----45+++++ kuumeiset

Meillä tulot on jo samaa luokkaa kuin jos ois kotihoidon tuella toinen niin enpähän tippuisi alemmas senttiäkään :D
Ja oikeastaan hyvin on tultu toimeen siihen nähden mitä ajatellaan toimeentulolla. Tietenkin on tiukkaa, mutta mä harvoin haluan yhtään mitään. Muuta kuin lasta. Oon köyhästä kodista kotoisin ja todella ylpeä jopa siitä etteä opin elämään enkä aina vaan halunnut jitain muotijuttuja mitä muut sai mitkä hylkäsivät hetimmiten kun uusi muoti-ilmiö saapui. Arvostus sitä kohtaan mitä sitten todella haluaa ja saa tuli opittua nuorena ja hyvä niin. Olen tyytyväinen.
 
Mua ärsyttää jos joku sanoo että on valinta olla lapsen kanssa kotona kunnes täyttää 3v. Mulla on ollut taloudellinen pakko mennä töihin ä.loman loputtua jo 4kertaa. Nyt neljännellä kertaa mies työtön ja aiemmilla kerroilla ollut palkankin kanssa tiukkaa eikä mahdollisuutta valita. Olisipa luxusta vain valita. Semmoisilla onnistuu joilla hyväpalkkaiset miehet tai säästöjä.

Testaatko Hirvi huomenna? Mua niin jännittää puolestasi!

Muska77 :) Muakin vähän ärsyttää. Ei kaikilla ole samat löhtökohdat, eikä tavoitteet. Vaikka olisi se "isopalkkainen" mies, niin silti ei välttämättä voi olla kotona. Aina ei tosiaan voi, jos on esim. sähköaskuja maksettavana. Kustannuksia voi tulla yllättäin; on putkiremontti ja autokin hajoo, sekä päälle lapsen sairastelut jne..

Samaa mieltä, parempi aina varautua :)

.
 
Oon köyhästä kodista kotoisin ja todella ylpeä jopa siitä etteä opin elämään enkä aina vaan halunnut jitain muotijuttuja mitä muut sai mitkä hylkäsivät hetimmiten kun uusi muoti-ilmiö saapui. Arvostus sitä kohtaan mitä sitten todella haluaa ja saa tuli opittua nuorena ja hyvä niin. Olen tyytyväinen.

Kettutyttö :) Älä ole huolissasi. Köyhyys on suorastaan rikkaus! Ei ollut myöskään lantin lanttia, ennen "uraa" ja silti elämä oli aivan ihanaa... Osaa arvostaa asioita, koska ei tule kultalusikalla suuhun :)

Mua vähän ärsyttää nykyinen meno, koska en edes tiedä miten sinne oon joutunut?! :banghead: Viety vaan. Raha ei kiinnosta, mutta sitä kyllä tarvitaan elämässä.
 
:greet025
Kp 12, puhdas nega!

Nyt on jo aamuyö...ja noin 5 tunnin päästä pitää lähteä töihin:smiley-ashamed008
Vielä ei ehdi nukkua ja päätinkin nukkua vasta huomenna, kun alkaa pitkään odotettu viikonloppu!:smiley-angelic003Koko viikko menty niin vähillä yöunilla, 4-5tuntia yössä, että jotenkin työpäivät selviää...

Saa nähdä onko ovis kp15,:cool14 vai jopa myöhemmin.

Hirven raskaustestiä aamulla olisi kiinnostava nähdä:happy119:happy119:happy119
 
Kettutyttö :) Älä ole huolissasi. Köyhyys on suorastaan rikkaus! Ei ollut myöskään lantin lanttia, ennen "uraa" ja silti elämä oli aivan ihanaa... Osaa arvostaa asioita, koska ei tule kultalusikalla suuhun :)

Mua vähän ärsyttää nykyinen meno, koska en edes tiedä miten sinne oon joutunut?! :banghead: Viety vaan. Raha ei kiinnosta, mutta sitä kyllä tarvitaan elämässä.

En huolissani olekaan. Yhtään.
 
Aamun testeissä ei ollut mitään nähtävää. Mutta on otettava huomioon että ne olivat 25mlU, kun se eilisiltainen oli 10mlU. Pitäisiköhän ostaa uusi 10mlU illalla, en osaa päättää.
 
