Äitiysvaatteet

Nennahh

Näppärä viestien naputtelija
Mistä sais tilattua kivan näköisiä ja suht edullisia äitiysvaatteita?

Ootteko jo ostaneet äitiysvaatteita? :)

Mä tilasin äitiysfarkut H&M:ltä, oli ihan hyvät! :)
 
Mä tilasin nyt pikkujouluja varten Hennesiltä, muuta en oo viel miettiny :)
 
Voe tokkeensa, mie oon täällä jo viikkokausia hiihelly collareissa ja mammahousuissa. :D H&M ja Mamalicous-vaatteita enimmäkseen.
Yks keino pitää pahoinvointi loitolla on ollu pitää mahollisimman löysiä ja mukavia vaatteita 24/7. Kotiäitinä se on onneksi mahollista.:rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
H&M vaatteita oon kattellut ja muutenkin itselleni paljon sieltä vaatteita hankkinut niin äippävaatteet tulee varmaa sieltä kans ostettua. Tosin yritän kyllä selvitä mahd.pitkään ilman. Legginsit on tosi kivat muutenkin niin pärjään varmaan pitkälle jo niillä. :)
 
H&M:ltä ostin kahet mamma farkut ja oon ollu tyytyväinen. :) yhet farkut oli 19.95€ ja sen vuoksi raski ostaa kahet. :) oon muutenki tykänny hm:n vaatteista. :)

Mamma housut ja kaikki löysät vaatteet ollu jo ainaki 3 viikkoo käytössä. :)

Edit: hyvää ison mahan toppatakkia tietääkö kukaan? Oliskohan se hm:n parka mama takki hyvä?
 
Mä oon kans miettinyt tota toppatakki asiaa, kun ei millään raaskis ostaa yhtä hetkeä varten.. Ja ehtiikö maha tässä kasvamaankaan niin paljon? Voi olla että koitan könytä kirppiksiltä tai jos äitiltä löytyis jotai vanhaa takkia. Tarvittaessa voin vaikka iskän jääkiekko seuran takin heittää päälle.
 
Mä en oo jaksanut vielä kaivaa vanhoja mammavaatteitani esille, vaikka niitä niin kauhiasti mulla olekkaan, kun viimeksi päädyin venyttämään suurimman osan vanhoista käyttövaatteistani raskausmuotoihin. Samaa en kyllä meinaa nyt toistaa, kun eihän ne vaatteet siitä viimeks ainakaan palautuneet muotoihinsa.
 
Mulla vielä esikoisen jäljiltä kaivamatta mama-vaatteet esiin. Vielä menee omat vaatteet ihan hyvin. Mulla hm:ää ja mamaliciousta noi äitiysvaatteet. Ärsyttää vaa, ku hm:n jotkut paidat nukkaantuu tosi nopeesti, no en aio nyt tähän hätään uusiakaan ostaa, kaipa mä pärjään noilla vanhoilla. Mulla on omat talvitakit niin tyköistuvia, että talven pakkasille on muistaakseni mamaliciousin toppatakki, pitäis vaan sekin laittaa vielä pesuun.
 
Minä sain viimeksi mummulta takkia lainaan niin ei tarvinnu ostaa , heti kun sai kuulla odotuksesta tuumasi että saat takin lainaan :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Mie olen niin optimistinen että ajattelin pärjätä ostamatta mammavaatteita, tykkään muutenki käyttää enimmäkseen löysiä vaatteita niin ehkä mulla on mahiksia mennä niillä :D No okei, jos kirppiksellä tulee vastaan niin ehkä sorrun sitten.. Töissä saa nähä miten käy, kun työasuna on kaksiosainen toppapuku. Täytyy vain ottaa joku xxxxl koko ja kääriä lahkeita.. :santa
 
Mä tilasin sen H&M parka mama -takin. On aika ohut eli ei pahimmille pakkasille käy, mutta masulle on paljon tilaa. Vähän elättelin toiveita että sitä olis jo heti voinu alkaa käyttää mutta kyllä on vielä hetki odoteltava mahan kasvamista :D
 
Ainakin viime talvi oli niin leuto (ja mulla la huhtikuussa), ettei mitään uutta takkia joutunut ostamaan. Nytkään en varuiksi osta yhtikäs mitään. Kerkee sitten, jos onkin tarvetta.
 
