Äitiysvaatteet

Todella heikko valikoima kaikkialla näissä mammavaatteissa. Varsinkin imetysliiveissä aivan hirveä istuvuus.
 
Anita merkillä hyviä imetysliivejä ja kaarituelliset antaa todella kauniin muodon myös + on mukavat päällä :happy:. Ja kokoja mistä valita on harvinaisen hyvin. Pehmeistä liiveistä ehdottomasti omat suosikit on Sugar candyt.
Hintaahan noilla on mutta on panostuksen arvoiset eikä isommilla rinnoilla edes löydä hyviä imetysliivejä halvemmalla. Screenshot_20180106-163609_01.png Screenshot_20180106-163722_01.png
 
mulla vaikeuksia löytää housuja. kaikki on niin isoa kokoa.. kaupoista ei tosiaan oo löytynyt sopivaa kokoa ja ainoot tarpeeksi pienet olikin sitten nilkoista 15cm lyhyet :grin parit nyt tulossa asokselta joten toivotaan, että natsais viimein. nyt mennään töissä housut auki ja pitkällä paidalla :grin
 
Mulla oli viimeksi raskaana ollessa maha niin pieni että töissäolo sujui loppuunasti yhtäkokoa isommilla housuilla jossa pidin vaan pompula viritystä napinlävessä niin sai masulle vähän lisätilaa :joyful:
 
Anita merkillä hyviä imetysliivejä ja kaarituelliset antaa todella kauniin muodon myös + on mukavat päällä :happy:. Ja kokoja mistä valita on harvinaisen hyvin. Pehmeistä liiveistä ehdottomasti omat suosikit on Sugar candyt.
Hintaahan noilla on mutta on panostuksen arvoiset eikä isommilla rinnoilla edes löydä hyviä imetysliivejä halvemmalla. View attachment 64076 View attachment 64077
Okei
Mikähän liike mahtaa näitä myydä?
 
Bella Bambina tampereella ainakin näyttää myyvän anitan liivejä ja lumingerie oulussa myy toisia. Itse tilannut aina kotiin milloin mistäkin edukkaimmin saanut ostettua :)
 
Muokattu viimeksi:
Thänks. Täytyypä katsoa mistä löytyis ja sais tilattua.
 
Mulla ainakin loppuraskaudessa kaarituet painaa, oon jo osittain siirtynyt kaarituettomiin. Yhdet reilunkokoiset urheiluliivit on mukavat päällä ja lisäksi carriwelin pehmeät joustavat imetysliivit.
 
Kertokaapa joku, löytyiskö jostain odottajalle tarkoitettuja tuulihousuja? Mieluiten just tuuli-, eikä toppahousut. Vinkkejä?
 
Kertokaapa joku, löytyiskö jostain odottajalle tarkoitettuja tuulihousuja? Mieluiten just tuuli-, eikä toppahousut. Vinkkejä?

Mulle kummitäti lainasi omiaan nyt loppuraskauden ajaksi! Eli kokoja isompia vaan jalkaan ja eikun menoks! :D
 
Mullaki tuulihousut nii piukat jo et ei meinaa saaha jalakaan, mut ei kyl millää viittis lähtä ostoksillekkaa[emoji23]
 
Mä oon hankkinu käytettynä vaan kokoa isommat ulko kamppeet. Toppa että välikausi.
 
Onneksi täällä on vielä pärjännyt kerrospukeutumisella. Toppatakki ei oo enään hetkeen mahtunut päälle, eikä ulkohousutkaan. Yritän pärjätä silti tämän talven ilman uusien ostoa. Pihi kun olen omien vaatteiden suhteen :D
 
Mulla on kans kyllä jemmassa kokoa isommat kun normisti, mut on sit jaloista niin väljät että en mielellään käytä kun vasta myöhemmässä vaiheessa jos pakko..
 
TIedättekö myydäänkö äitiysvaatteita esim. H&M myymälöissä kuinka laajasti? Eräässä pk-seudun hm myymälässä oli tosi niukka valikoima, kun sieltä ostin syksyllä housut. En ole ostanut muuta kuin vaan yhdet farkut, mutta nyt alkaa tuntua omat puserotkin vähän liian tiukoilta ja epämukavilta päällä. Tuntus vaan hassulta ostaa kalliita mammavaatteita, kun ei t'ää raskaus nyt niin kauaa kuitenkaan kestä enää :)
 
TIedättekö myydäänkö äitiysvaatteita esim. H&M myymälöissä kuinka laajasti? Eräässä pk-seudun hm myymälässä oli tosi niukka valikoima, kun sieltä ostin syksyllä housut. En ole ostanut muuta kuin vaan yhdet farkut, mutta nyt alkaa tuntua omat puserotkin vähän liian tiukoilta ja epämukavilta päällä. Tuntus vaan hassulta ostaa kalliita mammavaatteita, kun ei t'ää raskaus nyt niin kauaa kuitenkaan kestä enää :)
Ite ostin just viime kuussa mama osastolta alennuksesta paidan 3e ja sielä on niitä paitoja samoilla hinnoilla mitä ns normi paidat ja nää saa aina myytyä eteenpäin, että saa edes jotain takaisikin. Vaikka toki löytyyhän ihan normi osastolta niitä, jotka menee vaikka olis raskaana. Että kannattaahan sielä aina käydä kurkkimassa, koska joskus löytyy edullisia :)
 
Jyväskylän h&m:ssä hyvin suppea valikoima. Ite sain farkkumalliset äippähousut ostettua ja todella surkeat liivit (olivat ainoat mitä myytiin).
 
Mun mielestä h&m:lla on ollu ihan ok mamma vaatteita mut ne imetysrintsikat ollu täysiä rimpuloita ja monet muut sanoneet samaa.
 
Hyi sieltä en imetysliivejä kyllä ostais :D tällä kertaa panostan ja maksan ihan mitä vaan kunnon kaarituellisista ja laadukkaista liiveistä, kaksi kertaa melkein vuoden päivät niillä ällöttävillä mummomaisilla löröliiveillä (lindexiltä) mennyt ja nyt ei kiitos enää. Kiinalainen vesikidutuskin on miellyttävämpi kokemus.
 
Takaisin
Top