Äitiyspakkaus

Mira83

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Toukokuun äidit 2019
tähän asti on otettu paketit molemmille ja tuotteet ollu kovassa käytössä. Nyt vauvanvaatetta on jo tositosi paljon ja äp 2016 sisälsi tosi paljon sisävaatetta ja kaikki on vielä tallessa. Äp 14 on taas kestävämmän tuntuset ulkovaatteet. Todennäkösestihän me saatas kaikki äp 18 jossa on kauheesti ylimäärästä mitä en kovin käytännöllisenä pidä (villahousut ilman puseroa haalarin lisäks, huopatossut, peitto, kuumemittari oli tosi huono äp -16. Et josko sittenkin päätys rahaan kun se vielä nousi la 1.6.-17 alkaen :rolleyes:. Aiemmille en ees harkinnu rahana ottavani.
 
Mä otan pakkauksen. Haluan kaikille lapsilleni sen itse pakkauksen, johon laitan niille muistoja elämältä. Ja on se pakkaus kuitenkin paljon arvokkaampi, kun se raha.
 
Pakkauksen otan kun on tullut lähes kaikki vauvatarvikkeet hävitettyä. Vaatetta ei ole muuta kuin molempien sairaalasta kotiutumisvaatteet säästettynä ja toinen makuupussi.
Vesilämpömittari ja kynsisaksia kaksin kappalein kyllä löytyy.
 
Pakkauksen otan kun on tullut lähes kaikki vauvatarvikkeet hävitettyä. Vaatetta ei ole muuta kuin molempien sairaalasta kotiutumisvaatteet säästettynä ja toinen makuupussi.
Vesilämpömittari ja kynsisaksia kaksin kappalein kyllä löytyy.

Mulla vähän sama, ettei oikein mitään ole enää tallella. Sen vuoksi taidan kallistua pakkaukseen
 
Olen itse vielä kahden vaiheella. Voi olla että jätetään ottamatta kun on vielä tallella tarvittavat -16 pakkauksesta. Oliko se summa nyt 160€? Sillähän saa jo kirppikseltä vaikka mitä :)

Onko kukaan tutustunut/harkinnut vimman äitiyspakkausta josta jäisi korvauksen jälkeen maksettavaa joku 150€? :)
 
Meillä on aiemmilla molemmilla pakkaukset, mutta nyt kun selasin -18 pakkausta, niin tuli olo, että josko ottais rahana tällä kertaa. Paljon on perusjuttuja valmiina, mm. makuupussit. Viime pakkauksestakin jäi tosi paljon juttuja ihan vaille käyttöä. Plus ehkä mukavampi itelle, että ostaa sit just semmoiset pikkubodyt ja housut, joista ite tykkää oikeesti. Esikoinen käytti paljon äp-vaatteita ja osa oli kyllä melko huonolaatuista, valitettavasti. Muutamat bodyt esim. oli semmoisia että lörpähtivät heti muodottomaksi tai nukkaantuivat nopeasti. Vaikka onhan pakkauksessa tosi hyviäkin juttuja. Tykkään kyllä siis konseptina paljon äitiyspakkauksesta! Mutta nyt vaan tuntuu siltä että pärjäisin ilman tällä kertaa.
 
Olen itse vielä kahden vaiheella. Voi olla että jätetään ottamatta kun on vielä tallella tarvittavat -16 pakkauksesta. Oliko se summa nyt 160€? Sillähän saa jo kirppikseltä vaikka mitä :)

Onko kukaan tutustunut/harkinnut vimman äitiyspakkausta josta jäisi korvauksen jälkeen maksettavaa joku 150€? :)

Minä selasin jossain vaiheessa nopeasti, ennen kuin oli mistään raskaudesta tietoakaan! Vimma on kyllä kiva, tykkään, mutta en usko että ehkä raskin ottaa sitä kuitenkaan.
 
Mä kuulun jostakin mut oliko vaan 60 cm vaatetta. Tavallisessa äippiksessä on 50-56 sekä 68-74 vaatetta lisäks. 62 koko menny molemmilla vaan 2 kk kun tällä 1 v 8 kk jätkällä on vielä kolmet äippiksen housutkin käytössä.
 
