Äitiyspakkaus

Olen kahden vaiheilla pakkauksen ottamisen kanssa. Toisaalta just haluis, että jäis toisellekin lapselle makuupussi ja se laatikko mihin vois kerätä sitte kaikkia muistoja :)
 
En ota pakkausta. Esikoiselle pakkaus otettiin ja siitä käyttöön meni makuupussi, petivaatteet ja kynsisakset. Vaatteet ei ollut ollenkaan omaan makuun ja laatu ei vakuuttanut. Se tilpehööri mitä siellä muuta oli, oli meille ihan turhaa. Joten otan rahana ja jos ensi vuoden pakkauksessa on esim superkiva makuupussi niin metsästän kirpparilta.
 
En oo vielä tarkemmin tutustunut pakkaukseen (esikoista odotan), mutta ensiajatus oli kyllä pakkaus tilata kotiin! Ihan vaan sen hypistelyfiiliksenkin takia :grin
 
Esikoinen tulossa ja otetaan pakkaus. Tai noh, en ole edes puhunut miehen kanssa asiasta mutta tuskimpa hänellä on mitään sitä vastaan. Ihana sitten päästä hypistelemään niitä vaatteita ja tavaroita. :)
 
Pakkaus ehdottomasti! Meillä muutoin kaikki kirppareilta yms hankittua. Siinä pakkauksessa on jotain symbolistakin kun itse vauvana laatikossa nukkunut ja edelleen tallessa täytettynä muistoilla :happy:
 
Oon päässyt kaverin luona tuota tämän vuoden pakkausta kaiveleen ja se on mun mielestä ihana! :Heartred Ei varmaan siltikään oteta sitä, ei otettu toisellekkaan. Esikoisen kanssa se oli kyllä ehdoton :)
 
Mulla esikoinen tulossa ja haluan ehdottomasti pakkauksen! Siitä saa hyvän peruspaketin, millä pääsee alkuun. Uskon, että lähipiiristä löytyy sitten käytettyjä vaatteita ja tavaroita, kun omat kaverit ja sisarukset ovat saaneet lähivuosina paljon vauvoja. :)
 
Sama kuin monella muulla, eli esikoinen tulossa, ja pakkaus siksi kiinnostaa erityisesti! :) Olemme jo nyt saaneet joitain vaatteita ystäviltämme, mutta tuollainen yleishyvä peruspakkaus on todella tervetullut lisä.
 
Mulla toinen tulossa ja tarkotus ottaa raha.
Ne mitä pakkauksesta haluaisin on se collegehaalari, makuupussi ja pissalakana.

Osaako joku muuten sanoo mistä sais yhtä hyviä pissalakanoita mitä se äitiyspakkauksen on?
 
En muista millanen pissasuoja pakkauksessa on, mutta meille olen ostanut ihan ikeasta ja on ollut hyviä :)
 
Mä oon kangaskaupasta metritavarana ostanu
 
Mulla toinen tulossa ja tarkotus ottaa raha.
Ne mitä pakkauksesta haluaisin on se collegehaalari, makuupussi ja pissalakana.

Osaako joku muuten sanoo mistä sais yhtä hyviä pissalakanoita mitä se äitiyspakkauksen on?

Mun mielestä se äp:n pissasuoja oli ainakin 2011 ja 2013 pakkauksissa ihan liian pieni liru :P Komppaan Miraa, muovitettua froteeta kangaskaupasta. Isommille ollaan ostettu Ikeasta.
 
Mun mielestä se äp:n pissasuoja oli ainakin 2011 ja 2013 pakkauksissa ihan liian pieni liru :P Komppaan Miraa, muovitettua froteeta kangaskaupasta. Isommille ollaan ostettu Ikeasta.
Meilläkin on äp -14 pissasuoja joka oli laatikkosänkyyn sopiva -15 paketista lähtien on ollu iso pinnikseen sopiva. Mä oon sen kahtia leikannu.
 
Joko ootte tilailleet ja saaneet äitiyspakkauksia? Vielä ehkä joutuu itse hetken odottelemaan ennen tilausta, vaikka eipä taida kikkailemallakaan uutta versiota saada. Nykyinenkin toki näyttää ihan hyvältä.
 
Juu tilattu, haettu, hypistelty :grin Loppuviikosta pääsen pesemäänkin nuo jo lipastoon :)
 
Mulla jo lipastossa asti heti käyttöön tulevat ja isommat vaatteet/paksummat vaatehuoneessa säilytyksessä myöhempää käyttöö varten.. :)
 
Minä oon jo omani tilannut ja saanut. Vielä en ole niitä pessyt, mutta ekat hypistelyt on tehty. :)
 
En vielä oo, huomenna vasta neuvola missä saan raskaustodistuksen. Mutta voi olla että odottelen vielä vähän, ennenkuin haen:)
 
Takaisin
Top