Mulla äitiyshousut niin isoja ettei vielä pysy jalassa. Farkkujen napin avaaminen ja vyön jättäminen pois on riittänyt toistaiseksi. Pitää kyllä varmaan ostaa parit uudet (mieluiten käytetyt), jos en paisuis ihan niin suureksi kuin edellisessä. Talveksi ostin parkamallisen takin jossa sen verran tilaa, että luulis menevän mahankin kanssa. Hyvin toimii jo nyt. :)
 
Minä olen jo hetken aikaa kulkenut farkkujen nappi ja vetoketju auki. Lisäksi käytössä on ollut sellainen kuminauha, mutta se on ollut vielä liian pitkä. Nyt sain kaverilta lainaan parit äitiysfarkut ja ai että ne ovat taivaan lahja! Täytyy ehkä ostaa parit omat myös.

Suositteli myös imetysliivejä. Kaverilla oli joku tietty merkki, jota kehui. Täytyy alkaa sellaisia ehkä katsomaan, kun kaikki nykyiset liivit ovat pienet jo nyt.

Kaveri laittoi myös muutaman paidan mukaan äitiysvaatekassiin, mutta niille nyt ei vielä varsinaisesti taida olla käyttöä. On kyllä ihan ajan kysymys, koska maha pullahtaa näkyviin..
 
Mä ostin elämäni ekat mammahousut HM:ltä ja muuten oon tykänny niistä, mut yks ongelma niissä on. Mun lantio on aika kapea ja maha ei oo vissiin vielä tarpeeks suuri niin ne ei meinaa pysyy päällä. Ärsyttävää kun haaraosa tuntuu valuvan puoliinväliin reisiä. Ja pienemmät ei taas mahtunu reisistä päälle. Onks kaikki äitiyspökät sellaisia että lahjeosa pysyy tavallaan paikallaan lantion avulla? Mun täytyt ehkä testailla muitakin merkkejä..
 
Täällä kans siirrytty nuihin mamma farkkuihin kun ei nuo omat enää iltapäivästä turvotuksen takia tunnu millään muotoa kivoilta. Ite bongasin fb:n kirpparilta myyjän jolta sain edullisesti kolmet mammafarkut ostettua. Paidat kyllä vielä menee, mutta rintsikkakauppaan tässä jossain vaiheessa joutuu kyllä lähtemään. Työkaveri kans suostteli että osta suoraa imetysliivit niin ei tarvi sitten erikseen ostaa niitä imetysliivejä kun niitä kuitenkin tarvitsee kohtuu lyhyen aikaa.
 
Öö onko odotusliivejäkin olemassa vai vaan isommat tavalliset? Mä ajattelin mennä viikolla kun on vapaapäivä kattoon mammahousuja. Puserot menee kevyesti vielä ja housutkin mut ens viikolla alkaa 14. Viikko ja öö niitä pitää lyhentää kuitenkin ennen kun ne on sopivat. Voiko ne housut ostaa jo etukäteen vaikkei niitä ihan vielä tarvi kun työpäivän jälkeen/ennen ei ehi/jaksa shoppaileen lähtee ja mikä aamu tahansa voi ollakin et tarviikin jo isommat housut. Kai siitä voi sovittaa vaikka aavistuksen väljät oiskin. Ja sopiiko samat housut koko loppu odotusajan vai pitääkö loppuodotusajaks ostaa vielä jotkut vielä venyvämmät ja isommat housut?
 
H&M:lta kävin ostaa mammahousut. Itekkään ku en oo ihan pieni ollu koskaan ni löyty semmoset housut mitkä oli oikeesti jo mahan kohaltaki sopivat. Toki ne menee varmaan aika pitkälle. Toiset sitte ostin pikkusen isommat ja ne tuntuu vielä paremmilta ku se vyötäröosa ei anna ollenkaan mahalle painetta. Mulla kalsareitten käyttöki on ongelmallista ku tuntuu et tullee huono olo jos pikkasenkaan mahan päälle mennee vyötärö.
 
Takaisin
Top