Itse ajattelin ottaa rahana. Esikoisen kaikki vauva vaatteet vielä säästössä ja muut vauva tavarat.
 
Ensin olin ihan varma että otan pakkauksen, mutta nyt kun teidän kommentteja lueskelin niin oonkin vähän kahenvaiheilla.
Toisaaltahan se olis kiva ottaa ja kivoja vaatteitakin sielä oli, mutta toisaalta taas paljon turhaa ja esikoiseltakin moni jäi käytämättä.
Rahalla sitte tietysti sais ostettua sitä mitä oikeesti tarvii... onneks tätä on aikaa miettiä :rolleyes:
 
Meillä on kaikki vielä tallella esikoisen paketista, joten en ota pakkausta tällä kertaa. Lisäksi saamani 2017 paketti oli niin ihana väripläjäys tuon värittömän 2018 pakkauksen rinnalla, etten senkään vuoksi sitä kaipaa. Ja tosiaan, kuten moni täällä jo sanoikin, tuolla rahalla voi ostaa ne puuttuvat juuri oman maun mukaan, eikä tule niitä huonolaatuisia, joita jokaisessa paketissa varmaan on.
 
Pakkauksen otaan tälläkin kertaa. Makuupussit oon säästänyt niistä, muut kiertoon.:happy: se -18 pakkaus oli mun mielestä tosi ihana:love7
 
Vaimo haluaa pakkauksen, joten otetaan :grin Itsekin aina kyllä ajatellut, että esikoiselle se kuuluu ottaa. En niin välitä niistä vaatteista kyllä, mutta eiköhän ne ainakin yökkärinä mene ja tarvikkeita kai tarvii kuitenkin.
 
Pakkaus varmaan otetaan mekin. Vaikka tavaraa on kyllä jemmassa esikoisen ajoilta, mut silti vaan on niin ihana saada se pakkaus :Heartred
 
Mä olen vain esikoisesta ottamut pakkauksen ja siitä jäi tosi paljon käyttämättä joko sen takia ettei ollut mieluisia tai sitten oli väärään aikaan sopivan kokoisia vaatteita. Onhan se pakkaus toki arvokkaampi kuin raha mutta mielummin otan sen rahan ja ostan sillä sitten mieluista/tarpeellista.
Nyt on kuitenkin peitot, lakanat, lämpöpussit, pyyhkeet yms valmiina ja ihan vastasyntyneelle äippäpakkauksessa ei kuitenkaan juurikaan vaatetta ole niin ostellaan sitten rahalla vaikka niitä :)
 
Äitiyspakkaus olisi ensikertalaiselle ihan mahtava jo noin avauselämyksenä. :)

Tätä 2018 settiä ehdin ihailla jo viimeksi, nimimerkillä neutraalin-väriset-vaatteet-on-pop. En jotenkin nää että uskaltaisin tehdä paljonkaan hankintoja ennen viimeistä kolmannesta, joten tästä saisi samalla myös ekat hilpailtavat vauva-asiat.
 
En oikein tiedä.. olin jo sitä mieltä että otetaan raha, mutta mies olikin yllättäen pakkauksen kannalla :wideyed:

Oikeasti ei kyllä tarvita yhtään vaatteita lisää. 2016 pakkaus otettiin ja kaikki ne tavarat + mielettömästi sisarusten lapsilta jääneitä vaatteita ja tavaroita on valmiina.
 
Pakkaus ehdottomasti :) ensimmäinen kyseessä, niin ei mitään tarvikkeita ole ennestään.
 
Onhan tuo pakkaus kyllä semmonen elämys kun se tulee ja ihana päästä hiplaamaan niitä vaatteita. Esikoisen pakkausta odotettiin jännityksellä ja kun tuli saapumisilmoitus matkahuollosta, se piti lähtee asap hakemaan, että pääsee tutkimaan sisältöä :rolleyes:

Järjellä aateltuna kuitenkin me hyödyttäis enempi siitä rahasta, mutta epäilen että se kuitenkin jäis vähän harmittamaan jos sitä ei ota.. mutta kuten jo aikaisemminkin totesin, onneks tässä on vielä aikaa :grin
 
Takaisin
Top