Äitiysvaatteet

Hei te vähän rintavammat odottajat, mistä ostatte odotusajan/imetysliivinne? Itellä ennen raskautta 75F ja rupee liivit olemaan jo aivan liian pienet niin tarvis isommat, mutta mistään kaupasta en ole löytänyt sopivia. Eikä viitsisi ostaa mistään liivikaupasta 100e liivejä... :/ ja isomman ympärysmitan liivit ei oo tarpeeks tukevat.
 
Muokattu viimeksi:
Ite kävin just hakeen changesta. Makso vaan 39e. Ostin järkytyksekseni kokoo 75H kun testailin ja kaikki muut oli pieniä. Mun lähtökoko oli nätti 75DD joten tunnen itteni ihan kauheeks emakoksi. :rolleyes: tässä välillä käytin 75F kokoo jotka nekin samasta liikkeestä. seuraavat pitää sit varmaan ostaa maatalousosastolta. :mad:
 
Voi, tsemppiä teille tosi iso rintaisille!Toivottavasti löydätte hyviä ja tukevia liivejä ja hartiat ja selkä pysyvät kunnossa!Itse teen joka päivä rinnan aukaisuliikkeitä ja niitä suosittelen kaikille.Pitää yläselänkin kunnossa :-)
 
Pitää itekki varmaan käydä kattomassa changesta ku ei kerta ton kalliimmat ollu! Kiitos vinkistä :)
noi liikkeet kuulostaa hyvältä, kokeilempa itekki jos niillä sais pidettyä kivut lievinä!
 
Changea suosittelen kans, tosin niitten imetysliivivalikoima oli kaiki kehnon olonen :/ mutta muuten oon kaikki odotusajan ja aikasemmatkin liivit ostanu sieltä, kun on paljon edullisemmat kun muista liikkeistä. Toinen mistä tilasin ennen, oli briteistä semmonen kun bravissimo.com, toimitus ei kestäny ees viikkoa, ja hinnat aika paljon suomea edullisemmat :)ja hyvin oli kommentoitu onko isohkoa vai pienempää kokoa! alkas riittään jo tää kasvu, 75G:llä lähettiin, tällä hetkellä 75I ja alkaa olla pienet, oon vaan lykänny ostoa kun ei jaksais jatkuvasti uusista maksella :rolleyes:
Kaveri sano että kai sun pitää kohta jo siirtyä laskuvarjoliikkeen asiakkaaks, kun loppuu koot muualta kesken :D
 
Täällä alkais 75J käymään jo pieneksi ja siihen loppuu changen koot.. mitäs sit keksitään? :wacky:
 
Kiva että on muitaki tän ongelman kanssa :D mäki sinnitelly näillä vanhoilla liiveillä ku ei oo raaskinu ostaa uusia, jos nyt sit kävis hakemassa ku ei kerta tuon kalliimmat ole. Mä oon monee kertaa käyny kattomassa liivejä ja bikineitä liivikeskukselta, mutta siellä hinnat oli alennuksessaki yli satasen :/ nettikaupoista en oo aiemmin uskaltanu tilata mutta tota brittiliikettä voisin kokeilla!
 
Mä oon tilannu brastopista ja sitä voin suositella. muistaa vaan briteistä tilatessa olla tarkka kokojen kanssa kun menee ihan erilailla. Mutta sielläkin alkaa tässä koossa oleen jo aika huono valikoima :sad001
 
Suosittelen kyllä lämpimästi tuota www.9kk.fi verkkokauppaa. Siellä on tosi kivoja äitiys/imetysvaatteita! Ja suht edullisia. :) Oon tykännyt tosi paljon. Tilasin just äitiysmekon, joka käy myös imetykseen. Voi sitten käyttää vaikka ristiäisissäkin! :) Noiden vaatteiden materiaali on tosi ihanaa ja pehmeää, ei kiristä tai purista mitään. Oon vielä loppuraskaudestakin tilannut sieltä vaatteita, osa on sellaisia joita voi käyttää myös imetysaikana.
 
Tässänäin isoryntäisenä täytyy suositella kaikille lumingerie.fi verkkokauppaa :) sieltä olen tilaillut itselleni aina rintaliivit ja nyt myös imetysliivit :) olen ollut todellat yytyväinen koska kokotaulukot täsmää ja erikseen on kunkin liivien kohdalla mainittu mikäli on poikkeuksia. Myöskin vaihto ja palatus on ilmaisia.
 
