----45+++++ kuumeiset

Kp8. Ovistesti tummenee pikkuhiljaa lupaavasti, etova olo (ovisoire) saapunut, etenkin vasemmalla mojovia kasvukipuja... aion pihdata viikonlopun, että mies olisi varmasti halukas alkuviikosta. Flo ennustaa ovista kp14 eli torstai, mutta aiemmista kierroista uskoisin pikemmin kp12-13. Nuo luget kun on pidentäneet kiertoja. Tiistaina jos sekstailisi, niin ei kaukaa hakisi, sopivasti lapsetkin isällään. Tähän kiertoon otettu avuksi lisärauta ja Gelee Royal, letrot ja luget tietenkin. Jos nyt ei tärppää, nostan kissan pöydälle ja puhun inssistä... en kyllä usko että ikinä saan miestä sinne, kun ei se vieläkään kuulemma halua lasta.
 
:greet025

Vaikea selittää, mutta on yhä paha mieli eilisestä konfliktista...:sad010

Tuntuu tosi pahalta, kun on hyökätty kirjallisesti kimppuun, vaikka itse vaan ystävällisesti tarjosin apua, kun pomo sitä ehdotti....Tj:kin oli varmasti ihmeissään siitä, että sai tuollaisen vastauksen....Apuani ei siis kaivattu ja nyt sen tietää kyllä lähes kaikki, kun saivat oikein sähköpostia asiasta.

Olen keskustellut tj:n kanssa kahden ja mulle on luvattu apua, eli lisähenkilö on tulossa, jossain vaiheessa. Koko ajan kuitenkin on palkattu rutkasti lisää, koska työtä on TODELLA paljon... :)

Nyt on vaan paha mieli, enkä tiedä saanko tytön kanssa välejä korjattua..sillä hän hautoo yksin kopissaan jotain. Ahdistaa:confused005
Toisaalta olisi ihanaa, jos joku kiva ihminen tulisi tämän vallanhaluisen psykon tilalle:cheers

Kysymys, kuinka moni 40+++ täällä suosuisi olemaan 20+ ikäisen täysin kokemattoman hyppyytettävänä? Tai antaa hänen vaatia muiden noudattamaan hänen sääntöjään?:rolleyes:

Entisistä töistänikin, joita tein ennen äitiyslomaa, hän on luonut omat määräykset, että miten mitäkin tehdään ja vaatii, että näitä noudatetaan hänen määräyksestään:confused004

Tekisi todella mieli kertoa pomolle, että mitä ajattelen koko tyypistä, mutta en viitsi alentua moiseen, koska en luota 100% kehenkään työmailla.

Tärkeintä olisi se, että työt sujuisi ja kaikilla olisi suht. kiva fiilis töissä ja palkan vuoksihan siellä käydään (ainakin itse:laughing002)...?


.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, onnea uuteen kiertoon !

Kiitos Yölento!! :)

Aloitan letrot taas ja uutta inssiä kohti... :)

Ei tarvittu lääkäriä, ei tule tukilääkitystä...
Klinikan mukaan menkat vaan luultavasti jumiutui, koska testi näytti hailakkaa plussaa, hetken ajan....
Oli siis kemiallinen raskaus tai miksi sitä sit kutsutaan..

Myös työtressi saattoi viivästyttää menkkoja.

.
 
:greet025

Vaikea selittää, mutta on yhä paha mieli eilisestä konfliktista...:sad010

Tuntuu tosi pahalta, kun on hyökätty kirjallisesti kimppuun, vaikka itse vaan ystävällisesti tarjosin apua, kun pomo sitä ehdotti....Tj:kin oli varmasti ihmeissään siitä, että sai tuollaisen vastauksen....Apuani ei siis kaivattu ja nyt sen tietää kyllä lähes kaikki, kun saivat oikein sähköpostia asiasta.

