----45+++++ kuumeiset

Täällä ei tainnut takertua kiinni. Testiviivat vielä heikompia kuin eilen :-(
20180525_175952.jpg
 
Niinno... jos 10mlU testi näyttää negaa vielä dpo 15 niin enpä tiedä :-( :-( :-(

Nyt kun tietäisi oliko se kemillinen vai pelkkä viivanpaikka. Tietäisi onko munasarjat edes elossa.
 
Hyvää onnea kaikille!
Niinno... jos 10mlU testi näyttää negaa vielä dpo 15 niin enpä tiedä :-( :-( :-(

Nyt kun tietäisi oliko se kemillinen vai pelkkä viivanpaikka. Tietäisi onko munasarjat edes elossa.

Hirvi :) Toivoa on, kunnes menkat alkaa. Kannattais sitten käydä gynellä, jos vaikka esim..inseminaatio auttaisi.
 
Last edited by a moderator:
:greet025 Hihhei!
Viikonloppu!:grin

Hengähdystaukoa on ehditty odottaa, kuin kuuta nousevaa:smiley-angelic005 Lapsikin tykkää olla aamulla kotona :)

Työpöytä on vaan entistä enemmän täynnä töitä, aina kun osaa enemmän, niin työt lisääntyy ja mikään ei riitä...uusia heppuja pyörii ympäriinsä.

Kp 13 täysi nega...:wideyed::smiley-angelic006
Ei sinänsä yllätys.
 
Tähti,
Tsemppiä ja malttia töihin!
U can do it! :smiley-angelic003


Miola :) Kiitti!
I must do it!:computer005
No any other way! :laughing002

Koville ottaa ihan pienen lapsen kanssa, mutta elämä on...onhan viikonloppu, niin ehkä saa vähän levähtää:happy119 Ja nukkua.

Tsempit sinne kanssa!! :joyful::cheers:cheers:cheers:cheers
 
Minä olen aina uinut vastavirtaan. Siksi tulistun täälläkin, kun sinä tai joku muu sietää huonoa käytöstä. Pidän omia puoliani, mutta myös muiden. Oikeudenmukaisuus on tärkeimpiä arvoja. Ehkä siksi uuvuinkin. Nykyisin osaan paremmin valita taisteluni.

Yölento :) Millä tavalla uit vastavirtaan?

Miten se käytännössö tapahtuu, esim. töissä?:rolleyes:
 
Yölento :) Millä tavalla uit vastavirtaan?

Miten se käytännössö tapahtuu, esim. töissä?:rolleyes:
Esimerkiksi, kun huomaan epäkohtia, otan ne puheeksi ja pyrin muutokseen. Kieltäydyn sietämästä huonoa käytöstä, noudatan sääntöjä ja oletan muiden tekevän niin. En jousta hyvinvointini kustannuksella jne. Toisin sanoen en ole niitä kilttiä naisia, joista lehdissäkin kirjoitetaan.
 
Ai niin, ja Yölento.
Mielestäni kaltaisiasi naisia tarvitaan. Heitä, jotka saavat suunsa auki tarpeen vaatiessa. Heitä, jotka nostavat kissan pöydälle ja vaativat muutosta epäkohtiin.
Valitettavan usein sinunlaisia ei kuitenkaan osata arvostaa oikealla tavalla. Sekin varmasti uuvuttaa. Jaksa!

Minä olen lähes aina ollut se ylikiltti ja sinisilmäinen. Vasta vanhemmiten olen oppinut... Opittavaa riittää vielä, mutta parempi myöhään kuin...
 
Ai niin, ja Yölento.
Mielestäni kaltaisiasi naisia tarvitaan. Heitä, jotka saavat suunsa auki tarpeen vaatiessa. Heitä, jotka nostavat kissan pöydälle ja vaativat muutosta epäkohtiin.
Valitettavan usein sinunlaisia ei kuitenkaan osata arvostaa oikealla tavalla. Sekin varmasti uuvuttaa. Jaksa!

Minä olen lähes aina ollut se ylikiltti ja sinisilmäinen. Vasta vanhemmiten olen oppinut... Opittavaa riittää vielä, mutta parempi myöhään kuin...

Minäkin olin ennen ylikiltti myötäilijä. Elämä opetti onneksi pitämään puoliaan. Nyt olen sekoitus yölentoa ja kilttiä myötäilijää. Välillä väärissä paikoissa myötäilen.
 
Minä olen lähes aina ollut se ylikiltti ja sinisilmäinen. Vasta vanhemmiten olen oppinut... Opittavaa riittää vielä, mutta parempi myöhään kuin...