Piti heti tulla kehumaan tuota lumingerie.fi:tä, kävin kanssa katselemassa liivejä sieltä tilattavaksi, ja miten mahtava yllätys oli, kun ne mallit on kerrankin oikean ihmisen näkösiä! Varsinkin tämmösenä valaana kuin nyt on, ja painosta masentuneena ärsyttää niin katsoa niitä langanlaihoja malleja joiden silarit on just ja just samankokoset kun omat utareet, ja näyttäähän ne nyt vähän ereiltä sitten niissä liiveissäkin! :grin
Ja apua mikä valikoima, miten mä saisin piettyä mielessä etten tarvi kovin monia imetysliivejä.... :D Tänne se eka äitiyspäiväraha tais karatakin..
 
Pitää varmaan alkaa joo katsoa noita imetyspaitoja, ne mitä mulla on ennestään on niin vanhoja ja kulahtaneita että siivousräteiksi kelpaa.

Ozbabyssä on muuten halvalla hajakokoja ja -värejä Boobin paitoja :) Tilasin sieltä itelleni pari
 
Muokattu viimeksi:
Tässänäin isoryntäisenä täytyy suositella kaikille lumingerie.fi verkkokauppaa :) sieltä olen tilaillut itselleni aina rintaliivit ja nyt myös imetysliivit :) olen ollut todellat yytyväinen koska kokotaulukot täsmää ja erikseen on kunkin liivien kohdalla mainittu mikäli on poikkeuksia. Myöskin vaihto ja palatus on ilmaisia.
Kiitos sinulle tästä! Ehkä minäkin löydän nyt itselleni sopivan kokoiset imetysliivit! :happy::happy:
 
En lukenut koko ketjua alusta loppuun, mutta mun täytyy sanoa, että äitiysvaatteet ovat olleet suuri pettymys. En tiedä mille vartalomallille ne on oikein tehty, ei ainakaan mun, toisekseen laatu on hintaan nähden ruokottoman surkea. Siksipä olen suosiolla ostanut ihan normi vaatteita, mutta isommassa koossa. Paljon parempi ja edullisempi. Yhdetkin housut, käytin toista kertaa ja repesi saumasta :sad001
 
Mäkin oon ostanut vain kaksi äitiyspaitaa ja farkut H&M:ltä, ne on olleet hyviä kyllä. Lisäksi olen ostanut vähän vaan isompia vaatteita, jos ovat malliltaan muuten hyvä, etteivät telttoja! Tosi vähällä oon muutenkin yrittänyt selvitä, esim. antanut vanhojen toppien vaan levetä käytössä, hankin sitten uusia, kun vauva on syntynyt :)
 
Ainakin h&m:n äitiysvaatteet on ollu aika iso pettymys, siirryin kans kokoa isompiin normi paitoihin. Nyt täytyis vaan keksiä mitä laittaa jalkaan, kun ilmat tästä lämpenevät.

Onko jollain tiedossa mistä kannattaa lähteä etsimään hyviä imetysvaatteita, tietenkin mahdollisimman halvalla? :) Ozbabyssä oli kaikki pienet koot menny boobin t-paidoissa :/
 
Minä olen tykännyt 9kk.fi vaatteista. Hinta laatusuhde on mielestäni hyvä. :)
 
Mulla ongelmana on imetysvaatteet, hitto ne rumia ja sit jos olis kivan näköinen niin maksaa ihan törkeesti.. Ja mä en halua imetyspaitaa josta näkee kilometrin päähän, että se on imetyspaits..
 
Laittakaapa googleen Louhi design ja kattokaa oisko siellä kivoja imetysvaatteita. Suomalainen pienyrittäjä jolla ihan omanlaisia imetysvaatteita, nättejä ku mitkä ja veljenvaimo sano et tosi käteviä :-)
 
Mulla ongelmana on imetysvaatteet, hitto ne rumia ja sit jos olis kivan näköinen niin maksaa ihan törkeesti.. Ja mä en halua imetyspaitaa josta näkee kilometrin päähän, että se on imetyspaits..

Ootko katsonut noita 9kk.fi mekkoja? :) Musta ne on tosi kivan näköisiä ja käy myös imetykseen! Oon ostanut niitä jo raskausaikana... Ilmeisesti tällä viikolla on mallistoon tulossa kesämekkoja. Ei mun mielestä näytä varsinaisesti imetysvaatteelta. Eikä ole kovin kalliita.
 
Takaisin
Top