----45+++++ kuumeiset

Tähdelle äkkiä menkat niin pääset uuteen kiertoon. Miten ne sun miehen vasta-aineet tajuttiin testata? Onko siis nii että sun miehen spermassa on v-a ja sun kohtu hylkii niitä? Vai onko ne vasta-aineet sellaisia, että aiheuttaa itse hedelmömättömyyden?

Peppipupu :) Ei ole testattu, eikä niitä pystytä testaamaan. Miehellä on autoimmuunia, eli hänellä on reumaattisia vasta-aineita ihan itsessään.

Inseminaatiossa sperma pestään ja siten vasta-aineet huuhtoutuvat pois.

Toivottavasti alkaisikin menkat pian, niin ehtisi inssiin, ennen Joulua, tai muuten tämä kk on mennyttä....
 
Silti pohdin, miksi niin monille niitä kuitenkin määrätään. Ja toisaalta olisivat saaneet ultrarahat. Kuulemma sitten aina keskikiertoa ultrataan. Käyttekö ultrassa?

Peppipupu :) En käy ultrassa, keskikiertoa ei ole ultrattu vuoteen, koska se on tarpeetonta.

Ultra on tehty vain inseminaatio päivänä, ei etukäteen.
 
Tähti onko sullakin ollut sitten kierto sekaisin niinkun Suskilla?

Ja joo en mä mitään laadun parantamista haekkaan. Vaan kun en sitä ovista meinaa saada kiinni niin ajattelin että kaikki tuki olisi tarpeen siinä. No eipä vissiin.
 
Muistelisin itsekin, että ovulaation induktiota ja ajoitettua yhdyntää tehtiin kerran tai kahdesti. Kun varsinaista syytä ei aikanaan löytynyt, niin ratkaisuna melko heti otettiin pöydälle IVF. Näin siis Helsingin Naistenklinikalla.
 
Hei vaan, ilmoittaudun mukaan joukkoon.

Ikä 40, takana kaksi vuotta esikoisen yritystä (2017 loppuvuodesta tuloksettomat 1 x inssi ja 1 x IVF pitkän kaavan mukaan, 2018 2 x luomuraskaus, jotka kesken vkoilla 14+ ja 8+. Puolet vuodesta 2018 on siis mennyt raskaana ollessa. :sorry: )

AMH oli yrityksen alussa 0.5, jonka takia hoitoihin siirryttiin aikaisessa vaiheessa. Kierto on säännöllinen, muut hormonit ok, ja luomuraskaudet osoittaa että kroppa toimii ainakin vielä. Miehellä kaikki kunnossa. Mutta niin kuin täälläkin on moneen kertaan todettu, munasolut alkaa tän ikäisenä olla sen verran sutta ja sekundaa, että alkiodiagnostiikka kutsuu ensi vuonna ellei ihmeitä tapahdu. (Kunhan vaan folleja saataisiin kypsyteltyä tarpeeksi monta jotta päästäisiin itse diagnostiikkaan... IVF:ssä niitä saatiin huimat 2, joista vain toinen jakautui blastoksi asti.) Mulla molemmat keskenmenot on päättyneet kiireellisiin kaavintoihin, joten kovin montaa tällaista ei enää haluaisi käydä läpi.

Lokakuisen km:n jäljiltä kierto on nyt palautunut, tänään KP7. Viimeisiä luomuyrityksiä siis viedään ennen ajanvarausta Dextraan.

Toivon niin, että 2019 on SE vuosi meille kaikille.
 
Tervetuloa Motto78!
Kovia kokemuksia sinulla takana, toivon että vuosi 2019 on SE vuosi ja saatte oman pienen syliin saakka! :Heartred Tsemppiä kovasti!
 
No en ole perehtynyt tarkemmin.

Kuvittelen tilanteen, jossa sinulla asiakkaita ja sitten sanot, että tänään maalataankin kanoja.
Tästä tämä uusi nimitys.

Heheh... kai niitä vois maalata ihan paikan päälläkin:laughing002 Toivottavasti laki ei tuu vastaan.

Mistä sana terapeutti?:rolleyes:
En ole terapeuttien ystävä, koska monet terapeutit rahastaa sillä, että ovat terapeutteja. Enkä terapoi ketään, vaan kanat on enemmänkin tyyliin 'sightseeing!"...:laughing002
Eikä ilmaisia missään tapauksessa:laughing001
.
 
