----45+++++ kuumeiset

Tähti, haha... noh, aika nuorena tuntuu liukkaria tarvitsevan :wink eipä sillä, jokainen on yksilö ja kunnioitus sille! Itsellä vaan on niinku vanhempana naisena välttämättömäksi käynyt noi liukkarit.
Sen voin omalta osalta todeta, että kun yritys ei ole "päällä", emme vain käytä ehkäisyä, halut on ihan toista luokkaa verrattuna aikoihin hoitojen keskellä. Ne hiton lääkitykset tappoi kyllä kaikki luonnolliset tarpeet, mutta onneksi nyt ei oo mitään enää "ikinä". Paitsi muutama lugesteron, jotka kyllä tuhlaan tässä, että en oo sit tyhjästä maksanut ja kiikuta niitä vanhentuneita apteekkiin.
 
Tähti, kuulostaa siltä kuin tytöllä olisi pahasti murrosikä jäänyt päälle, siis se ikä kun kaikkea vastustetaan ihan vain vastustamisen halusta ilman järjenhiventä. Ei kun se olikin uhmaikä. Siis tytöllä jäänyt uhmaikä päälle. :wacky:

Mutta jos ei varoitus haittaa tyttöstä, on hän pian entinen työntekijä, ja teillä on taas mukavaa töissä hänen lähtönsä jälkeen. :3some

Ja on todennäköisesti tilannut liukkarinsa netistä, koska suurista puheista huolimatta ei ole pokkaa käydä kaupasta ostamassa.
 
Tähti, kuulostaa siltä kuin tytöllä olisi pahasti murrosikä jäänyt päälle, siis se ikä kun kaikkea vastustetaan ihan vain vastustamisen halusta ilman järjenhiventä. Ei kun se olikin uhmaikä. Siis tytöllä jäänyt uhmaikä päälle. :wacky:

Mutta jos ei varoitus haittaa tyttöstä, on hän pian entinen työntekijä, ja teillä on taas mukavaa töissä hänen lähtönsä jälkeen. :3some

Ja on todennäköisesti tilannut liukkarinsa netistä, koska suurista puheista huolimatta ei ole pokkaa käydä kaupasta ostamassa.

Suski75 :) Hän itse sanoi olevansa 15-vuotiaan tasolla...pokkaa on varmasti vaikka mihin, tässä tapauksessa sitä ei varmasti puutu:smiley-ashamed004

On pokkana on sanonut mullekin päin naamaa, että olen typerys, koska hankin lapsen...hän ei sitä kuulemma tekisi koskaan.

Näin röyhkeästi siis sanoi 20++ ikäinen ihan pokkana 44vuotiaalle, ensimmäisen lapsen Äidille:sad010
Kuitenkin hän oli äitiysloman tuuraaja, eikä edes vakkari, ennen, kuin sai paikan jokuaika sitten, kun palasin takaisin äitiyslomalta.

.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, haha... noh, aika nuorena tuntuu liukkaria tarvitsevan :wink eipä sillä, jokainen on yksilö ja kunnioitus sille! Itsellä vaan on niinku vanhempana naisena välttämättömäksi käynyt noi liukkarit.
Sen voin omalta osalta todeta, että kun yritys ei ole "päällä", emme vain käytä ehkäisyä, halut on ihan toista luokkaa verrattuna aikoihin hoitojen keskellä. Ne hiton lääkitykset tappoi kyllä kaikki luonnolliset tarpeet, mutta onneksi nyt ei oo mitään enää "ikinä". Paitsi muutama lugesteron, jotka kyllä tuhlaan tässä, että en oo sit tyhjästä maksanut ja kiikuta niitä vanhentuneita apteekkiin.

Katjusha :) Toivotaan silti plussapuhuria sinne!! :smiley-bounce016

Tuo tyttö ei kohdistanut asiaa mitenkään muhun, vaan provosoivasti esitti sen kahvipöydässä kaikille ja meillähän on miesvoittoinen työyhteisö....:smiley-ashamed004
Komentelee kyllä kaikkia, niin paljon, kuin pystyy/kehtaa..:smiley-ashamed008
 
Vahinko ettei hänen äitinsä ole ajatellut samalla tavalla lastenhankinnasta kuin tyttö. :grin

Suski75 :)

Kiitos!!:Heartpink Tällä tsempillä jaksan töissä ja pyörittää arkista lapsenhoito rumbaa...

Ei vaan yhtään kestäis päivääkään näitä lapsellisia ajatuksia. On siinä mielessä hankaluus, ettei tyttö keskustele koskaan mistään. Hän boikotoi. Hänen näkökulmasta katsoen olen liian "vanha" ihan kaikkeen... :woot:

En ole yrittänytkään keskustella, vaan hän on automaattisesti sitä mieltä, ettei keskustele lapsen saaneiden henkilöiden kanssa.

En siis tiedä hänestä oikein yhtään mitään, eikä hänkään tosin tiedä minusta mitään, koska häntä ei kiinnosta mikään - paitsi oma itse:angelic:
.
 
