----45+++++ kuumeiset

Tulipas tervetullut olo, kiitos kaikille!

@Pernilla ollaan samoissa päivissä - täällä ylläriovisplussa eilen illalla (yleensä oireilee edeltä hyvin selkeästi), meillä tää hyödynnettiin aivan jäätävästä väsymyksestä huolimatta klo 01 alkaen.:dead:
Samoin viikonlopun ohjelma on aika selvä :woot:

Alkiodiagnostiikasta vielä: @Suski75 on ilmeisesti käynyt ainakin yhdellä kierroksella, onko täällä muita? (Ihan en ole kahlannut läpi kaikkia 350 sivua :D ) Olisi kiva kuulla kokemuksianne.

@Tähti ★ Ootko tänään testailemassa?
 
Peppipupu :) Ehkä onkin mahkuja....vaikea sanoa:scratch Menkkoja ei ole ja testissä näkyy "jotain".

Kiitos peukuista ja peukut takaisin sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers
Mitäs aamun testi sanoo:nailbiting:?

Vastavirran akalle kovasti tsemppiä! Inha polyyppi poissa, nyt on puhdas kanvas uuden elämän alulle:gen014!!!
 
Tulipas tervetullut olo, kiitos kaikille!

@Pernilla ollaan samoissa päivissä - täällä ylläriovisplussa eilen illalla (yleensä oireilee edeltä hyvin selkeästi), meillä tää hyödynnettiin aivan jäätävästä väsymyksestä huolimatta klo 01 alkaen.:dead:
Samoin viikonlopun ohjelma on aika selvä :woot:

Alkiodiagnostiikasta vielä: @Suski75 on ilmeisesti käynyt ainakin yhdellä kierroksella, onko täällä muita? (Ihan en ole kahlannut läpi kaikkia 350 sivua :D ) Olisi kiva kuulla kokemuksianne.

Tsemppiä Motto78! :Heartred

Tilaisuus hyödynnetty täälläkin. Eihän näitä ole varaa enää missata :wink

Alkiodiagnostiikka on tehty kaksi kertaa. Yhteensä ivf-hoitoja minulla on ollut neljä - ja kaksi lasta niillä.
 
Muokattu viimeksi:
:greet025

Menkat loistaa poissaololla :dontknow ja alavatsaa turvottaa.

Testissä jokin varjo.
Tiedä sitten enempää.

Dpo18

Tsempit kaikille!!!:cheers
 
:greet025

Menkat loistaa poissaololla :dontknow ja alavatsaa turvottaa.

Testissä jokin varjo.
Tiedä sitten enempää.

Dpo18

Tsempit kaikille!!!:cheers
Onhan piinaaaa:wacky:, mä vaan toivon että alkais jo itsellä menkat, uus alku mieluummin kun tää piinaava loppu..
maanantaina olis testiaamu JOS ei nyt jostain ihmeen syystä(???:woot:???) oliskaan täti vieläkään kylässä. Pikkiriikkisen toivoa herännyt, vaikka kaikki pms oireet niin selkeesti taas ollutkin, kai tää on jotain todellisuudentajunmenetystä.
 
Onhan piinaaaa:wacky:, mä vaan toivon että alkais jo itsellä menkat, uus alku mieluummin kun tää piinaava loppu..
maanantaina olis testiaamu JOS ei nyt jostain ihmeen syystä(???:woot:???) oliskaan täti vieläkään kylässä. Pikkiriikkisen toivoa herännyt, vaikka kaikki pms oireet niin selkeesti taas ollutkin, kai tää on jotain todellisuudentajunmenetystä.

Lambi :) Jännää ja toivotaan parasta:cheers
Sulla on kyllä hyvät hermot, kunnet testaa yhtään etuajassa:)

Luulin, että ovuluit pari kolme päivää ennen mua ja tulisin perässä.

Nyt kyllä en oo varma onko mun ovulaatio ollut testatun ovisplussan aikaan, vaiko ehkä myöhemmin... oireet on niin erikoisia, pms tämä ei ole:happy118
 
Peukut on pystyssä Lambi ja Tähti, toivotaan plussaa! Toivotaan plussa-rytinää meille kaikille!

Täällä dpo 7 ja vatsaa jomottelee. Lämmötkin vähän koholla. Muuten ei mitään ihmeellistä.

Miten Suski75:lla meni eilinen? Pääsittekö siirtoon?
 
Oloja on piinaavaa tunnustella ja tota viheliäistä pms:ää - kaikki ne viralliset raskausoirelistat on suoraan verrannollisia pmsään. On siinäkin keksintö:dead:
 
Oloja on piinaavaa tunnustella ja tota viheliäistä pms:ää - kaikki ne viralliset raskausoirelistat on suoraan verrannollisia pmsään. On siinäkin keksintö:dead:

Lambi :) Jospa olisivatkin sulla raskausoireita!:cheers

Minkälaisia ovat PMS oireet?

Raakaana ollessa ei ollut oireita silloinkaan, paitsi puuttuvat menkat:grin
 
Täällä kp1!!
Testi-hulluus ei ehtinyt edes alkaa, hyvä - säästypä nekin rahat :cool05 Täällä kierto alkaa olemaan normaalin pituinen, kp31 alko menkat. Tässä kierrossa vois kyllä olla hiukan aktiivisempi jos meinaa syysvauvaa saada kotiin.
 
Takaisin
Top