksi!
Tässä mua mietityttää mitä kaikkea meille voidaan orgaanisuuden nimissä myydä. Sonta se vasta orgaanista oliskin. Olen skeptinen tässä aiheessa.
 
Hannuli77 :) Hyvää Ystävän päivää!!:Heartbigred

Hienoa, että palasit palstalle!!

Kuullostaa siltä, että itsesi oma tilanne on jotenkin parempi...toivottavasti pysyy sellaisena :)
Ja tsemppiä, sekä plussaa!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Aamulla kiireessä tein lähes kaikilla raskaustesteillä, (paitsi en Clearblue), ja jotain "hailuraa" siellä näkyy....

Olo on outo, menkkoja ei näy.... :wideyed:

En ehtinyt palstalle aiemmin, koska tein tänään lähes 10 tuntisen työpäivän, kun sitä haluttiin ja tilanne sen vaati....
Mitenkäs se työajan lyhennys? Kuinkas tuollainen on mahdollista?
 
Hannulin kanssa jännätään tuloksia samoihin aikoihin..:happy:

Kiitos luonnonkosmetiikkavinkeistä, Peppipupu ja Lambi! Taidanpa kokeilla noita Organic Shopin tuotteita.

Aikoinaan olin BodyShopin kanta-asiakas, mutta jossain vaiheessa käytännön syistä siirryin markettikosmetiikkaan. Atoopikkona ja hajusteherkkänä käytän vain herkän ihon tuotteita. Kosmetiikkana menee kuitenkin tällä hetkellä Lumenen Harmony.. :smiley-ashamed008

Hyvää ystävänpäivää! :Heartred
 
6 tunnin pituisen terveyskeskuskäynnin jälkeen sain käteen saikkulapun, pissapurkit ja pysäköintivirhemaksunlapun. Ei siellä saa pysäköidä kuin 3 tuntia kerralla.
 
Takaisin
Top