Olen keskustellut tj:n kanssa kahden ja mulle on luvattu apua, eli lisähenkilö on tulossa, jossain vaiheessa. Koko ajan kuitenkin on palkattu rutkasti lisää, koska työtä on TODELLA paljon... :)

Nyt on vaan paha mieli, enkä tiedä saanko tytön kanssa välejä korjattua..sillä hän hautoo yksin kopissaan jotain. Ahdistaa:confused005
Toisaalta olisi ihanaa, jos joku kiva ihminen tulisi tämän vallanhaluisen psykon tilalle:cheers

Kysymys, kuinka moni 40+++ täällä suosuisi olemaan 20+ ikäisen täysin kokemattoman hyppyytettävänä? Tai antaa hänen vaatia muiden noudattamaan hänen sääntöjään?:rolleyes:

Entisistä töistänikin, joita tein ennen äitiyslomaa, hän on luonut omat määräykset, että miten mitäkin tehdään ja vaatii, että näitä noudatetaan hänen määräyksestään:confused004

Tekisi todella mieli kertoa pomolle, että mitä ajattelen koko tyypistä, mutta en viitsi alentua moiseen, koska en luota 100% kehenkään työmailla.

Tärkeintä olisi se, että työt sujuisi ja kaikilla olisi suht. kiva fiilis töissä ja palkan vuoksihan siellä käydään (ainakin itse:laughing002)...?


.

Tottahan tuollaisesta tulee paha mieli. Vaikka työ on vain työtä, niin työpaikalla tulee vietettyä suuri aika elämästä ja työkavereiden kanssa enemmän aikaa kuin läheistensä kanssa. Siksi siellä pitäisi kaikilla olla hyvä olla!

Ja vastaus kysymykseesi: en todellakaan suostuisi olemaan parikymppisen heitukan pompoteltavana, enkä kyllä kenenkään muunkaan. Vaikea sanoa mitä itse tekisin sijassasi kun en tunne tyyppiä enkä työyhteisöänne saatika työnkuvaanne, mutta jollain tavalla laittaisin hänet maistamaan omaa lääkettään. :finger:
 
vastaus kysymykseesi: en todellakaan suostuisi olemaan parikymppisen heitukan pompoteltavana, enkä kyllä kenenkään muunkaan. Vaikea sanoa mitä itse tekisin sijassasi kun en tunne tyyppiä enkä työyhteisöänne saatika työnkuvaanne, mutta jollain tavalla laittaisin hänet maistamaan omaa lääkettään. :finger:

Towanda :) Juuri näin, tasan samaa mieltä. Siellä on osa porukasta käsittänyt tämän...

Mutta koska ovat ns "alemmalla" organisaatiossa, niin eivät uskalla edes pistää tytölle vastaan.

Harmillista ja vaikeaa....

Vain harva joku aloitteleva 20++ ikäinen pystyy kyykyttää ketään, mutta tämä on ns. poikkeus:whacky011 Harmi, kun osui kohdalle:dead:

Jollei ala nöyrtyä ja ota onkeensa, sekä ymmärrä kunniottaan kaikkia muita työkavereita..
.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, en suostuisi olemaan minkään ikäisen pompoteltavana. Esimies ja työsuojeluvaltuutettu ovat niitä, joihin kannattaa olla yhteydessä. Tietysti kyseiselle työkaverille voi sanoa kauniisti ja asiallisesti vastaan aina, kun se on ajankohtaista. Kannattaa myös pitäytyä asioissa eikä kommentoida henkilöä kuvailevin sanoin, vain tekoja.
 
Tietysti kyseiselle työkaverille voi sanoa kauniisti ja asiallisesti vastaan aina, kun se on ajankohtaista. Kannattaa myös pitäytyä asioissa eikä kommentoida henkilöä kuvailevin sanoin, vain tekoja.

Yölento :) Kiitos!:Heartpink
Näin olenkin aina toiminut.
.
 
Last edited by a moderator:
Hannuli77, me mennäänkin ilmeisesti ihan samassa kierron vaiheessa :smiley-bounce012 tänään siis kp10! Mullakin enteilevät ovisoireet jo. Lievää alavatsajomoilua ja turvotusta. Myöskin kylmästi laskelmoitua että ukon kellistäisi nyt alkuviikosta koska jotenkin on fiilis et ovis tulisi ennen kp14 mitä FF ennustaa. Joten :IMG: lets get it on....

