Äitiysvaatteet

Hyi sieltä en imetysliivejä kyllä ostais :D tällä kertaa panostan ja maksan ihan mitä vaan kunnon kaarituellisista ja laadukkaista liiveistä, kaksi kertaa melkein vuoden päivät niillä ällöttävillä mummomaisilla löröliiveillä (lindexiltä) mennyt ja nyt ei kiitos enää. Kiinalainen vesikidutuskin on miellyttävämpi kokemus.

Hah, ite kans kävin kattelee vaikka mistä ja ihmettelin kun vaan tuommoset persiistä olevat löyty.
Kuitenkin menin ne ostamaan, mutta varmasti yritän kaikin keinoin saada tukevat liivit.
Ps. olis niin paljon helpompi löytää, jos rinnat olis pienemmät. K
ai se on netistä ostettava ja palauteltava niitä testatakseen löytyykö sopivat.
 
Kertokaapa joku, löytyiskö jostain odottajalle tarkoitettuja tuulihousuja? Mieluiten just tuuli-, eikä toppahousut. Vinkkejä?

Mä oon etsinyt näitä kans! Päädyin nyt tilaamaan Mamaliciousin kevyttoppahousut, koska ne voi sitten myydä eteenpäin, vaikka oma käyttö jäisi yhden talven varaan. Tarkoituksena (jos olo hyvänä jatkuu) ois kuitenkin ulkoilla ja urheilla talven yli, ja se ei mitenkään onnistu liian suurilla varusteilla.. Myöskään avonaiset housut ei oo vaihtoehto esim. hiihtäessä tai työmatkoja reippaillessa. Putoaa vielä housut keskellä katua :joyful: Vielä en siis osaa antaa noista housuista kommentteja, mut eiköhän paketti tipahda luukusta tällä viikolla! :)
 
Kertokaapa joku, löytyiskö jostain odottajalle tarkoitettuja tuulihousuja? Mieluiten just tuuli-, eikä toppahousut. Vinkkejä?

Bebesillä on mamliciouksen mamma-tuulihousuja. On olleet musta hyvät käytössä.
 
Mä oon etsinyt näitä kans! Päädyin nyt tilaamaan Mamaliciousin kevyttoppahousut, koska ne voi sitten myydä eteenpäin, vaikka oma käyttö jäisi yhden talven varaan. Tarkoituksena (jos olo hyvänä jatkuu) ois kuitenkin ulkoilla ja urheilla talven yli, ja se ei mitenkään onnistu liian suurilla varusteilla.. Myöskään avonaiset housut ei oo vaihtoehto esim. hiihtäessä tai työmatkoja reippaillessa. Putoaa vielä housut keskellä katua :joyful: Vielä en siis osaa antaa noista housuista kommentteja, mut eiköhän paketti tipahda luukusta tällä viikolla!

https://www.bebes.fi/aitiysvaatteet/aitiystoppahousut-new-sue-p-1869.html

^ Nämäkö tilasit? Jos, niin ootko saanut jo, mietin onko miten paksut?
 
Mulla on edellisestä raskaudesta pari perustrikoopaitaa vaan ja en liikaa haluais uusia mammavaatteita hussattiin kun ei tiiä millon niille ois taas käyttöä ja oon vähän pihi jos käyttöikä ei oo pitkä. Mammaleggarit on kyllä pakko käydä ostamassa, ne oli ihanat viimeksikin ku vatsa alko kasvamaan ja mikään muu ei tuntunu mukavalta. Ainoat mammafarkutki viime raskaudesta heitin roskiin ku oli niin epämukavat ku muistelinkin :D
 
Mä en ymmärrä miten hyviä äitiyshousuja voi löytää? Kävin testaa h&m.n housuja ne oli muuten sopivat se mahatrikoo oli ahistavan kiree.
 
Mä en ymmärrä miten hyviä äitiyshousuja voi löytää? Kävin testaa h&m.n housuja ne oli muuten sopivat se mahatrikoo oli ahistavan kiree.

Hm super skinnyt tms on ollu omat suosikit. Se vyötärötuubi kyllä löystyy. Ite oon tykänny, että napakka kun niihin ei saa vyötä, niin muuten kyllä putois jalasta :D
 
En muista mitä mallia omat hm:n mammahousut oli, mutta niissä tuubi oli kans tosi hyvä, tykkäsin kun oli napakka mutta piti vaan pestä usein että pysyi sellaisena kun löytyi tosiaan melko helposti. Ongelma mulla oli housujen matala lantio, olo oli kokoajan niinku raksamiehen vako näkyis.. :D se malli ei ollu ilmeisesti näin isolle ahterille tarkoitettu niin jäi turhan matalalle :)
 
Mä tykkään niistä Lindexin huonoista imetysliiveistä öisin kun on kaarituettomat ja letkut. Mulla tosin pienet rinnat. Pakko pitää tosi pitkälle öisinkin liivejä koska maitoa tulee kuin hanoista että saa suojat pysymään paikoillaan. Rumathan ne on ja varmasti suuririntaiselle todella huonot. Katotaan mitä tälläkertaa hankin.
 