Last edited by a moderator:
No voi v*ttu mikä muija Tähti!!! Mä provosoiduin pelkästään tästä mitä kirjoitat et tekis mieli tulla sinne teille töihin ja pistää tollanen nulikka perkele ojennukseen:smiley-angry007 eihän tommonen ole normaalia. Kova kovaavastenvsan etkö anna ton hyppiä silmille. Kysy siltä liukkarista huomenna että joko tuli ja vie sille esitteitä emättimen kuivuus ongelmista ja kysy kantsisko löydä gynellä jos noin nuorena jo kuivuu:BangHead

Tääl on kaato suoritettu mut mä luulen kyl et ovis ei oo viel huomennakaan. No mutta :sign17 uikaa ja hedelmöittäkää:sign19:Heartbigred
 
Kaipa sen liukkarin ensisijainen käyttötarkoitus tuon ikäisillä on kakkoseen paneminen...? En sanoisi liukkarista mitään, ei kannata vajota samalle tasolle, vaan antaa rivien välistä muikean hymyn saattelemana ymmärtää, että kakara on hieman huvittava kakara.

Ja hölmöille kommenteille voi samalla tavalla todeta, että kyllä sitä järkeä jossain vaiheessa alkaa tulla, ettei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, ah, se nuoruus, se nuoruus. :grin
 
Kaipa sen liukkarin ensisijainen käyttötarkoitus tuon ikäisillä on kakkoseen paneminen...? En sanoisi liukkarista mitään, ei kannata vajota samalle tasolle, vaan antaa rivien välistä muikean hymyn saattelemana ymmärtää, että kakara on hieman huvittava kakara.

Ja hölmöille kommenteille voi samalla tavalla todeta, että kyllä sitä järkeä jossain vaiheessa alkaa tulla, ettei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, ah, se nuoruus, se nuoruus. :grin

Suski75 :)

Apua, käsitänkö mitä tarkoitat...siiiis... joku....bi/lesbo?:eek: :happy3 Vai mies naisen asussa:smiley-ashamed004?

Harrastuksena metsästää hirviä ja ampuu sorsia, sekä tölvii raskaana olevia naisia.

Ei kestä.... on sillä kuuleman mukaan joku miesystävä, josta tosin ei ole varma. Lienee salaisuuksia enemmänkin:smiley-angelic006:wideyed:

Pysyn kyllä kaukana ihan muistakin syistä:laughing002 Mutta nuori...kun nuori... aina saa kaiken anteeksi..

.
 
Last edited by a moderator:
No voi v*ttu mikä muija Tähti!!! Mä provosoiduin pelkästään tästä mitä kirjoitat et tekis mieli tulla sinne teille töihin ja pistää tollanen nulikka perkele ojennukseen:smiley-angry007 eihän tommonen ole normaalia. Kova kovaavastenvsan etkö anna ton hyppiä silmille. Kysy siltä liukkarista huomenna että joko tuli ja vie sille esitteitä emättimen kuivuus ongelmista ja kysy kantsisko löydä gynellä jos noin nuorena jo kuivuu:BangHead

Tääl on kaato suoritettu mut mä luulen kyl et ovis ei oo viel huomennakaan. No mutta :sign17 uikaa ja hedelmöittäkää:sign19:Heartbigred

HumptyD :)

Kiitos myötätunnosta!:Heartpink Koen kyllä samoin, vaikka ei saisi...

Ja plussapuhuria, jospa ehtivät nyt tasan ajoissa paikalle!!:blob3:blob6:blob3:hello2:cheers:cheers
 
Last edited by a moderator:
Suski aivan, liukkaria käytetään muuhunkin kun Pi**** kuivuuteen. Ehkä tyttö halusi kehuskella että harrastaa monipuolista seksiä työpaikan miehille.

Täällä rv22+ ja melko kömpelö olo jo. Miehen kans suhde huonolla tolalla mutta lasten kans sujuu tosi hyvin.
 
Ääks, mä en kans kestä :wtf::hilarious:!!!
No, näinpähän se tietenkin menee, naiset täällä ovat monella tasolla oikeassa :joyful: Olisko itselläkin vähän ollut mielikuvitus kateissa viimeaikoina/vuosina...
Meilllä mies tuli reissusta eilen illalla, ja ekana alkoi pärstä ärsyttämään, kun neljässä päivässä totuin, ettei muita tarvitse huomioida kuin lasta. No, jospa mä tämänkin ärsytyksen laannutan lempeällä "hyväksikäytöllä"...
 
Hetken kun on poissa, niin täällä on jutut jo anaaliseksissä :)) :)) Eipä siinä, biisin sanoin "kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä"... eli eihän se normiseksille näin naisen näkökulmasta vertoja vedä, mutta silloin tällöin ok.

Tosin sitä normiseksiäkään meillä ole :rolleyes: Tähtäsin eiliselle (kp12) mutta ei kun toista väsytti, ja kun koitin vähän kiehnätä niin vaivautuneena mumisi et katotaan joskus (JOSKUS!?!) kun on pirteempi, eli viikonloppuna todennäköisesti. Loukkaannuin ja vähän tirautin itkuakin, paitsi ehkä menetetyn oviksen, myös sen takia että tulee tosi epähaluttava olo.