Tähti, tsempit uuteen kiertoon. Ja todellakin älä anna kenenkään hyppiä silmille, kuten tuossa aiemmin kirjoitettiin esimiehen pakeille tai työsuojeluvaltuutettu asialle jos ei saada pimuja kuriin. Millä oikeudella se siis häärää jos ei ole esimies asemassa, eihän hänellä silloin ole natsoja tulla sua komentelemaan ja olet täysin oikeutettu sanomaan omat mielipiteesi - on esimies tai ei.:evil6:evil4
 
Hannuli77, me mennäänkin ilmeisesti ihan samassa kierron vaiheessa :smiley-bounce012 tänään siis kp10! Mullakin enteilevät ovisoireet jo. Lievää alavatsajomoilua ja turvotusta. Myöskin kylmästi laskelmoitua että ukon kellistäisi nyt alkuviikosta koska jotenkin on fiilis et ovis tulisi ennen kp14 mitä FF ennustaa. Joten :IMG: lets get it on....
Jee, kp-samis! :D Täälläkin siis kp10 vetelee viimeisiään. Ovistesti ei ole muutamaan päivään tummunut lisää, mutta lima on lisääntynyt ja etova olo. Odottava fiilis ja seksiäkään en todennäköisesti joudu väkisin ruinaamaan, koska edellisestä kerrasta on viikkoja :rolleyes: Tosin mies sai suuhoitoa tällä viikolla, ettei siittiöt ihan happane :)) Ah tätä keski-ikäisyyttä, kaukana on pupuiluajat, ikävä kyllä. Yritän tähdätä tiistaille, tai sitten toivon oviksen venyvän viikonlopulle, keskellä viikkoa on taas lapset mulla.
 
Tähti, tsempit uuteen kiertoon. Ja todellakin älä anna kenenkään hyppiä silmille, kuten tuossa aiemmin kirjoitettiin esimiehen pakeille tai työsuojeluvaltuutettu asialle jos ei saada pimuja kuriin. Millä oikeudella se siis häärää jos ei ole esimies asemassa, eihän hänellä silloin ole natsoja tulla sua komentelemaan ja olet täysin oikeutettu sanomaan omat mielipiteesi - on esimies tai ei.:evil6:evil4

HumptyD :)
Kiitoa tsempistä! Me päätettiin yllätys mennä tämä kierto täysin luomuna inssiin....ei siis letroja!:smiley-angelic003

Saa nähdä venyykö ovishetki juuri ollenkaan. Siitä voi päätellä, että otanko letroja täysin turhaan. Nyt kokeillaan ilman :)

Juu, yritän pistää kampoihin töissä, ja toivottavasti tilanne olisi rauhoittunut viikonlopun aikana:smiley-ashamed004 Moinen riitely vain kuluttaa voimia ja aiheuttaa katkeruutta. Toivottavasti pomo on jo puuttunut asiaan.

.
 
:hello
hihh...hei!:blob3

Työpäivä takana ja arvatkaas vaan, ilmeisesti oli typykkä saanut kunnon nuhtelut, koska ei kehdannut ilmestyä työpaikalle... on voinut saada jopa varoituksen, kuka tietää..

Mutta olihan itsellä pitkästä aikaa tänään tehokas ja motivoiva työpäivä,:happy: Etenkin, kun tyttö ei käynyt hönkäämässä niskaan (pomon roolissa) ja lähettelemässä komentelevia sähköposteja...joilla on aina tulipalokiirekin "hänen" lapsellisesta näkökulmasta, koska työkokemusta on vasta 2-vuotta sen jälkeen, kun valmistui insinööriksi.

Tuntuu siltä, että olen alkanut päästä niskan päälle tästä "psykosta" - on hän toki nuori, mutta turhankin vallan - ja määräilyn haluinen tapaus.

Selvästi monet ikäihmiset ja urakonkarit meillä töissä on hänestä samaa mieltä....sillä tyttö on onnistuneesti kyykyttänyt jo kaikkia ja se tie alkaa tulla tiensä päähän:wink

En silti halua hänelle pahaa, vaan hänen on syytä muuttaa tapansa ja mennä itseensä, sekä kunnioittaa muita. Etenkin myös minua, koska hän tuli äitiysloman tuuraajaksi ja mulla on sentään työkokemusta takana jo 25-v. ja elämänkokemusta 45v.

Törmäyksestä toivottavasti syntyy kehitys :happy119

.
 
Last edited by a moderator:
:singing:
Vielä tänne, että tytöllä on taidot määräillä töissä ihan kaikkia ihmisiä (20-70v. /jopa tj:tä), sekä samalla manipuloida kaikkia....