Hei vaan, ilmoittaudun mukaan joukkoon.

Ikä 40, takana kaksi vuotta esikoisen yritystä (2017 loppuvuodesta tuloksettomat 1 x inssi ja 1 x IVF pitkän kaavan mukaan, 2018 2 x luomuraskaus, jotka kesken vkoilla 14+ ja 8+. Puolet vuodesta 2018 on siis mennyt raskaana ollessa. :sorry: )

AMH oli yrityksen alussa 0.5, jonka takia hoitoihin siirryttiin aikaisessa vaiheessa. Kierto on säännöllinen, muut hormonit ok, ja luomuraskaudet osoittaa että kroppa toimii ainakin vielä. Miehellä kaikki kunnossa. Mutta niin kuin täälläkin on moneen kertaan todettu, munasolut alkaa tän ikäisenä olla sen verran sutta ja sekundaa, että alkiodiagnostiikka kutsuu ensi vuonna ellei ihmeitä tapahdu. (Kunhan vaan folleja saataisiin kypsyteltyä tarpeeksi monta jotta päästäisiin itse diagnostiikkaan... IVF:ssä niitä saatiin huimat 2, joista vain toinen jakautui blastoksi asti.) Mulla molemmat keskenmenot on päättyneet kiireellisiin kaavintoihin, joten kovin montaa tällaista ei enää haluaisi käydä läpi.

Lokakuisen km:n jäljiltä kierto on nyt palautunut, tänään KP7. Viimeisiä luomuyrityksiä siis viedään ennen ajanvarausta Dextraan.

Toivon niin, että 2019 on SE vuosi meille kaikille.

Tervetuloa mukaan Motto78! :):cheers:cheers:cheers
 
Tähti onko sullakin ollut sitten kierto sekaisin niinkun Suskilla?

Ja joo en mä mitään laadun parantamista haekkaan. Vaan kun en sitä ovista meinaa saada kiinni niin ajattelin että kaikki tuki olisi tarpeen siinä. No eipä vissiin.

Peppipupu :) Ei kierto ole sekaisin, vaan varmasti kellontarkka.

Tänään dpo16 ja menkkoja ei näy... kävin ostamassa lisää r-testejä,, luultavasti turhaan...huomenna alkavat viimeistään.

Tsemppiä kaikille!!:cheers:cheers :hello2
Oon nyt vähän liikatyöllistetty, koska töitä tuli tänään taas lisää suuren kasvun johdosta ja lapsi valvottaa yöllä. Koulutus yhden isomman asiakkaan järjeltelmän käytöstä mulle alkaa ensi vuonna. Saa nähdä miten sopii tuohon 6ttunnin työaikaan
 
Peppipupu :) Ei kierto ole sekaisin, vaan varmasti kellontarkka.

Tänään dpo16 ja menkkoja ei näy... kävin ostamassa lisää r-testejä,, luultavasti turhaan...huomenna alkavat viimeistään.

Tsemppiä kaikille!!:cheers:cheers :hello2
Oon nyt vähän liikatyöllistetty, koska töitä tuli tänään taas lisää suuren kasvun johdosta ja lapsi valvottaa yöllä. Koulutus yhden isomman asiakkaan järjeltelmän käytöstä mulle alkaa ensi vuonna. Saa nähdä miten sopii tuohon 6ttunnin työaikaan
Tähti, onhan sinulla tässä yritysaikana venynyt kierto useita kertoja ja nytkin kello on väärässä, kun testi on nega ja menkat poissa. Tosin siitä ei tiedä, onko vika iässä vai lääkkeessä.
 
Tähti, onhan sinulla tässä yritysaikana venynyt kierto useita kertoja ja nytkin kello on väärässä, kun testi on nega ja menkat poissa. Tosin siitä ei tiedä, onko vika iässä vai lääkkeessä.

Yölento :) Totta, jonkun pari kolme päivää ollut myöhässä heti, kun on yritetty raskautta. Usein r-testi on silloin näyttänyt haamuja (tai sitten testeissä vikaa).

Jos testi on täysin nega, niin menkat alkaa kellontarkasti. Jotain siis on, mutta plussaksi asti se ei muutu:sad001
 
Voisiko vielä olla jotain mahdollisuuksia Tähti? Mä pidän peukkuja! Letrot kai joskus pidentää kiertoa eikö? Jos sulla oli ovis myöhemmin?
 
Takaisin
Top