Äitiyspakkaus

Mä77: ulkomailla asun, eli itsehän en tuota pakettia saa ollenkaan, siksi pitää se joltain muulta yrittää ostaa.. :sorry: mutta siis sieltä ihan tänne asti sitä ei kenenkään tarvitsisi laittaa, vanhemmat asuu siellä ja äitini mielellään pukkaa sen sitten tänne mulle :p vaikka oisin kyllä valmis maksamaan postikulut jne..

Vähän on ollut aina mielessä että haluan ainakin esikoiselle tuon pakkauksen, oli kyllä kurja muutos ettei saa enää ostettua sitä, kun muistaakseni jossain vaiheessa se oli vielä mahdollista o_O
 
Vieena, missä kaupungissa vanhempasi asuu? Jos täällä olisi joku samasta kaupungista, joka aikoisi ottaa rahana, niin voisivat noutaa suoraan sieltä. Minä asun Helsingissä, enkä aio ottaa pakkausta, ja voin kyllä sen postittaakin (joko sinulle tai vanhemmillesi), jos ei ketään löydy samalta paikkakunnalta.
 
Anskurai: Järvenpään lähettyvillä asuvat. Siitä noudosta/postituksesta voi keskustella sitten vaikka PM, voi olla ihan järjestelykysymys, eihän Helsinkikään siitä kovin kaukana ole :)
 
Mä otan vaikka edellisestä 2015 vuoden pakkauksesta hyväkuntoisia vaatteita tallessa. Ajattelin kaikille lapsilleni ottaa pakkauksen :) Ei sitä tiedä kuinka pitkään edes pakkausta saadaan kun tuntuu että noi poliitikot tekee nyt kauheasti muutoksia.
Mun mielestä se 2016 pakkaus on söpö. Tykkään kun se haalari on ruskea.

Ihanaa kun tulee vauva! :Heartred Välillä sitä kauhistelee että mihin oon taas ryhtynyt, mut sitten tulee niitä onnen hetkiä et ei vaihtaisi osaa mihinkään muuhun. Valvotaan sit naiset yhdessä ja maristaan sitten kun väsyttää :angel4 Huominen on huomenna :wink:grin
 
Olettekos ajatelleet tehdä miehillenne isyys-pakkausta? Aattelin ku kohta saan "omani" kelalta niin pitäiskö isille antaa myös? :) Mut tuntuis tuota pakettia vähän hölmöltä antaa jo nyt kun oon sisällyttänyt siihen myös huumori-tavaroita mutku isänpäivä on sit liian myöhään.. ääh, olisko toukokuun alussa hyvä? Ei kerkiäis liikaa tonkii sitä ni säilyis huumorijututkin siihen kun niitä sit oikeesti tarvii :):)
 
Miuq, juu mä tein miehelle isyyspakkauksen :) Annan sen helmikuussa synttärilahjaks :p
 
Mulla on tähän mennessä
-super isi t-paita miehelle
-äänenvaimennin tutti :D
- housut pikkuselle

Kuvasta puuttuu vauvan hoito-opas ja sit meinasin vielä lakupiippuja (ei siis polta) ja h&mltä hakea vielä " i ❤️ Dad" bodyn ainakin :grin
 

Liitteet

  • IMG_7609.JPG
    IMG_7609.JPG
    872.9 KB · Katsottu: 44
Mun Ekat tavarat mitkä pakkaukseen laitoin oli pyykkipoika (hajunestoon), suojalasit ja muovinen essu XD :) :) Mut kyl sinne ihan tarpeellistakin tavaraa on tullu kerättyä :wink I :Heartred dad- pipo+body oli pakko laittaa, niin söpöt!! :) aattelin kyl vielä tilata semmosen bodyn missä lukee älä isi hermostu; soita äitille. Ja sit tehdä ne "vapaa-kortit"..
 
Tommosen kasasin yhtenä päivänä miehelle. Vauva omistajan oppaasta en viittiny sitä 15e maksaa ni ajattelin mennä muuten vaan kirpparilta kattoon jos löytyis halvalla ja niin löytyki eurolla. Samasta paikasta löyty vaippaihottumaa ja raskausarpia kirjat mitä olin kans miettiny. :D
 

Liitteet

  • 1485035490785.jpg
    1485035490785.jpg
    50.2 KB · Katsottu: 57
Miialah onko miehesi lukenu ne aiemmat osat juoppis sarjasta? On meinaan aivan törkeän hyvä kirjasarja omastaki mielestä ja myöskin taitaa olla ainoat kirjat mitä toi mun ukko on lukenu :D tosi hyvä muutenki sisällöltään toi isyyspakkaus! :) on vaan vaikea uskoa että miehet söis karkkia , siis tottakai syö mut ku on tottunu elämään miehen kanssa jolla jää pussi avaamatta vaikka sellasen hälle tarjoais (minä kyllä syön! ) :P
 
Miialah onko miehesi lukenu ne aiemmat osat juoppis sarjasta? On meinaan aivan törkeän hyvä kirjasarja omastaki mielestä ja myöskin taitaa olla ainoat kirjat mitä toi mun ukko on lukenu :D tosi hyvä muutenki sisällöltään toi isyyspakkaus! :) on vaan vaikea uskoa että miehet söis karkkia , siis tottakai syö mut ku on tottunu elämään miehen kanssa jolla jää pussi avaamatta vaikka sellasen hälle tarjoais (minä kyllä syön! ) :P

Meinasin ne ekat osat samalla ostaa, mutta jätin ostamatta. Mies kyllä sano heti ku alko lukeen raskausarpia kirjaa, et tarttee ne ekatki hommata ku on niin hauskan olosia. Meillä meni heti melkein kaikki karkit. :D
 
Mä myös löysin sen vauva oppaan muutamalla eurolla kirpparilta! :) muuten tuskin mäkään oisin sitä viittinyt ostaa
 
Mäkin tilasin jo äitiyspakkauksen ja odottelen sitä kotiin. Harmi vaan kun kuulin et vuoden 17 pakkauksessa olisi jotain "erikoista" itsenäisyyden juhlavuoden kunniaksi..
 
Pitäisköhän itekki tilata vaan se pakkaus jo [emoji16].. Ei kuitenkaan ehi saaha 2017 pakkausta ja mun tuurilla just jos venytän viimetippaan, niin pakkaus tulee jakoon viikko sen jälkeen ku oon saanu omani kotiin :D
 
Meillä on vuoden 2015 äp, niin tälle en omaa tilaa. Ainakin 2015 vuoden pakkauksen vaatteet ja niiden laatu oli niin huonoa että en halua samanlaista kasaa sellasia paskoja. Mä hain rahana ja se tuleeki jo kohta tilille :) mä sitten ostan tän vuoden pakkauksesta niitä mitkä kiinnostaa, jos on jotai älyttömän hienoja.
 
Takaisin
Top