Äitiysvaatteet

Mahtuiskin koko M. ;p noi äitiysvaatteet kyl taitaa olla vähän reilummanpuoleisia.

Mä kävin eilen postista hakemassa ne netistä ostamani vaatteet ja voilaaa - ne oli kuin tehty mulle!!! :Heartred
 
Asokselta tuli juhlamekot, kyl kelpaa häihin mennä. Mallit tais vaan olla kuvissa jotaa 20cm mua pidempiä ku mekot vähä ylipitkiä:D mut eip tuo haittaa
 
Mä oon alkanu miettiin et onko sitä ostettava loppuodotukseks uudet äitiysvaatteet kun nää on nyt hyvät ja masulla on aikaa vielä 18-22 viikkoo kasvaa...
 
Vähän riippuu vaatteesta. Mulla on jotkut ihan tavallisetkin topit joustaneet loppuun asti hienosti, kunhan on pituutta tarpeeksi. Äitiyspaidoilla on useimmiten uskomaton se venymiskapasiteetti! Eikä se masun ympärys loppu peleissä välttämättä niin "hirveitä" kasva. Ite odotan vähän rapiat 10-15cm tulevan lisää ympärykseen (115-118cm ollut loppuajalla aiemmin). Sen verran paidat melkeest venyykin:wink
 
Mulla jäi viimeksi lopussa pieneksi myös äitiyspaitoja. Rupesi maha pilkottamaan helman alta tyylikkästi. Näytän varmaan superhehkeältä kesäkuussa! :inpain:
 
Mutta oonneksi kesällä voi käyttää jo mahdollisesti mekkoja ja muita väljiä kesävaatteita :)
 
No nyt on ostettu Anitan tukivyö ja ekat mammalegginsit tilauksessa myös :D

- Tosin nyt pitäs alkaa metsästään tunikoita/mekkoja.. Jospa ostas vaan paria kokoa isompia ja sen mallisia + matskusia että menee kasvavan masun kanssa mukavasti. Netissä kun kattelee on kaikki äitiysvaatteet nii kalliita. Ja en löydä mitään "omanlaista" täältä Porista kaupoista :D Tahdon pukeutua myös raskauden aikana vaatteisiin joista pidän. Enkä piiloutua ei yhtään imarteleviin säkkeihin, tai kuitenkaan ahtautua omiin vanhoihin synnärille saakka :D
 
Muokattu viimeksi:
Mun tarttis farkut saada hommattua, kun en kans halua missään verkkareissa hiihdellä loppuaikaa kun noi "oikeet" farkut ei enää mahdu.
 
Mä oon huomannut et voin pukeutua vähän vyötäröä enemmän myötäileviin paitoihin, kuin ennen. Jotenkin kiva korostaa tota vatsaa
 
Mitään äitiysvaatteita en meinaa ostaa uutena ellei ihan äärimmäinen hätä tule. Ne on niin kalliita ja netistä saa aika hyvin edullisia käytettyinä. :) tai miksei normikirppikseltäkin :P
 
Mäkin tykkään mahaa korostavista, ihonmyötäisistä paidoista. ♡ En tykkää yhtään väljistä teltoista, eikä ne sovikaan tämmöiselle pienirintaiselle-isomasuiselle.:rolleyes:

Mä tunnen iäkkäiden tuttujen paheksuvat katseet, kun kuljen ihonmyötäisissä paidoissa. "Silloin kun me oltiin nuoria niin käytettiin väljiä paitoja ja mekkoja, ja maha pysyi vähän niin kuin piilossa." Hjooooh, ei eletä enää seitkyt luvulla :rolleyes:
 
Ja sit kun on ihonmyötäisiä niin muutkin älyää että lasta tässä odotetaan. Teltan kanssa voi porukka ajatella et tuo on vaan lihonu :grin
 
Mä olen myös pärjännyt ihan pitkänmallisilla tavallisilla topeilla loppuun asti. Saa kyllä nähdä käykö enää yhtä hyvä tuuri kun masu on tällä kertaa isompi :) en myöskään halua verhoilla itseäni mihinkään telttoihin, tämä on mun viimeinen raskaus ja aijon nauttia siitä koko rahan edestä! :grin
 
Mulle tuli Asokselta paketti viime viikolla ja kylläpä siinä kesti! Tuli maksimekko ja sellanen lyhyempi ja olivat tosi kivoja.

Mä pukeudun samalla tavalla kun aina ennenkin eli just mieleni mukaan mitä huvittaa päälle laittaa :D Tosin nyt on kyllä shoppailuhimo vaivannut :wink
 
Onko olemassa sellasta levennystä vetskari ja nappialueelle toppa- ja tuulihousuihin? Semmoinen et vetoketju ja nappi on auki mut siihen tulee kangaskaistale napeilla kiinni? Osasinko selittää..?
 
OOh, wow! Mä arvasin, etten ole nähnyt unta! Miten, ootteko te muut tilanneet/käyttäneet tällaisiä? Jatkopaloja ja/tai tukivoita? Mites tollaiset masutuubit, käytättekö tolleen kuten kuvissa, toisen paidan päällä? SEllainen voisi toimia ihan ison mahan kanssa oikeastikin tukena :) Mä tilaan heti jotakin, kunhan saan teiltä lisää vinkkejä käyttöön!
 
Takaisin
Top