Mä kuljen kanssa legginseissä ja college housuissa tästä eteenpäin. En oo tän kolmen raskauden aikana löytänyt kuin yhdet mukavan tuntuiset mammahousut. Farkku mammahousut on ihan kamalat kun mulla maha on koko raskauden ajan hirmu alhaalla, niin se farkku osa painaa varsinkin istuessa.
 
Mä tykkään niistä Lindexin huonoista imetysliiveistä öisin kun on kaarituettomat ja letkut. Mulla tosin pienet rinnat. Pakko pitää tosi pitkälle öisinkin liivejä koska maitoa tulee kuin hanoista että saa suojat pysymään paikoillaan. Rumathan ne on ja varmasti suuririntaiselle todella huonot. Katotaan mitä tälläkertaa hankin.

Nää oli mun ainoat imetysliivit viimeksi ja hyvin pärjäsi :) myös pienirintainen...
 
Mullakin jotkut h&m:n mamafarkut ja tosi hyvät jalassa. Ainut et se mahakappale löystyy nopeasti niin pitää pestä usein. Ja ne "farkut" on just semmosta venyvää kangasta, aivan ihanat siis :)
 
Jeleik, mul taitaa olla samat hm.n mama farkut ja on kyl miellyttävät päällä! Ja just nämä joustavammat, et enemmän mielestäni leggari tyyliset kuin farkut. Josko näil yksil mama farkuil selviäis nämä vajaa 4kk, kun oo löytäny just samanlaisia enää hm.lt.

Ostin ennen joulua alesta yhdet normi rintsikat kokoa isompana ja luulen et näil selviää synnytykseen asti ja ostaa sit jostai kunnolliset sopivat imetysliivit.
 
Minäkin koitin samanlaisia toisia etsiä ihan vaan varuiksi jos edelliset menee rikki niin eipä ole myynnissä enään.
Ostin kanssa joulukuun alussa uudet rintsikat kun edelliset meni rikki ja kuvittelin että näillä pärjäisi synnytykseen asti mutta toiveeksi jäi :D Taas pitäisi ostaa uudet
 
Joo just noi! Odottelen vielä pakettia, mutta kerron heti, kun se kotiovelle kolahtaa :)

Joo tuu kertomaan sitten millaiset on, onko kovin paksut vai meniskö helposti keväällä lämpimämmällä/syksyllä jos joskus tarve, vai onko kunnon toppaa. Niin ja kerro myös vastaako kokoaan miten! :)
 
Jeleik, mul taitaa olla samat hm.n mama farkut ja on kyl miellyttävät päällä! Ja just nämä joustavammat, et enemmän mielestäni leggari tyyliset kuin farkut. Josko näil yksil mama farkuil selviäis nämä vajaa 4kk, kun oo löytäny just samanlaisia enää hm.lt.

Ostin ennen joulua alesta yhdet normi rintsikat kokoa isompana ja luulen et näil selviää synnytykseen asti ja ostaa sit jostai kunnolliset sopivat imetysliivit.

Nää kuulostaa kyllä kivalta jos on joustavampaa mallia kerta. Mun mammafarkut oli paljo joustamattomampaa ja "kovempaa" farkkua kun edes tavallisesti oon tottunu käyttämään. Vois pyörähtää tällä viikolla ostamassa ainaki noita perus kangasleggareita ja kattoa millaisia farkkujaki nykyään on saatavilla :)
 
Hm ainakin on myymälöissä usein aika onneton valikoima. Ite oon mammafarkut ostanu netistä, kun nykyään saa liikkeeseen palauttaa. Koko vastannut normikokoa :)
 
Mulla kasvoi viimeksi F-kuppiin, kun nousi maidot niin en niitä löröjä halua enää ikinä. Rintaliivit päällä nukkuminen ei tule itsellä kysymykseenkään, mä kikkailen yöt "pissa-alustan" ja froteepyyhkeen kanssa niin vältyn suurimmalta osin kosteusvahingoilta maidon kanssa öisin. :D
 
Jes, löyty hm.n myymäläst sattumalta yksi kpl mun kokoa alerekist niit samoi stretsmamafarkkui.
Oon huomannu hm.l saman, et myymäläs usein jääny tosi suppee alevalikoima, tai ei edes oo samat alessa mitä netist sais. Lastenvaatteita helppo suoraa netist tilata, kun koon tietää. Itselle en paljon uskalla/viitsi netist suoraa tilata, kun on tällainen tiimalasityylinen vartalo et koot heittää S-L ja pari liikakiloa viel lisää vaikeutta löytää oikeaa kokoa ja sopivanmallisia vaatteita
 
Takaisin
Top