Hirvi, voi vitsit, pitää jännityksessä!
Joo, yhden palkan hommiin, meillähän on vain kolme suuta ruokittavana, että varmasti tilanne olisi toinen, jos olisi isompi perhe ja se ainut palkka riittämätön. Ymmärrän hyvin, että valinta ei aina ole mahdollinen kaikille. Sekin on pirun onnekasta, jos molemmille vanhemmille on töitä! Suhtaudun melko suorasukaisesti asioihin ja meillä on nyt näin ja toisilla perheillä noin.
 
Mä en ymmärrä miksi mulla onnyt niin megalomaaninen paniikki päällä tästä raskaudesta! Eilisen olen rähjännyt ja tiuskinut ja päässäni laskenut kuinka vanha minä olen kun nuorimmaiseni on niin ja niin vanha. Näyttää siis siltä, että jos kaikki menee hyvin ehdin täyttää 44 ennenkuin kolmonen syntyy. Mitä helkutin väliä sillä on?!? Mikä mun on? :hungover:
 
Ja nyt vasta olen taas kärryillä. Luin viestejä kaikkea muuta kuin kronologisesti.
Tsemppiä Katjushalle. Toivottavasti siirto onnistuu!! Ja Hirvi, ehkä olisi hyvä hankkia uusi 10mlU testi. Pidän peukkuja!
 
Miola, älähän hättäile! Ehdin täyttää 45 jo nyt elokuussa eli jos luoja suo pikkukakkosta.
Hirvi, labra on hommissa. Emme kuule uutisia, ennen kuin menemme paikalle. Aika on 12:30, joten turha siinä on ottaa stressiä väliin. Jos kaikki on hyvin pääsemme siirtoon. Jos homma meni persiilleen, sitten tapaamisen aihe on hoitojen lopettaminen ja kirjan kiinni laitto.
 
Täällä kaikki HYVIN, meidät johdateltiin siirtohuoneeseen kuulemaan, että hommiin päästään. Pakastimeen jäi vielä viimeinen huurunenä. Tarvittaessa voidaan jatkaa putkeen yritystä seuraavassa kierrossa, jos tämä ei tärppää. Klinikalla ei ole kesätaukoa.
Kyytiläinen on siis matkassa ja testipäiväksi tuli 8.6. eli melko pitkälle tuli verikoepäivä. Toki testaan ennemminkin. Viikon päästä lauantaina on lakkiaisiin meno, eli pitää tietää turvalliset ruokavalinnat.
 
Mahtavaa Katjusha! Peukkuja ja hyvää oloa ja positiivista ajattelua.

Sain puolenpäivän aikaan tiedon, että kilpirauhaseni käy ylikierroksilla. Arvo 5.7 kun saisi olla max. 2?!? Plääh.
Maanantaina toiselle lääkärille kilpparilääkitystä suunnittelemaan. Tämä täällä Saksassa ärsyttää. Sata eri paikkaa eri asioiden hoitamista varten.
...kunhan vain alkio ei näistä kilpparispurteista nyt loukkaannu...
 
Miola, kiitti!
Harmi sun kilppari! Tuohon kannattaa kyllä heti tarttua, että kyytiläinen saa hyvän mahiksen kasvaa ja kehittyä!
Mulla ollut autoimmuuni tyreoidiitti about 25 vuotta.
 
Ihanaa Katjusha! Nyt tarrasukkia :-) :-) :-)

Miola tarkoitat varmaan vaajaakierroksilla? Mitä suurempi tsh sitä suurempi vajaatoiminta. Minusta vaikuttaa että Saksassa saa paljon parempaa hoitoa kuin Suomessa.
 
Tämä on kyllä ihan loisto foorumi ja täällä on pelkkiä huippunaisia! :wav

Miola :) Kiitos!
Jeee, saatiin kaikki palstalaiset kehuja!! :) Ja huippuja ollaankin monella tavalla! :)

Saako kysyä missäpäin Saksaa asutte?

Tsemppiä ja kivaa viikonloppua kaikille!:Heartblue
 
Takaisin
Top