Tosin en kyllä tiedä onko mulla ovistakaan tulossa. Tikut ei tummu yhtään. Saattaa joku vähän vahvempi viiva olla välissä, sitten taas vaalenee. Ei ole kyllä isompia tuntemuksiakaan. Tosin mulla meni lauantaina selkä, niin se vie huomiota muilta kivuita. Ja noi testit on noita Raskauskeijun paskatestejä, "erityisen herkkiä", niinku niitten raskaustestit... että enpä luottais.
 
Hetken kun on poissa, niin täällä on jutut jo anaaliseksissä :)) :)) Eipä siinä, biisin sanoin "kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä"... eli eihän se normiseksille näin naisen näkökulmasta vertoja vedä, mutta silloin tällöin ok.

Tosin sitä normiseksiäkään meillä ole :rolleyes: Tähtäsin eiliselle (kp12) mutta ei kun toista väsytti, ja kun koitin vähän kiehnätä niin vaivautuneena mumisi et katotaan joskus (JOSKUS!?!) kun on pirteempi, eli viikonloppuna todennäköisesti. Loukkaannuin ja vähän tirautin itkuakin, paitsi ehkä menetetyn oviksen, myös sen takia että tulee tosi epähaluttava olo.

Tosin en kyllä tiedä onko mulla ovistakaan tulossa. Tikut ei tummu yhtään. Saattaa joku vähän vahvempi viiva olla välissä, sitten taas vaalenee. Ei ole kyllä isompia tuntemuksiakaan. Tosin mulla meni lauantaina selkä, niin se vie huomiota muilta kivuita. Ja noi testit on noita Raskauskeijun paskatestejä, "erityisen herkkiä", niinku niitten raskaustestit... että enpä luottais.
Joo voihan B-rappu sentään :excited001 jututkin taitaa olla sitä tasoa. No voidaan syyttää Tähden työ"kaveria".
Jospa se oli sitten ihan hyvä että mies pihtasi jos ei ole vielä ovistuntemuksiakaan. Ja eiköhän se kohta sua kuitenkin tule hyvittelemään.. :thumleft
Mulla on ollut tänään jo oviskipuja, mutta ei vielä irtoamiskipua. Pitää seurailla lämpöjä tarkemmin jos nuo kivut alkaa laantumaan niin jostain saa ainakin kiinni että millon se on ollut. Tänä aamuna oli vielä ihan matalat lämmöt.
 
Hetken kun on poissa, niin täällä on jutut jo anaaliseksissä :)) :)) Eipä siinä, biisin sanoin "kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä"... eli eihän se normiseksille näin naisen näkökulmasta vertoja vedä, mutta silloin tällöin ok.

Tosin sitä normiseksiäkään meillä ole :rolleyes: Tähtäsin eiliselle (kp12) mutta ei kun toista väsytti, ja kun koitin vähän kiehnätä niin vaivautuneena mumisi et katotaan joskus (JOSKUS!?!) kun on pirteempi, eli viikonloppuna todennäköisesti. Loukkaannuin ja vähän tirautin itkuakin, paitsi ehkä menetetyn oviksen, myös sen takia että tulee tosi epähaluttava olo.

Tosin en kyllä tiedä onko mulla ovistakaan tulossa. Tikut ei tummu yhtään. Saattaa joku vähän vahvempi viiva olla välissä, sitten taas vaalenee. Ei ole kyllä isompia tuntemuksiakaan. Tosin mulla meni lauantaina selkä, niin se vie huomiota muilta kivuita. Ja noi testit on noita Raskauskeijun paskatestejä, "erityisen herkkiä", niinku niitten raskaustestit... että enpä luottais.
Tosi vaikea laittaa reaktiota, kun ensimmäiselle kappaleelle nauraa vedet silmissä ja toiselle ja kolmannelle valitsisi sympatiaa. Mikä ihmeen laulu tuo tuollainen on? :hilarious::wacky:
 
Hannuli ootteko nyt miehen kanssa kuitenkin kunnolla yhdessä?

Näissä kuumeilukerhoissahan ei harrasteta muuta ku ykköseen. Kakkoseen on hukkaan heitettyä tavaraa :hilarious:
 
:greet025 Ensinnäkin superisti plussapuhuria tänne palstalle!!!!
!:blob7:blob6:blob3 :blob7:blob6:blob3

Sekä tsempit omiin tilanteisiin!!!:cheers


Tänään tuo pimu ärähteli ja valitti, ettei hänellä ole rahaa... Kahvitunnin kunniaksi hän jälleen taas esitteli miehille valokuvia omasta itsestään 5-vuotta nuorempana...niitä on hänellä kuulemma "feisbook" täynnä...

Oho....:wtf: :laughing014

Näillä mennään:laughing021

.
 
Takaisin
Top