Miola :) Sama täällä, nuorena aivan liian ylikiltti, ja töissä sitä käytettiin surutta hyväksi.

Pää kolmantena jalkana tein ja ylitöitä oli loputtomiin. Myöhemmin, lähempänä 40-ikävuotta pistin asialle stopin ja vaihdoin samalla alaa. Päätin myös pitää puoleni ja siten asiat hyvin menikin, vaikka muut jäivät ylitöihin, minä en!:grin
No, sitä asiaa sitten katsottiin pahalla, koska kyseisessä yrityksessä kaikli istuivat töissä aina iltaan saakka. Työsihde loppuikin sen vuoksi, koska en suostunut ylitöihin. Jos olisin suostunut, niin luultavasti olisin siellä töissä vieläkin.
Olin onnellinen, että se työ loppui, koska työn kuuluu kestää 8h/pv. ei enempää!:smiley-angelic002

Heti pääsin paremmalle työnantajalle töihin, joka ei halua teettää ylitöitä ja siten raskauskin onnistui, kun kaikki asiat oli tasapainossa :)
Tosin, nyt vaan tilanne on se, että meneillään on räjähdysmäinen kasvu, (suurenluokan ulkomainen yrityskauppa), eikä työni ole enää entisensä.

Tarkoitus on pitää puolia, mutta vielä en tiedä mistä tulen neuvottelemaan, sillä toimenkuvakin on levällään:smiley-angry017
En haluaisi ihan vielä nostaa KISSAA pöydälle!

Nyt kuutenkin on myös tuo pieni lapsi, joten lisäjaksamista tarvitaan! Aina sisimmässäni olen se liian kiltti, tehokas ja avulias tyttö...Enkä ihan liian helposti lähde valittamaan, koska myös muilla on kovaa, enkä halua erottautua joukosta, valittajana.

Kohta on kuitenkin nostettava se KISSA pöydälle, sillä pian uuvahdan vallan. Enkä halua toistoa nuoruudesta, jolloin työt vei melkein hengen:smiley-ashamed004 Olen nähnyt sellaisia henkilöitä, jotka tulevat uutena sisälle ja nostavat heti KISSAN pöydälle, vaikka eivät edes tee riittävästi. Nämä naiset ovat saaneet valitettavasti lähteä! Yritysmaailma ei arvosta henkilöitä, jotka valittavat pienestä:binkybaby

Yölento :)
Miten sinä toimisit tilanteessani?:rolleyes: Kiitos neuvoista jo etukäteen!:smiley-angelic003

Katjusha :) Osaan pitkälti samaistua paljon sinun taustaasi, kuullostaa aika samalta, kuin itsellä.
 
Esimerkiksi, kun huomaan epäkohtia, otan ne puheeksi ja pyrin muutokseen. Kieltäydyn sietämästä huonoa käytöstä, noudatan sääntöjä ja oletan muiden tekevän niin. En jousta hyvinvointini kustannuksella jne. Toisin sanoen en ole niitä kilttiä naisia, joista lehdissäkin kirjoitetaan.

Yölento :) Hyviä mielipiteitä ja näkemyksiä. Se vaan, että, jos pitäisin samaa linjaa, niin työsuhde loppuisi pian. Siihen ei ole varaa.

Yksikään työnantaja omassa työhistoriassa tähän saakka, ei olisi suostunut näihin sinun vaatimuksiin.

Töissä oon ollut lähes 25-vuotta ja nähnyt monen moista, laidasta laitaan.

Aina se joka valittaa ja vaatii, niin saa lähteä. Pitää olla kovat perustelut, jos haluaa neuvotella paremmista työolosuhteista.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, en valita asioista. Tuon esille epäkohtia ja ehdotan parannuksia /korjausliikkeitä.. Esimerkiksi tuo sinun huonosti käyttäytyvä työkaverisi aiheuttaa ongelmia työpaikan ilmapiiriin ja heikentää työolosuhteita. Niinpä siihen tulee puuttua jotta koko työyhteisön tuottavuus paranee.
Kyse on siis siitä, miten asian esittää. Toki olen saanut vaativan työntekijän maineen mutta toisaalta, kun osaamista löytyy, niin arvostuskin on kohdallaan.

Valittaminen valittamisen vuoksi heikentää työtehoa. En suosittele.

Tarkemmin on vaikea neuvoa, kun en tiedä täsmällisiä ongelmia.
 
Takaisin
Top