Äitiysvaatteet

Viljo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Toukomammat 2018
Ei varsinaisesti vielä ajankohtaista meidän ryhmällä, mutta varmasti hyvin pian :)

Kellään kokemusta Elloksen äitiysvaatteista, ovatko hyviä? Näytti olevan -50% yhdestä tuotteesta, niin sillä kyselen jos tilaisin jotain.

Entäpä housut sitten, kun näyttäisi olevan kahta mallia, korkealla vyötäröllä olevia, joissa on levikkeet sivuilla ja matalavyötäröistä, joissa on mahareppu, niin kummat on paremmat? Vai onko mahakohtaista? Sitähän ei vielä tiedä mimmonen maha tulee, mutta että nappi kiristää jo monissa housuissa, niin jotain vois harkita :grin Ilmeisesti nuo sivulevikkeelliset menis raskauden jälkeen paremmin?
 
Mulla ainakin housut kiristää kun istuu maha lytässä töissä koko päivän. Mä haluisin semmoset missä on superleveä kuminauha vyötäröllä joka vaan nostetaan sit mahan päälle/yli.
 
Ite tykkään tosi paljon hm äitiysvaatteista, nykyjään ne on hyvin muodin mukana eikä tarvi näyttää miltään valaalta vaan saa tuntea ittensä oikeasti hyvännäköiseksi tässä naisen parhaassa ajassa:)

Samaa mieltä.
 
Mulla on kanssa enimmikseen hm äitiysvaatteita. Himottaisi jo ostaa, mutta ei vielä uskalla.
Ne sellaiset housut missä saa kankaan vedettyä mahan päälle on mukavammat kuin ne sivusta levennetyt (niissä mulla alareuna painoi ikävästi vatsaa..) Riippuu tietysti masusta. :)
Ison mahan kanssa jätin sen resorin sitten käärittynä mahan alle. Toimi niinkin.
 
Viikkoja 6+4 , nyt jo mietin äitiyshousujen käyttämistä töissä.. ajaessa joutuu napin ja litsit avaamaan joka kerta ja töissä päivän päälle pitää nappi avata! En ihan vielä haluais vaihtaa ns. "Isompaan" mut miten muut ootte tehneet? Ite oon kans hm vaatteista tykännu..
 
Esikoisen aikaa kun oli töissä niin en silloin viellä pomolle halunnut raskaudesta sanoa ja kun työhousut painoi mahaa niin ihan perus pompula kikka oli napossa kiini jolla sai lisä tilaa turvonneelle mahalle :wink
 
Tykkään kans h&m vaatteista. Varsinkin hyviä paitoja niillä. Viimeksi taisin ostaa toppahousut äitiysliikkeestä ja pikkujoulu mekon.
Viime raskauden loppuvaiheessa kun mahtu enää ne yhdet ainoat farkut ja takki, niin taisin uhata polttaa ne :D oli niin pettymys kun synnytyksen jälkeen joutu vielä niitä samoja rytkyjä pitämään :p
 
Miulla on jo äitiysfarkut käytössä:nailbiting: Maha on niin turvonnu ettei pysty pitämään normihousuja. Viime raskaudessa oli sama homma. Ite tykkään kans hm vaatteista.
 
Mä ostin viime raskaudessa vain pari vaatetta h&m:ltä ja loput sain käytettynä, mutta silloin oli kesä. Nyt täytyis saada housuja talveksi enkä yhtään tiedä mistä, kun ei raskisi uutena ostaa..
 
Mul on käytössä korkea vyötäröiset housut mut ne ei pysy jalassa ilman vyötä. Mut vyö ahistaa. :D joten voi olla et mun täytyy kaivaa kätköistä mammahousut..
 
Mulla on jo äitiyshousut käytössä. H&M: vaatteet on hyviä. Ja itse löysin Prismasta mammahousut ja on todella hyvät. Maha niin turvonnut pallo etten voisi kuvitellakaan käyttäväni enää tavallisia housuja.
 
Hm mammafarkkuja kulutin useammat puhki esikoisen kanssa. Oli tosi hyvät! Ja ehdottomasti malli, missä kaistale vedetään mahan yli.. mammahousuja/leggareita pitää jo harkita näissä hormoniturvotuksissa[emoji23]
 
Ite en oo HM:n vaatteita käyttäny vuosikausiin, mutta täytyy käydä testaamassa. Heti kun kehtaa. Jotenkin on noloa (?) tässä vaiheessa mennä ja entä jos joku tuttu näkee :grin Jos itelläkin olis jotkut vanhat jemmassa, niin toki vetäisin jalkaani ja olisin onnellinen, mutta kun ei ole.

Palatakseni siihen Ellokseen, niin siellä näkyy olevan Espritin mammavaatteita, etenkin nättejä yläosia ja mekkoja, mutta ne tuntuu olevan liian aikasia miettiä vielä. Housut olis akuutit. Enköhän mä näillä suosituksilla valitse sellaset matalavyötäröiset :)

Rintaliivitkin täytys ostaa melko akuutisti uudet, isommat, mutta ne osta vielä ihan normaalit.
 
Elloksella on varmasti tosi kivoja, ite vaan tykkään sovittaa ensin kun ei oikein etukäteen tiiä millanen vaate tuntuu hyvältä päällä. Joskus kun ostaa netistä niin se on inhottavaa jos kangas on esim tosi hiostava ja sit joutuu palauttelemaan. Name it liikkeessä näytti olevan myös nättejä!
 
Kävin ostamassa HM:n mamma collarit. On ihan parhaat jalassa. Viime raskaudessa varsinkin loppuvaiheessa käytin pelkästään niitä. Myös raskauden jälkeen meni, ei painanut sektio arpeakaan yhtään. :happy:
 
Mä oon kanssa laittanut farkkujen napin reiän läpi hiuspampulan, ja sen pampulan sitten nappiin kiinni. Saa vähän lisää hengitystilaa. Päivisin se vielä toimii, mutta illalla ei kyllä enää sekään auta. Kotona lähinnä verkkarit jalassa, kaikki muu ahdistaa. :happy:
 
Mulla kans hm äitiysvaatteita. Mutta rupeavat olemaan todella kuluneita kun kaksi raskautta jo niiden kanssa mennyt. Tosin nyt viimeksi odotin kesällä joten maximekkoja,äitiysshortsit ja caprit ostin lisäksi. Niillä ei nyt oikein tarkene :D Meille sattui myös paljon juhlia kesälle ja löysin ihanan juhlamekon Tampereelta Bellabambinasta. Heillä on nettikauppa sekä tuo varastomyymälä. Itse kävin tosiaan paikan päällä sovittamassa kun niin vaikee arvioida miltä mekot ois näyttänyt itsellä verrattuna netin mallikuviin.
 
Mulla oli säästössä h&m mamma farkkuja ja otin ne jo nyt käyttöön.
Mä suosittelen kans näitä joissa on tää kaistale joka vedetään mahan yli.
 
Itse taas tykkään enemmän siitä mallista raskaushousuissa joissa "venykkeet" sivuilla.
Varsinkin mama-licious merkkisistä.

Vatsa kaistaleisissa sattunut sellaisia joissa se housun ja kaistaleen liitoskohta ahdistaa ja puristaa niin noissa toisenmallisissa ei sitä ongelmaa ole ollut, luonnollisestikkaan :laughing002.
 
Takaisin
Top