Ihmetys kyllä, pitkässä juoksussa onnistuin "vahingossa" voittamaan hänet omalla oveluudella!:p:smiley-angelic003Äitiyslomalta palaamisen jälkeen otti lähes tasan vuoden, kun piti kestää tota pelkkää määräilyä ja "työhelvettiä"...

Nyt se on ohi:Heartpink, koska firman johto on tietoinen asiasta. Tyrannius on ohi...
Ainakin pahin määräily.

Voisko kukaan onnellisempi olla:Heartblue:smiley-angelic006:laughing002:hug007:hug007


Monissa firmoissa annetaan nuorille uusille tulokkaille sijaa kehittyä ja kasvaa....sitten voi käydä vaikka mitä, ellei kukaan ole ohjaksissa.....

.
 
Last edited by a moderator:
Jee, kp-samis! :D Täälläkin siis kp10 vetelee viimeisiään. Ovistesti ei ole muutamaan päivään tummunut lisää, mutta lima on lisääntynyt ja etova olo. Odottava fiilis ja seksiäkään en todennäköisesti joudu väkisin ruinaamaan, koska edellisestä kerrasta on viikkoja :rolleyes: Tosin mies sai suuhoitoa tällä viikolla, ettei siittiöt ihan happane :)) Ah tätä keski-ikäisyyttä, kaukana on pupuiluajat, ikävä kyllä. Yritän tähdätä tiistaille, tai sitten toivon oviksen venyvän viikonlopulle, keskellä viikkoa on taas lapset mulla.

I hear you sistah :grin ei todellakaan voi kehuskella kiihkeydellä enää. Laskelmoinniksi on mennyt tämän projektin myötä ja ei juuri kyllä panetakkaan muuta kun oviksen aikaan. Että hiljasta pitelee :angel7 pitää täälläkin yrittää kampittaa huomenna ukkeli ja toivottavasti on ymmärtänyt välillä sentään hoidella itseään että ei ihan laiskoja :sign19 vaan pyöri ympyrää ja mieti mitähän tekis:laughing014
 
Hannuli77 ja HumptyD !

Hyvää lykkyä tähän kiertoon:hello2:hello2:hello2:hello2

Jospa vaikka plussaatte molemmat:grin

Ompa jänniä aikoja taas tiedossa:happy:
 
Oikeasti mitä mun silmät näkee??Tän on pakko olla enne että täällä on kuumeiluketju 45+ !!!!
Onko täällä muita ketkä ajattelee että luomusti voisi onnistua....
Täällä siis kohta neljäkutonen... sydän huutaa sen puuttuvan perään :Heartblue

MariQ :)

Tervetuloa mukaan!! :):wav

Jes, kyllä vaan...tämä on ihan meitä varten....siksi palstan pistin pystyyn.
Tämä kierto täällä mennään täysin luomusti, inssillä (vasta-aineiden vuoksi)... mutta siis muutoin luomuna :)

Kauanko olet yrittänyt, tai oletko vasta aloittanut?:rolleyes: Onko sulla lapsia ennestään?

Superisti plussapuhuria!!:blob6:blob7:blob3:smiley-bounce016
 
:greet025
No....niin.....

Tyttö sai kai varoituksen, muttei sitä se kiinnosta!

Aamukahvilla kertoi julkisesti kaikille, että tilaa netistä liukuvoidetta. On odottanut toimitusta jo kuukauden, ja valitti sitä, kun liukkarin piti saapua viikossa, eikä sitä näy...

Miehet kahvipöydässä veti naaman punaseksi ja olivat ns. "huvittuneita".

Itse en jaksanut reagoida mitenkään:joyful:
Kommentteja?:rolleyes:

Tää nyt on vähän huonoa matskua tänne vauvapalstalle:smiley-ashamed004 Mutta tämän tyypin kanssa olen töissä kaikki päivät ja hän kuulemma vihaa kaikkia Äitejä viimeisen päälle.

Lapsista ei pidä, vain pelkistä koirista... ja lapsen päälle saa ajaa autollakin, mutta ei koiran..

Vähän hahmotusta, että mitä yritän sanoa...:stop: Hän ei piittaa yhtään mistään säännöistä.
.
 
Takaisin
Top