Äitiysvaatteet

Mä käytän mieluummin paidan alla. :) Etenkin, jos ei oo äitiyshousut jalassa. Kotona oon normileggareilla ja masutuubin reunan laitan leggareiden reunan päälle, taitan sit tuubin kaksin kerroin. Pysyy hyvin paikoillaan. :) Ja toimii myös, jos käyttää normaaleja farkkuja ja jättää vetoketjun auki + pitkähelmainen paita!
 
Kotipäivänä oon pitänyt ikivanhoja puseroita kun ne ei haittaa jos venyy niin on muuten selvästi napapaitoja kun housun resori näkyy alta, tyhmän näköstä mut menee näin kotioloissa!!

Muoks. Ne 4 äitiyspaitaa, jotka ostin on ihan hyviä, noin kympin kappale oli mut oon joka päivä ottanu uuden paidan kun ei hikisissä kehtaa olla ja kun muutamasta kuukaudesta kyse niin en nyt ihan hirveesti viitti shoppailla ja en muuten osta 35€ maksavia puseroita montaa!! Muuhunkin vois sijottaa rahaa...
 
Hui, mä sain äitiysvaatekirppikseltä netistä ostamani tekonahkalegginssit postissa! on IHANAT. Oli M-kokoa, oon kyllä S, mut oli pakko nuo tilata kun niin mun näköiset :D

Harmi vaan vielä iha liian isot, masusta varsinkin. Sais nyt kasvaa tää pallo kunnon kokoon et saan uudet lempparipöksyt jalkaan!! Hihii. Ja ompelukoneella voi surautella sopivammaksi tosta jaloista ja persiistä, ettei oo turhan lötköt.
 
Mä ostin myös joku aika sitten vero modasta kahdet mustat legginsit missä on nahkapaikat polvissa ja tykkään niistä tosi paljon :) Ne menee hyvin vielä varmaan pitkään kun olen vähän kääntänyt vyötäröresoria alemmas.

Lisäksi ostin tänään lindeksiltä mustia ja valkoisia toppeja mitkä oli pidempää mallia.

Ja tytölle löysin samalla reissulla ihanan vaaleanpunaisen nahkatakin kevääksi :Heartpink Oli hiukka söpö!
 
Minusta monet äitiysvaatteet ovat todella huonolaatuisen oloisia. Sen vuoksi olen tyytynyt äitiysfarkkuihin (hm), äitiysurheiluhousuihin ja äitiyssukkahousuihin, mutta muut vaatteet ostanut normaalimallistoista. Äitini on lisäksi neulonut minulle mekkoja.
 
Mä oon tykännyt hm äitiysfarkuista. Muuten oon pärjännyt hyvin normi vaatteilla.
 
Mulla kans hankittuna vasta HM:n äitiysfarkut ja yksi t-paita. Muuten oon käyttänyt ihan vanhoja vaatteita tai ostanut kokoa isommat legginsit tmv. edullista.
 
Mäkään en oo juur tarvinnu äitiysvaatteita. Yhdet farkut ja kahdet sukkikset löytyy :) plus yks hame joka vois olla myös ihan "tavis"vaate :)
 
Mulla käytössä aika pitkälti legginsit ja joku pidempi paita.

Kolmet farkut on, yksiä käytän mut kaks on semmosia etten pidä. Paitoja kyllä on jonkun verran :)
 
Mä en ole koskaan hankkinut mitään äitiyspaitoja. Kolmet äippäfarkut löytyy, jotka huolestuttavasti on ruvennut jollain kumman tavalla kutistumaan parin viimeisen kuukauden aikana :wink Sitten ostin joku aika sitten parit ihan normi leggarit, mitkä on paksua kangasta. Kesäksi mulla on varastossa muutamat puuvillaiset raskaushousut. Toivottavasti pärjään näiden kanssa loppuun asti! Nyt kun ei ole odotettavissa että meille tulee lisää lapsia tämän jälkeen, en viitsisi enää satsata kovin paljoa vaatteisiin, mitä pidän vaan muutaman kuukauden. Tässä raskaudessa olen tosiaan ostanut vaan yhdet mammafarkut. Talvitakit mulla menee vielä omat päälle, vähän kyllä rupeaa jo napit kiristelemään :) yritän kuitenkin niidenkin kanssa pärjäillä, kun ei talvea enää kovin paljon jäljellä ole.
 
Mullakin käyny jo yhet äippähousut pieniks... Onneks on kahdet vielä jäljellä...
 
Äippäpuserot on töissä ihan must ettei housujen resori näy kun työtakit ei mee enää kiinni ja omat puserot on kutistunut napapaidoiks. Muutkin odottajat on kulkenu takki auki vaan!! Kotioloissa menee vielä muutama pidempi pusero ihan jeesbox
 
Mun pitkätkik topit on ruvennu nousemaan ylös o_O ei taida olla tarpeeks venyvää sorttia :D
 
Täh.. mä menin tänään uimahallin jälkeen katteleen/ostamaan imetyspaitoja, mutta niitä ei olekaan tarjolla Tampereella missään! Luulin, että ois ollut Lindexillä ja Kappahlilla, mutta ei. Ilmeisesti H&M on ainoa paikka..? Pitänee siirtyä katteleen netistä..
 
Vähän luulen kans että Treella ei oo keskustassa missään...

Kalevassa ehkä Babystylessä ja sit bongasin sellasen kun Bellabambina.fi
 
H&m ainoa, jossa on Tampereen keskustassa äitiysvaatteita tarjolla. Tosin sielläkin valikoima on ihan olematon. Baby style myy äitiysvaatteita ainakin. Sitä kyllä suosittelen, ihan huippu palvelu!

Netistä minä olen melkein kaiken tilannut, kun valikoima on siellä paras. :)
 
Netistä minäkin oon paljon katsellut, paljon enemmän valinnanvaraa.
 
Takaisin
Top